Lisää jäsenetuja

JHL:n jäsenenä saat alennuksia bensasta, dieselistä, hammashoidoista, silmälaseista, piilolinsseistä ja aurinkolaseista, nettitreeneistä, työvaatteista ja jalkineista, työkoneista, musiikkikursseista, kauneudenhoidon tuotteista sekä koruista ja kelloista. Motiivi-lehti tarjoaa asiaa ja tunnetta JHL:n aloilta, suoraan kotiisi kannettuna.

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat tuntuvia, rahanarvoisia etuja! Saat myös kotiisi Motiivi-lehden, ja voit tilata itsellesi ilmaisen jäsenkalenterin!

Edut vain jäsenille, liity jo tänään!

JHL:n jäsen tankkaa edullisemmin!

Kuva: Neste.

Ammattiliitto JHL:n jäsenet nauttivat eduista myös Nesteen huoltoasemilla! Saat 2,1 senttiä alennusta jokaisesta bensa- tai diesellitrasta, joka maksetaan Nesteen sovelluksella. Etu koskee Nesteen palveluasemia.

Ohjeet edun käyttöön

JHL:n jäsenille työkalut viiden prosentin alennuksella Staypron verkkokaupasta

Ammattiliitto JHL:n jäsenille on nyt tarjolla viiden prosentin alennus Staypron verkkokaupasta. Alennus koskee koko valikoimaa, myös jo tarjouksessa olevia tuotteita.

Alennus on voimassa vuoden 2023 loppuun asti. Sen saa koodilla JHLFI15 ja vain, kun klikkaat verkkokauppaan tästä.

Mittauta kehosi koostumus 20 prosentin alennuksella Bodymajan itsehoitopisteillä

JHL:n jäsenille 20 prosenttia alennusta Bodymajan kehonkoosumusmittauksista

Ammattiliitto JHL:n jäsenet saavat nyt 20 prosentin alennuksen kaikista Bodymajan kehonkoostumusmittauksista. Voit mittauttaa kehosi koostumuksen Bodymajan itsepalvelupisteissä ilman ajanvarausta. Mittaukset tehdään laadukkailla Inbody 770 -mittalaitteilla.

Saat mittauksen jälkeen raportin, joka sisältää noin 40 erilaista mittaria kuten lihas-rasvadiagnoosin, rasvaprosentin, haitallisen viskeraalirasvan määrän sekä lihaksiston eri puolien erot. Jokaisen arvon kohdalla kerrotaan myös, mitä se tarkoittaa.

Hanki jäsenetu käyttöösi osoitteesta www.bodymaja.fi koodilla JHL20 (koodi käytetään kassalla kohdasta ”Paina tästä ja kirjoita kuponkikoodi”). Etu on voimassa toistaiseksi ja koskee kaikkia mittauspaketteja sekä lahjakortteja. Bodymajan sivuilta löydät toimipisteet sekä toimintaohjeet.

Miten kehosi jaksaa? Selvitä se Puhti-palvelussa jäsenhintaan

Puhti-palvelusta voit tilata tutkimuksia ilman lääkärin lähetettä

Puhti on palvelu, jonka avulla selvität, miten elimistösi voi ja mihin terveytesi ylläpito kannattaa suunnata. Puhti tarjoaa terveystarkastuksia ja erilaisia testipaketteja mm. vitamiinitasoista, rautavarastoista, kolesteroliarvoista ja verensokerista.

Koodilla JHL15 jäsenet saavat 15 % alennusta Puhdin testipaketeista ja tutkimuksista. Tarjous on voimassa 31.12.2023 saakka. Etu ei koske lahjakortteja.

Tutustu tästä testipaketteihin ja käytä jäsentarjous eduksesi!

Puhdin suosituin testipaketti, Puhti-terveystarkastus sisältää 30 eri mittaria, jotka antavat sinulle monipuolisesti tietoa siitä, miten elimistösi voi. Mukana on mm. täydellinen verenkuva, kolesteroli, verensokeri, D-vitamiini, ferritiini, tulehdustila sekä kilpirauhasen, maksan ja munuaisten toiminta.

Testit voi ottaa useilla paikkakunnilla ympäri Suomen ilman lääkärin lähetettä. Tulokset saat helppolukuisina yleensä jo seuraavana arkipäivänä Oma Puhti -palveluun ja voit ottaa ne mukaan vaikka lääkärille tai ravitsemusterapeutille.

