Nuorten tapahtumat

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton 30 –vuotiaille ja nuoremmille jäsenille. Opiskelijatoimintaan ja –tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki liiton opiskelijajäsenet iästä riippumatta.

tyttö ja skeittilautaLaita päivämäärät kalenteriisi jo nyt, ettet missaa vuoden vauhdikkaimpia ja mielenkiintoisimpia tapahtumia!

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille.

Osallistuminen kaikkiin tapahtumiin on maksutonta ja tarkemmat ohjeet matkalipuista ja muista käytännönasioista lähetetään aina tapahtumakohtaisesti osallistujille. Lisäksi alueelliset nuorisojaostot järjestävät tapahtumia ja toimintaa alueen nuorille ja opiskelijoille. Lisää alueiden toiminnasta voit lukea aluetoimistojen omilta sivuilta.

Seuraathan meitä myös sosiaalisen median kanavissa, niin näet aina ensimmäisten joukossa tulevien ja menneiden tapahtumien tiedot ja fiilikset! Kaikista tapahtumista ja tilaisuuksista saa ajankohtaista tietoa JHL:n nuorten  Facebookista ja Instagramista!

Tapahtumia ja lisätietoja päivitetään säännöllisesti, joten pysy kanavilla!

JHL:n nuorten ja opiskelijoiden kokoukset ja kekkerit, tapahtumat ja tapaamiset 2019

Syyskuu

28.-29.9.
Valtakunnallinen nuorten yhteistapahtuma Syyssutinat Petäyksessä
Jälleen kokoonnutaan liittojen nuorten kesken ajankohtaisen teeman äärelle ja verkostoidutaan toisten ay-aktiivien kanssa. Lisätiedot ja ilmoittautumiset lyyti.in/sutinat2019

Lokakuu

5.-6.10.
JHL:n nuorten Jaksaa jaksaa! –hyvinvointipäivät, Flamingo Spa Vantaa
Lisätiedot ja ilmoittautuminen: https://www.lyyti.in/jaksaa

19.–20.10.
Opiskelijoiden Amazing Race!
Suuren suosion saavuttanut Amazing Race on kalenteroitu lokakuulle. Opiskelijat kisaavat joukkueittain työelämän kysymysten äärellä ja risteilevät kisapäivän päätteeksi Tallinnaan.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:  https://www.lyyti.fi/reg/AmazingRace-2019

Opiskelijayhdistyksen syyskokous
Avoin kaikille valtakunnallisen opiskelijayhdistyksen 850:n jäsenille! Yhdistykselle valitaan uusia toimihenkilöitä seuraavalle kaksivuotiskaudelle ja käsitellään muut sääntömääräiset asiat. Kiinnostaako vaikuttaminen JHL:n opiskelija-asioissa? Jos, niin tervetuloa mukaan!

Kokous pidetään perjantaina 18.10. klo18 alkaen Helsingissä. Kokouksen ohella nautitaan maittava illallinen Helsingin ravintolassa, joka ilmoitetaan osallistujille tarkemmin lähempänä. Mukaan ovat tervetulleita kaikki yhdistyken jäsenet ja Amazing Race -tapahtuman osallistujat.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset ruokailua varten: susanna.haapalainen@jhl.fi

Uuden JHL:n nuorisofoorumin haku

Joulukuu

29.11.–1.12.