Risteilyt ja hotellit

JHL:n jäsenet saavat jäsenetuina risteilyjä ja reittimatkoja. Monet hotellit ja kylpylät sekä järjestöjen omistamat majoituspaikat tarjoavat majoitusta kohtuuhintaan.

JHL:n jäsenenä edullisesti laivalle

Tallink Siljan jäsenedut

Linkki TallinkSiljan erikoisliittyminen -nettisivulle

Tallink Silja ja Club One tarjoavat jäsenetuna Club One Silver-tason edut JHL:läisille.  Liittyminen on sinulle ilmaista. Lisää liittyessäsi liiton sopimusetunumero sille varattuun kenttään (Agency ID) liittymislomakkeella.

Jos olet jo Club One –jäsen ja Bronze-tasolla, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com, niin etu lisätään tilisi tietoihin.

Liity Club One -kanta-asiakkaaksi osoitteessa
www.tallinksilja.fi/liity-jaseneksi
Käytä liittyessäsi sopimusetunumeroa: 5596

Lisätietoa ohjelmasta ja kanta-asiakkuuden eduista www.clubone.fi

Eckerö Linen jäsenedut, nyt alennusta myös automatkoista!

Linkki Eckerö Linen nettisivuille

Ammattiliitto JHL:n jäsenet saavat nyt entistä kattavammat edut Eckerö Linen matkoista. Uutena etuna saat alennusta myös ajoneuvolipuista! JHL:n jäsenet saavat 20 prosentin alennuksen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta. Kesäsesongin aikana (27.6.–14.8.2022) alennus on 10 prosenttia.

Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä varausvaiheessa tuotekoodia tuotekoodia JARJ22.

1. Aloita varaus valitsemalla reitti, päivämäärät, lähdöt, matkustajat ja ajoneuvot Eckeröline/JHL sivun yläosassa näkyvällä varausalueella.
  2. Seuraavaksi avautuvalla varaussivulla etsi ja valitse kohta Tuotekoodi.
  3. Kirjoita tuotekoodi kenttään ja valitse Syötä.
  4. Tuotekoodi latautuu ja näet alennusrivin ostoskorissa.
  5. Valitse haluamasi lisäpalvelut ja jatka varausta.

Tee varaus: Eckeröline/JHL

Voimassa oleva jäsen- / henkilökortti on varauduttava esittämään pyydettäessä lippujen lunastuksen yhteydessä.

Katso myös kokouspakettien sekä reitti- ja risteilymatkojen jäsenhinnat.

Viking Linen jäsenedut

Siirry Viking Linen jäsenetusivulle

Viking Line tarjoaa JHL:n jäsenille etuja vapaa-ajan matkoista.  Etu voi olla jopa 20 % päivän hinnasta. Kerro matkaa varatessasi JHL:n jäsenyydestä ja varaudu esittämään JHL:n jäsenkortti lippuja lunastaessasi.

Katso tarkemmin edut ja tuotetunnukset:  Viking Line – JHL edut

Hotellien ja muiden majoituspalvelujen  jäsentarjoukset

GreenStar Hotellien majoitustarjoukset

GreenStar-hotellit tarjoavat kiinteähintaisen edullisen majoituksen SAK:n jäsenliittojen jäsenille Jyväskylässä, Joensuussa, Lahdessa ja Vaasassa.

Varaukset osoitteesta www.greenstar.fi varauskoodilla SAK. Varaudu näyttämään liiton jäsenkorttisi vastaanotossa.

Tutustu hotelleihin: greenstar.fi

Vapaa-ajan jäsenedut Sokos Hotelleissa

Sokos Hotellit tarjoavat liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkosto tarjoaa mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista. Sokos Hotelleja on 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa. Tallinnassa on  Sokos Hotel Viru  ja Pietarissa Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen.

Sokos Hotellien kampanjakoodi on: LIITTO2022

Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Varaukset voit tehdä nettilinkin kautta.

Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.

Imatran kylpylän jäsenedut

Imatran Kylpylä myöntää alennukset voimassa olevan päivän hinnan mukaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoitusvarauksen yhteyteen etukäteen varatuista normaalihintaisista puolihoito- ja täysihoitoaterioista. Majoituksen hintaan sisältyy aamiainen ja kylpylä Taikametsän käyttö.

Sunnuntai–torstai, 20 % alennus

• hotellihuoneista
  • loma-asunnoistasunnuntai- torstai hotellihuoneiden
  • puolihoito- ja täysihoitoaterioista

Perjantai–lauantai, 10 % alennus

• hotellihuoneista
  • loma-asunnoista
  • puolihoito- ja täysihoitoaterioista

Varausehdot:

• Alennukset annetaan vain Imatran Kylpylän myyntipalvelun (puh. 0300 870 502 tai myynti@imatrankylpyla.fi) kautta tehdyistä varauksista.
  • Varaus tulee tehdä liiton jäsenen tai henkilökuntaan kuuluvan nimellä, ja liittoedusta tulee mainita varauksen teon yhteydessä. Alennus myönnetään, mikäli yksikin kunkin majoitustilan käyttäjistä on JHL:n jäsen tai henkilökuntaan kuuluva. Tämä osoitetaan jäsenkortilla palvelua käytettäessä.
  • Alennukset eivät koske Chalet-sviittejä, Villas-huoneistoja, ennalta maksettavia alennushintoja, tarjoushintoja, lomapaketteja tai muita varauskanavia.
  • Alennushintaisia paikkoja on saatavilla rajoitetusti. Alennukset eivät ole voimassa viikoilla: 1, 8-10, 27-29, 52.
  • Varauksia koskevat normaalit peruutus- ja maksuehdot.