Alennusta ihon- ja hiustenhoidon tuotteista sekä meikeistä

Nobe-verkkokauppa tarjoaa alennusta JHL:n jäsenille.

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat kotimaisesta Nobe-verkkokaupasta 25 prosentin alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista. Nobe tarjoaa laajan valikoiman erilaisia ihon- ja hiustenhoidon tuotteita sekä meikkejä.

Tutustu valikoimaan osoitteessa www.nobebeauty.fi. Alennusta saat koodilla JHL25.
Kaikki tilaukset lähetetään arkisin vuorokaudessa. Yli 50 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

Jäsenetualennus on voimassa aina vuoden 2023 loppuun.

Haluatko aloittaa soittoharrastuksen? Rockway.fi tarjoaa JHL:n jäsenille kunnon alennuksen verkko-opetuksesta

Ammattiliitto JHL:n jäsenille alennusta Rockawayn musiikkikursseista

Rockway.fi on kotimainen verkkopalvelu aikuisille musiikinharrastajille. Se tarjoaa 15 000 opetusvideota bändisoittimien soitosta ja laulamisesta kaiken tasoisille harrastelijoille aloittelijoista edistyneempiin muusikoihin.

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat nyt Rockway.fi:n käyttöösi edullisesti. JHL:n jäsenetu sisältää kuukauden ilmaisen kokeilujakson, minkä jälkeen voit jatkaa opiskelua 40 prosentin alennuksella.

Ota etu käyttöösi osoitteessa www.rockway.fi/partneri/jhl.

Huippuhalvalla vesipuistoon ja kylpylään

Lapsi sisällä uima-altaassa.

Nauti tropiikin tunnelmasta, kylpylän hemmottelusta ja vesipuiston riehasta Vantaan Flamingo Spassa, ammattiliittoliitto JHL:n jäsenenä saat liput tuntuvasti halvemmalla.

Kun maksat vierailun paikanpäällä, pääset sisään 30 prosentin alennuksella.

Kaikki Flamingo Span edut

• Aikuisten kylpylän sisäänpääsy: 30% alennus normaalihinnasta. Etu on henkilökohtainen, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjoushintoihin.
  • Vesipuiston sisäänpääsy: 30% alennus normaalihinnasta: etu on henkilökohtainen eikä sitä voi yhdistää muihin tarjoushintoihin.
  • Funpark-sisäänpääsy: alennus 30% normaalihintaisista sisäänpääsylipuista alle 18-vuotialle. Hintaetu on perhekohtainen eikä sitä voi yhdistää muihin tarjoushintoihin.

Kaikki edut ovat saatavilla paikan päällä näyttämällä voimassa olevaa JHL:n jäsenkorttia. Edut ovat voimassa maanantaista torstaihin 15.8.2022–31.12.2023. Alennuksen saat näyttämällä JHL:n jäsenkorttia.

Unelmien verkkovalmennukset puoleen hintaan

Joukko urheilllisia ihmisiä poseeraa tummaa taustaa vasten.

Driim on suomalainen verkkovalmennuspalvelu, joka tarjoaa koulutuksia niin ihmissuhteisiin, uraan ja talouteen kuin fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiinkin. Valmentajat ovat Suomen ykkösketjua, mukana muun muassa Perttu Pölönen, Anne Kukkohovi, Baba Lybeck, Erkka Westerlund sekä Sami Jauhojärvi.

Driimin jäsenenä saat pääsyn jatkuvasti kasvavaan verkkovalmennuskirjastoon, joka on käytössäsi ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

JHL:n jäsenenä saat Driimin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin verkkovalmennuskirjaston eliniäksi puoleen hintaan nyt vain 40 € / vuosi koodilla “JHLDRIIM”. Lunasta tarjous Driimin sivuilta. Jäsenyys on voimassa vuoden, jonka jälkeen se uusiutuu automaattisesti ellei jäsenyyttä lopeteta vuoden aikana.

Kuntoiluvälineet edullisesti JHL:n jäsenille

Kuntoiluvälineitä sinisellä jumppamatolla.

Kotimainen FitBalance-verkkokauppa tarjoaa laajan valikoiman kuntoiluvälineitä, lihashuoltotuotteita sekä kuntolaitteita, joiden avulla kuntoilu ja treenaaminen vaikka kotona on helppoa ja tehokasta.

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat 20 %:n alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista koodilla JHL20. Yrityksen sivuilta löydät myös ilmaisia erilaisia treeniohjelmia.

