Kursseihin liittyen kysytty myös

Mistä saa kurssiohjelman, minne ilmoitan ruoka-aineallergiasta, mitä koulutusta JHL tarjoaa? Muun muassa näihin kysymyksiin löytyy vastaus usein kysytyistä JHL:n koulutusta koskevista kysymyksistä.

Tarvitsen kurssin ohjelman ennen kuin ilmoittaudun. Mistä saan sen?

Kurssi- tai opintopäivien ohjelma ilmestyy JHL:n nettisivuille kurssikalenteriin kyseisen kurssin kohdalle valmistuttuaan. Voit aina tiedustella ohjelman saatavuutta myös kurssisihteereiltä, jos sitä ei netistä vielä löydy.

Mitä oman alani koulutusta JHL tarjoaa?

Opintopäiviä järjestetään mm. sosiaali- ja terveysalalle, kasvatusalalle, peruspalvelualalle. JHL:llä on myös ammatillista tietotekniikkakoulutusta siivousmitoituksesta ruokatuotantoon. JHL:n kurssikalenterista löydät tänä vuonna järjestettävät kurssit ja opintopäivät. Voit myös kysyä lisätietoa kurssisihteereiltä.

Onko mahdollista saada lista JHL:n kursseista, jotka olen käynyt?

Lähetä pyyntö kurssihistoriastasi kurssisihteerille. Tiedot päivittyvät kurssihistoriaasi viiveellä, joten viimeistään vuoden vaihteen jälkeen sinulla on mahdollista saada edellisvuodenkin kurssit listalle.

Miten ilmoitan ruoka-allergiastani?

Kirjaudu Jäsenpalvelu 24h:n. Lisää siellä Omiin tietoihisi ruoka-allergiasi. Näin tieto välittyy kaikille kursseille automaattisesti kun ilmoittaudut. Otathan huomioon, että tiedon tulee olla jäsentiedoissasi viimeistään kaksi viikkoa ennen kurssin alkua. Voit myös ilmoittaa tiedon kurssisihteerille.

Voinko poistua kurssilta kesken kaiken tai tulla vasta toiselle päivälle?

Liitto maksaa jäsenilleen matkakulut sillä perusteella, että kurssilainen sitoutuu olemaan koko kurssin/opintopäivien ajan läsnä. Läsnä olleille jaetaan kurssin tai opintopäivien päätteeksi todistus.

Voit myös kysyä lisätietoa kurssisihteereiltä.