Nordic Choice Hotels -ketjun jäsenedut

Linkki Nordic Choice hotelliketjun sivuille

Majoitu ympäri Pohjoismaita ja Baltiaa 15 prosentin alennuksella. Saat JHL:n jäsenenä Nordic Choice Hotels -ketjun hotelleista 15 % alennuksen päivän hinnoista. Tarjous on voimassa kaikissa huoneluokissa ympäri vuoden, kun majoituspäivä on perjantai, lauantai tai sunnuntai.

Tee varaus sivulta nordicchoicehotels.fi. Majoitus maksetaan hotelliin saavuttaessa. Varaukset ovat peruttavissa ilman kuluja klo 16:00 saakka saapumispäivänä. WiFi ja
aamiainen sisältyy huonehintaan.

Yyteri virkistyshotellin majoitustarjous jäsenetuna

Yyterin virkistyshotelli tarjoaa JHL:n jäsenille ja heidän perheilleen 20 % alennuksen standard-huoneista ja kaikista normaalihintaisista majoituspaketeista (ei koske sviittejä).

Erikoisetuna yhden vuorokauden perhepaketti 120 euroa/vrk. sisältäen 1 vrk:n majoituksen perhehuoneessa (2 aikuista ja 2 lasta 4–14v), buffet-aamiaisen, kylpylän ja kuntosalin käytön.

Edut ovat voimassa 1.1.2022–31.5.2022 ja 1.9.2022–22.12.2022. Huom! Ei voimassa erikoistapahtumien ja juhlapyhien aikaan.

Kysy myös ammattiosaston erikoisedusta majoittuvaan kokoukseen!

Huoneita on rajallinen määrä. Seurueessa oltava yksi (1) jäsenkortin haltija. Jäsenyys todistettava sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Huom! Varaus tulee tehdä suoraan hotelliin joko puhelimitse numeroon 02 628 5300 tai sähköpostitse  info@virkistyshotelli.fi. Jäsenyys on mainittava jo varausvaiheessa.

Tutustu: virkistyshotelli.fi

Suomen Hostellijärjestö

JHL on Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT:n kautta. Tätä kautta JHL:n jäsenet ovat oikeutettuja hostellijärjestön etuihin.

Kotimaan hostellikortti

Koska olet JHL:n jäsen, voit tilata itsellesi maksuttoman kotimaan hostellikortin. Saat kortilla 10% alennuksen normaalista majoitushinnasta kaikissa Suomen HI-hostelleissa. Etu on henkilökohtainen.

Hostellijärjestö tarjoaa valmiita reittejä kotimaan matkailuun

Osoitteessa hostellit.fi löydät valmiita reittejä ja vinkkejä edulliseen kotimaan matkailuun. Oletpa liikkeellä polkupyörällä, moottoripyörällä, matkailuautolla tai perheen kanssa, saat sivustolta ideoita matkallesi. Myös luontomatkaajille, liikunnan harrastajille ja musiikin ystäville on tarjolla omia kohde- ja majoitusvinkkejä. Majoitusvaraukset hoituvat samalla kätevästi sivuston online-palvelussa.

Tästä pääset tilaamaan hostellien uutiskirjeen.

Tilaa Suomen Hostellijärjestön uutiskirje. Saat tietoa hostellieduista ja edullisista majoitusvaihtoehdoista suoraan sähköpostiisi. Klikkaa kuvaa ja tilaa.

Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan

Saat kansainvälisen hostellikortin alennettuun hintaan. Kortilla saa 10 % majoitusalennuksen Suomen hostellien lisäksi lähes 3500 Hostelling International (HI) hostellissa ympäri maailman sekä muita kansainvälisiä hostellikorttietuja. Jäsenhintaisia Kansainvälisiä hostellikortteja voi ostaa osoitteessa www.hostellit.fi.

Tutustu:

Järjestöjen majoitustarjoukset

Utkujärven majat

Talvinen kuva Utkujärven majasta klikkaamalla pääset majan nettisivuille.

Utkujärven majat sijaitsevat Utkujärven rannalla n. 10 km Muoniosta pohjoiseen.

JHL:n jäsenet ja JHL:n yhdistykset saavat alennusta hinnoista.

Vuokrattavana on 4 paritalon päätyä, joissa kaikissa on 2 makuuhuonetta, wc-suihku ja oleskelutilat. Uudemmassa paritalossa on yhteinen oleskelutila ja kummallakin päädyllä oma sauna (vanhemmassa sauna on yhteinen). Lisäksi paikalla on iso päärakennus jossa makuutiloja 4-8 hengelle ja laitoskeittiö.

Alueella on veneitä, rantasauna, savusauna ja kota.

Tutustu: www.utkujarvenmajat.fi

Työväen Retkeilyliitto

JHL:n jäsenet voivat majoittua kohtuuhinnalla myös Työväen Retkeilyliiton TRL:n majoissa ympäri Suomea.

Luontoystävien kansainvälinen liitto NFI

JHL:läiset voivat majoittua kohtuuhinnalla Luonnonystävien kansainvälisen liiton NFI:n majoissa eri puolilla Keski-Eurooppaa.

NFI:n majaluettelossa olevia ulkomaisia kohteita voi varata Työväen Retkeilyliiton toimiston kautta.