Viidennes pois valmistujaislakin hinnasta

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat 20 prosentin alennuksen kaikista Fredriksonin valmistujaislakeista.  Alennus koskee myös brodeerauksia ja lakin säilytysrasioita.

Alennuksen saat verkkokaupasta koodilla JHL20.

JHL:n logo oranssilla pohjalla, kuvan keskellä ammattilakki

Tyylikkäitä ja ekologisia huonekaluja etuhintaan

Kaksi ihmistä kannattelee suurta pahvilaatikkoa.

Mjuk on second hand -huonekalujen markkinapaikka verkossa. Siellä ostat ja myyt käytettyjä huonekaluja mutkattomasti.

Mjuk tarjoaa JHL:n jäsenille 15 prosentin alennuksen ostoksista koodilla JHL15.

Jos myyt huonekalujasi Mjukin kautta, voit saada tuotteille ilmaisen noudon tietyillä paikkakunnilla. Palvelu on voimassa  Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Tampereella ja Turussa. Noutotarjous on voimassa koodilla JHL.

Edut ovat voimassa vuoden 2022 loppuun.

Alennusta hammashoidoista

Oral Hammaslääkärit myöntää JHL:n jäsenille alennusta erilaisista hammashoidoista. JHL:n jäsenet saavat alennukset todentamalla liiton jäsenyyden, esimerkiksi näyttämällä voimassa olevan jäsenkortin (muovi- tai mobiilikortti). Oralissa asioidessa JHL:n jäsenten on syytä kertoa liiton nimi kokonaisuudessaan, eli Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL, koska etuus löytyy liiton koko nimellä, ei vain lyhenteellä JHL.

Alennukset:

• 50 %:n alennus ensimmäisestä hoitokäynnistä.
    Alennus myönnetään joko yleishammaslääkärin suorittamasta hammastarkastuksesta tai suuhygienistin suorittamasta hammaskiven poistosta. Huomaathan, että alennus myönnetään vain henkilöille, jotka eivät ole aiemmin asioineet Oralilla.
  • 5 %:n alennus yleishammashoitotasoisista hoitokäynneistä.
    Huomaathan, että alennus ei koske erikoishammaslääkärin suorittamaa hoitoa, esteettistä hammashoitoa, laboratoriokuluja tai muita erillisveloitettavia kuluja.

Alennukset lasketaan aina voimassa olevan hinnaston mukaisista hinnoista. Niitä ei voi yhdistää muihin mahdollisiin kampanja-, tarjous- tai alennushintoihin. Alennukset eivät koske myöskään palvelumaksuja.

Katso tästä Oralin toimipisteet Suomessa

Edullinen vuokra-auto arkeen ja lomalle

Green Motion tarjoaa JHL:n jäsenille vähintään 15 % alennusta auton vuokrauksesta kaikissa Suomen toimipisteissään. Käytä varatessasi koodia JHLAUTO15.

Treenejä ja palautumista – silloin kun sinulle sopii

Kotimainen nettijoogapalvelu Yogaia tarjoaa JHL:n jäsenille jäsenetuna jooga-, meditaatio-, lihaskunto- ja kehonhuoltotunnit jäsenhintaan. Tarjolla on myös koko perheen tunteja.

JHL:n jäsenet saavat 20 %:n alennuksen 12 kuukauden jäsenyydestä Yogaiaan. Jäsenhinnalla JHL:n jäsenet pääsevät kaikille tunneille – niin livenä kuin tallenteinakin. Palveluun saa tutustua ilmaiseksi 14 päivän ajan!

Ensimmäisen vuoden alennettu hinta on 95,90 €. Tilaus on jatkuva, ja vuosimaksu veloitetaan kahden viikon tilauksesta ellei tilausta ole peruutettu.

Yogaiassa on yli 100 uutta suomen- ja englanninkielistä tuntia joka viikko. Mukaan tunneille pääsee tietokoneella, tabletilla tai puhelimella.

Käy poimimassa lunastuskoodi jäsensivulta Erityistarjoukset jäsenille (kirjaudu omaJHL:n tunnuksillasi). Jos et vielä ole kertaakaan kirjautunut omaJHL:ään, katso ensin palvelun kirjautumisohje.

Alennusta silmälaseista, piilolinsseistä ja aurinkolaseista koko perheelle

Instrumentariumin alennukset

Instrumentarium tarjoaa JHL:n jäsenille tuntuvia alennuksia silmälaseista, aurinkolaseista sekä piilolinsseistä. Alennuksen JHL:n jäsenet saavat näyttämällä liiton jäsenkortin.

