Kaakkois-Suomen alueellisia jäsenetuja

Tälle sivustolle keräämme paikallisia etuja JHL:n yhdistyksille ja jäsenille.

Yli-Kaitalan mökkikylän jäsentarjoukset

Iitissä sijaitseva Yli-Kaitalan mökkikylä  (yhteensä 11 huvilaa ja mökkiä) tarjoaa JHL:n jäsenille -15% normaaleista majoitushinnoista sesonkiaikojen ulkopuolella (tarjoushinnat eivät koske pääsiäistä, joulua ja kesäaikaa 1.6.- 31.8.). Tarjous on voimassa vuoden 2022 loppuun.

Varausta tehdessäsi ilmoita kampanjakoodi JHL-15.

Lomahuvilat ja -mökit sijaitsevat 10 – 25 m järven rannasta ja mökkien vuokraan sisältyy soutuvene. Huviloissa ja mökeissä on maksuton WiFi-yhteys, sauna, pesuhuoneessa suihku ja lattialämmitys, takka (paitsi Tuuliviirissä), imuri, väritelevisio, CD-soitin ja radio, jääkaappi/pakastin, astianpesukone (paitsi mökissä 3), mikroaaltouuni, sähköliesi, kahvinkeitin, sähkölämmitys, soutuvene turvaliivein, laituri (Tuuliviirissä yhteiskäyttöinen), grilli ja pihakalusteet, ulkovalaistus, autonlämmityspistorasia, komposti (paitsi Tuuliviirissä), sekä polttopuut.

Tutustu huviloihin ja mökkeihin tarkemmin Yli-Kaitalan nettisivuilta

Sahanlahti Resort tarjoukset JHL:n jäsenille

Sahanlahden hotelli.
Edut vuodelle 2022

Pajapirtti pitserian pitsatilauksen yhteydessä jälkiruokalettu veloituksetta.

Ympäri vuoden
(ei voimassa juhlapyhinä, kuten joulu, uusivuosi, pääsiäinen ja juhannus)
Normaalihintaisesta majoituksesta JHL jäsenille -15% alennus.
Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Sahanlahti Resort, Lietvedentie 830, Puumala

Imatran kylpylässä jopa -30% alennus

imatran_kylpyla_hotellit_riseilyt_JHL_edut

JHL:n jäsenet saavat Imatran Kylpylän perushintaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvaraukseen yhteyteen varatuista, normaalihintaisesta puolihoito- tai täysihoitoaterioista alennusta sunnuntai–torstai 30 % ja  perjantai–sunnuntai 10 %. Majoituksen hintaan sisältyy aamiainen sekä kylpylä Taikametsän käyttö.

Alennukset eivät koske Chalets- eikä Villas-huoneistoja, tarjoushintoja tai muita varauskanavia. Paikkoja on saatavilla rajoitetusti.

Alennukset ovat voimassa muina aikoina paitsi viikoilla 1–2, 8–10, 27 ja 52–53.

Alennukset annetaan vain Imatran Kylpylän myyntipalvelun (puh. 0300 870 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi) kautta tehdyistä varauksista.

Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on JHL:n jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä.

Lisätietoa saa osoitteesta www.imatrankylpylä.fi. Puhelun hinta: lanka- ja matkapuhelimesta 0,69 €/min + pvm/mpm

Alennusta Holiday Club majoituksista

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenille

JHL, Julkisten ja hyvinvointialojen liitto 25% alennus HC loma-asunnot, minimi 2 vrk

JHL:n jäsenet savat -25% Holiday Clubin vapaasta kapasiteetistä

Muut Holiday Club -edut

Liiton jäsenet saavat Holiday Clubin omien lomahuoneistojen normaalihinnoista 25 % alennuksen, (ei koske Villas -huoneistoja eikä hotellimajoitusta). Minimivaraus 2 vrk.

Varaukset ainoastaan puhelimitse Holiday Clubin asiakaspalvelusta puh. 0300 870 900
(ma–pe 9–17, la 9–14), lisätietoja kohteista löydät nettisivuilta holidayclub.fi.