Kaakkois-Suomen alueellisia jäsenetuja

Tälle sivustolle keräämme paikallisia etuja JHL:n yhdistyksille ja jäsenille.

Yli-Kaitalan mökkikylän jäsentarjoukset

Iitissä sijaitseva Yli-Kaitalan mökkikylä  (yhteensä 11 huvilaa ja mökkiä) tarjoaa JHL:n jäsenille -15% normaaleista majoitushinnoista sesonkiaikojen ulkopuolella (tarjoushinnat eivät koske pääsiäistä, joulua ja kesäaikaa 1.6.- 31.8.). Tarjous on voimassa vuoden 2020 loppuun ja koko vuoden 2021.

Varausta tehdessäsi ilmoita kampanjakoodi JHL-15.

Lomahuvilat ja -mökit sijaitsevat 10 – 25 m järven rannasta ja mökkien vuokraan sisältyy soutuvene. Huviloissa ja mökeissä on maksuton WiFi-yhteys, sauna, pesuhuoneessa suihku ja lattialämmitys, takka (paitsi Tuuliviirissä), imuri, väritelevisio, CD-soitin ja radio, jääkaappi/pakastin, astianpesukone (paitsi mökissä 3), mikroaaltouuni, sähköliesi, kahvinkeitin, sähkölämmitys, soutuvene turvaliivein, laituri (Tuuliviirissä yhteiskäyttöinen), grilli ja pihakalusteet, ulkovalaistus, autonlämmityspistorasia, komposti (paitsi Tuuliviirissä), sekä polttopuut.

Tutustu huviloihin ja mökkeihin tarkemmin Yli-Kaitalan nettisivuilta

Sahanlahti Resort tarjoukset JHL:n jäsenille

Talvikauden 2020 – 2021 edut

Pajapirtti pitserian pitsatilauksen yhteydessä jälkiruokalettu veloituksetta.

Ympäri vuoden
(ei voimassa juhlapyhinä, kuten joulu, uusivuosi, pääsiäinen ja juhannus)
Normaalihintaisesta majoituksesta JHL jäsenille -15% alennus.
Ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Sahanlahti Resort, Lietvedentie 830, Puumala

Imatran kylpylässä jopa -30% alennus

imatran_kylpyla_hotellit_riseilyt_JHL_edut

JHL:n jäsenet saavat Imatran Kylpylän perushintaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvaraukseen yhteyteen varatuista, normaalihintaisesta puolihoito- tai täysihoitoaterioista alennusta sunnuntai–torstai 30 % ja  perjantai–sunnuntai 10 %. Majoituksen hintaan sisältyy aamiainen sekä kylpylä Taikametsän käyttö.

Alennukset eivät koske Chalets- eikä Villas-huoneistoja, tarjoushintoja tai muita varauskanavia. Paikkoja on saatavilla rajoitetusti.

Alennukset ovat voimassa muina aikoina paitsi viikoilla 1–2, 8–10, 27 ja 52–53.

Alennukset annetaan vain Imatran Kylpylän myyntipalvelun (puh. 0300 870 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi) kautta tehdyistä varauksista.

Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on JHL:n jäsen. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä.

Lisätietoa saa osoitteesta www.imatrankylpylä.fi. Puhelun hinta: lanka- ja matkapuhelimesta 0,69 €/min + pvm/mpm

Vähintään 15% alennus Holiday Club Saimaan kylpylähotellissa

Holiday Clubin lomaosakkeet JHL-jäsenille

JHL:n jäsenet saavat vähintään 15 % alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien huonevarauksista, Villas-kohteiden, Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnoista.

Holiday Clubilla on myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi. Majoitusvaraukset varausjärjestelmän kautta osoitteesta www.holidayclub.fi kampanjakoodilla JHL15.
Rauhanrinne 2, 55320 Lappeenranta.

Tykkimäen huvipuiston tarjous ryhmille 2020

Ennen 13.12. tilatut rannekkeet voi käyttää 2021 vuoden aikana.
Ryhmän minimikoko on 15 henk.
Huvipuistoranneke 31€/kpl

Yhden päivän Park Hopper -ranneke 40€/kpl

Tilaukset ja tarjouspyynöt: huvipuisto@tykkimaki.fi  tai puh. 05 778 700.
Tykkimäen tarjous