• optikon suorittama näöntarkastus 0 euroa (ilmainen)
  • laajennettu näöntarkastus 35 euroa (saatavilla osassa Instrumentarium-myymälöitä, sisältää silmänpohjankuvauksen)
  • normaalihintaisista piilolinsseistä -25 %
  • piilolinssitarkastuksissa 1. sovitus veloituksetta ja vaihtosovituksissa jälkitarkastus veloituksetta.

Nissenin alennukset

Nissen tarjoaa JHL:n jäsenille tuntuvia alennuksia silmälaseista, aurinkolaseista sekä piilolinsseistä. Alennuksen JHL:n jäsenet saavat näyttämällä liiton jäsenkortin.

Alennukset

Keopsin alennukset

Keops tarjoaa JHL:n jäsenille tuntuvia alennuksia silmälaseista, aurinkolaseista sekä piilolinsseistä. Alennuksen JHL:n jäsenet saavat näyttämällä liiton jäsenkortin.

Alennukset

Vaatteita ja jalkineita työhön

Image Wear

Image Wear - jäsenetu työvaatteista ja jalkineista JHLn jäsenille

Kotimainen Image Wear tarjoaa JHL:n jäsenille työvaatteita ja -jalkineita jäsenhintaan.  Kaikista työvaatteista ja -jalkineista jäsenet saavat alennusta 15 prosenttia.

Verkkokauppaostoksia varten tarvittavan alennuskoodin löydät Erityistarjoukset jäsenille -jäsensivultamme. Sinne pääset myös omaJHL:n kautta klikkaamalla palvelun vasemmassa valikossa linkkiä Jäsensivu.

Asioidessasi Image Wear -myymälässä esitä JHL:n jäsenkortti saadaksesi alennuksen.

Yritys valmistaa työvaatteita terveysalalle, teollisuuteen, majoitus- ja ravintolapalveluihin ja palvelualoille. Yritys myy myös suomalaisia työjalkineita.

Tutustu tuotteisiin Image Wearin verkkokaupassa.

Image Wear on suomalainen perheyritys, joka on aloittanut toimintansa vuonna 1959.

Alennusta hautajaiskuluista

JHL:n jäsenet ja heidän perheenjäsenensä saavat Memor Designilta 10 prosentin alennuksen hautaukseen liittyvistä palveluista ja tuotteista eli järjestelykuluista, arkuista, uurnista ja arkkuvaatteista.

Etu on voimassa toistaiseksi, etukoodi on JHL2022. Kerro koodi, kun tilaat palvelun. Alennus lasketaan voimassa olevan hinnaston hinnoista.

Alennus ei koske kuljetuksia, kukkia, lakipalveluita, muistojuhlapaikkaa eikä tarjoilua.

Valtakunnallisesti toimiva Memor Design järjestää sekä kirkollisia että ei-kirkollisia hautajaisia.

Kelloja ja koruja jäsenetuhintaan

Kultajousi ja Westerback

Kultajousi Oy tarjoaa jäsenalennuksia tuotteistaan. JHL:n jäsenkortin esittämällä heti kaupantekotilanteen alussa jäsenet saavat kaikista Kultajousi- ja Westerback-liikkeistä huomattavia etuja.

Tilaustöiden ja työsuoritusten hinnat tapauskohtaisesti.

Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita. Alennukset lasketaan aina Kultajousen suositushinnoista.

Kellot – 15 %
Kultakorut ja kultaketjut – 20 %
Timanttikorut – 20 %
Hopeakorut – 20 %
Pöytähopeat & hopeaesineet – 20 %
Lahjatavarat – 20 %
Kalevala, Lapponia, Lumoava ja RLP korut – 15 %
Kultaseppä Tarkkanen design – 10 %
Tilaustyöt ja korjaukset tapauskohtaisesti.

Etu voimassa kaikissa Kultajousi- ja Westerback 1897 -myymälöissä www.kultajousi.fi ja www.westerback.fi

Motiivi tarjoaa tunnetta ja tietoa

Motiivi on JHL:n julkaisema journalistinen ammatti- ja järjestölehti, joka tavoittaa sekä päättäjät ja ammattilaiset. Se tarjoaa tietoa, tunnetta ja työkaluja. Se kertoo eri ammattien ja työpaikkojen ajankohtaisista asioista ja pitää jäsenet ajan tasalla työelämän ja edunvalvonnan kysymyksissä.

