Kursseihin liittyen kysytty myös

Mistä saa kurssiohjelman, minne ilmoitan ruoka-aineallergiasta, mitä koulutusta JHL tarjoaa? Muun muassa näihin kysymyksiin löytyy vastaus usein kysytyistä JHL:n koulutusta koskevista kysymyksistä.

Tarvitsen kurssin ohjelman ennen kuin ilmoittaudun. Mistä saan sen?

Kurssi- tai opintopäivien ohjelma ilmestyy JHL:n nettisivuille kurssikalenteriin kyseisen kurssin kohdalle valmistuttuaan. Voit aina tiedustella ohjelman saatavuutta myös kurssisihteereiltä, jos sitä ei netistä vielä löydy.

Mitä oman alani koulutusta JHL tarjoaa?

Opintopäiviä järjestetään mm. sosiaali- ja terveysalalle, kasvatus- ja ohjausalalle sekä ravitsemis- ja puhtausalalle.  JHL:n kurssikalenterista löydät tänä vuonna järjestettävät kurssit ja opintopäivät. Voit myös kysyä lisätietoa kurssisihteereiltä.

Onko mahdollista saada lista JHL:n kursseista, jotka olen käynyt?

Kirjaudu omaJHL:ään  OmaKoulutuksesta löydät kurssihistoriasi.  Tiedot päivittyvät kurssihistoriaasi viiveellä, joten viimeistään vuoden vaihteen jälkeen sinulla on mahdollista saada edellisvuodenkin kurssit listalle.

Miten ilmoitan ruoka-allergiastani?

Kirjaudu omaJHL:ään. Erityisruokavaliot ilmoitetaan jokaisen kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä aina erikseen.  Näitä tietoja ei tallenneta erikseen mihinkään tietosuojan vuoksi vaan ne välitetään kolmansille osapuolille (keittiöt, hotellit, ravintolat) vain heidän käyttöönsä kurssikohtaisesti. Jäsen on vastuussa tietojen oikeellisuudesta.

Voinko poistua kurssilta kesken kaiken tai tulla vasta toiselle päivälle?

Palkallisilla kursseilla sovithan asiasta työnantajan, kouluttajan ja kurssisihteerin kanssa tapauskohtaisesti.
Liitto maksaa jäsenilleen matkakulut sillä perusteella, että kurssilainen sitoutuu olemaan koko kurssin/opintopäivien ajan läsnä. Läsnä olleille jaetaan kurssin tai opintopäivien päätteeksi todistus.