Lehdessä tiedotetaan koulutuksista, tapahtumista sekä muuttuvista ja pysyvistä jäseneduista.

Motiivi ilmestyy 7 kertaa vuodessa kotiosoitteisiin jaettuna. Lisäksi Motiivin verkkolehdessä julkaistaan uutisia ja artikkeleita viikoittain.

Motiivin verkkolehteä voit lukea osoitteessa motiivilehti.fi. Verkkosivuilta löydät myös Motiivin näköislehdet vuodesta 2015 alkaen.

Jos perheeseesi tulee useampi lehti tai luet lehtesi mieluummin sähköisenä, voit perua kotiin kannetun paperilehden Motiivin sivuilla olevalla lomakkeella.

Seuraa Motiivin uusia juttuja myös Facebookissa ja TwitterissäJäsenkalenteri

E- ja äänikirjoja ilmaiseksi

BookBeatilta 700 000 kirjan valikoima

Bookbeat jäsenetu ammattiliitto JHL:n jäsenille

Kokeile BookBeatin äänikirjapalvelua maksutta 45 päivän ajan! Kokeilujakson aikana sinulla on käytössäsi BookBeat Basic, jolla kuuntelet ja luet e- ja äänikirjoja yli 700 000 kirjan valikoimasta.

Edun voit lunastaa helposti osoitteessa: www.bookbeat.fi/?koodi=jhl.

Etu on voimassa uusille BookBeat-käyttäjille.

Etu on voimassa uusille BookBeat-käyttäjille. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, voit milloin tahansa lopettaa tilauksen.

Nextory maksutta 45 päiväksi

JHL tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden uppoutua satojentuhansien kirjojen maailmaan ääni- ja e-kirjapalvelu Nextoryn avulla. Lue ja kuuntele kirjoja veloituksetta 45 päivää niin paljon kun haluat, missä ja milloin vain.

Ota etu käyttöön kolmella helpolla askeleella:

1. Mene osoitteeseen nextory.fi/jhl45
  2. Rekisteröidy käyttämällä koodia JHL45
  3. Lataa Nextory-sovellus, kirjaudu sisään, nauti kattavasta valikoimasta!

Tarjous on voimassa Nextoryn uusille asiakkaille. Kokeilujakson jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti, hinta alkaen 9,99€/kk. Tilauksella ei ole sitovaa määräaikaa.

Lehtiä jäsenetuhintaan tai ilmaiseksi

Tilaa Voima alehintaan!

Voima -lehden logo. Valkoisella taustalla lukee mustalla teksillä Voima.

Voima on painosmäärältään Suomen suurin kulttuurilehti. Se nostaa esiin yhteiskunnallisia aiheita niin maailmalta kuin kotimaasta. Lehti on ilmestynyt vuodesta 1999.

Voima tarjoaa JHL:n jäsenille -20 % kaikista Voiman verkkokaupan normaalihintaisista tuotteista. Voiman vuositilauksen lisäksi Voimakaupasta voi tilata esimerkiksi yhteiskunnallista kirjallisuutta, vaatteita ja julisteita. Tilaukset: https://kauppa.voima.fi. Alennus aktivoituu, kun syötät alekoodin VoimaJHL verkkokaupan kassalla.

Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -digilehdestä -20 %

Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehden logo. Lehden nimi lukee tekstinä vaaleaa taustaa vasten.

Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehti sisältää tiukkaa asiaa maailmasta ja perehdyttää ajankohtaisiin politiikan koukeroihin.

Le Monde diplomatique -lehti ilmestyy 18 eri kielellä ja eri editioita on 29. Suomen Le Monde diplomatique on ilmestynyt vuodesta 2007. Suomen “Diplon” erikoispiirteenä on, että se julkaisee myös riippumattoman venäläisen Novaja Gazetan artikkeleita ja sisältää suomalaisen kirjaliitteen.

Diplo tarjoaa JHL:n jäsenille -20% digilehden tilauksesta. Tilaukset: https://mondediplo.fi. Alennus aktivoituu, kun syötät alekoodin DiploJHL verkkokaupan kassalla.

Elintarvike ja Terveys -lehti puoleen hintaan JHL:n jäsenille

Ammattikeittiö- ja elintarvikealan ammattilehti Elintarvike ja Terveys tarjoaa ajankohtaista tietoa ruokapalvelu- ja elintarvikealan kehityksestä ja lainsäädännön soveltamisesta.

Lehden keskeisiä aiheita ovat elintarvikeyritysten omavalvonta ja sen kehittäminen, elintarviketurvallisuus, hygienia, elintarviketeknologia ja laatukysymykset. Lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. JHL:n jäsenet voivat jäsenetuna tilata lehden puoleen hintaan: määräaikainen vuositilaus 27,50 euroa tai jatkuva kestotilaus 25 euroa. Tilaa tästä: https://www.ymparistojaterveys.fi/tuote/elintarvike-ja-terveys-lehti/.
Saat jäsenedun, kun täytät tilauslomakkeen kommenttikenttään tekstin ”Olen JHL:n jäsen”.

Telma-lehti

Telma-lehti on Työsuojelurahaston ja Työturvallisuuskeskuksen yhteinen lehti, jossa on asiantuntevia artikkeleita työturvallisuudesta, työhyvinvoinnista ja työn muutoksesta. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen voi tilata maksutta alla olevan linkin kautta.

Telman tilaus

Lehtietu palkansaajalehtien tilauksesta

JHL:n jäsenet saavat 10 euroa vuodessa alennusta palkansaajalehtien tilausmaksusta.

Myös yhdistyksesi saattaa myöntää tukea palkansaajalehtien tilaamiseen. Kysy tuesta siis myös omasta yhdistyksestäsi.

Kun tilaat lehden, kerro ammattiliiton jäsenyydestä. Kerro myös yhdistyksesi yhteystiedot, jos se antaa lehtiedun.

Palkansaajalehtiä:

Demokraatti, Helsinki
Kansan Tahto, Oulu
Kansan Uutiset Viikkolehti, Helsinki
Tiedonantaja, Helsinki
Viikko Pohjois-Karjala, Joensuu
Arbetarbladet, Helsingfors
Ny Tid, Helsingfors

Vuokralaiset VKL ry:n jäsenyys

Kuinka ay-vuokralaisjäseneksi pääsee?

Todistamalla jäsenyytesi ammattiliitossa voit liittyä ay-jäsenetuhintaan 5 €/vuosi Vuokralaiset VKL ry:n ay-vuokralaisjäseneksi (vrt. normaali jäsenmaksu 35 €/vuosi).

Jos haluat ay-vuokralaisjäseneksi, soita VKL:n jäsenpalvelunumeroon
09 4770 360 ja mainitse olevasi JHL:n jäsen. Niin helppoa on liittyminen.

Jäsenmaksulla saat

• Maksuttoman puhelinneuvonnan jäsenpalvelunumerosta 09 4770 360. Neuvonta koskee mm. vuokralaisten oikeuksia, lakia asuinhuoneiston vuokrauksesta, hyvää vuokratapaa, yhteishallintolakia jne. (vrt. 0600 – 91515 VKL:n maksullinen neuvontanumero 1,92 €/min+pvm).
  • Tarvittaessa asianajajan maksuttoman vastaanoton. Ajanvarauksella 20 minuutin neuvontakäyntejä vastaanottoaikoina 2 x kk. (vrt. käynti ei-jäsenille 30 €) Toimeksiannot ja kirjalliset lausunnot eivät sisälly neuvontaan.
  • Asuntomme -lehti 4 numeroa vuodessa.
  • Jäsenalennus valtakunnallisista Vuokralaispäivistä ja muusta koulutuksesta.
  • Ajankohtaisista vuokralaisasioista tiedottava sähköinen uutiskirje.
  • Mahdolliset muut jäsenedut, joita Vuokralaiset VKL ry:n jäsenille kulloinkin on voimassa.

Neuvontapalvelut

Yleinen neuvontanumero: 0600 915 15, puhelun hinta on 1,92 €/min.
HUOM! Maksuton jäsenpalvelunumero: 09 4770 360

Neuvonta kattaa

• asumisoikeusasuntojen vuokrasuhteet
  • osaomistusasumisen vuokrasuhteet
  • arava- ja korkotukivuokra-asuntojen osalta aravalainsäädännön mukaiset asiat
  • AHVL:n ja yhteishallintolain
  • vapaarahoitteisten vuokra-asuntojen osalta AHVL:n
  • hyvä vuokratapa- ja tavanomainen kuluminen -ohjeistukset.

Vuokralaiset VKL ry:llä on vahva näkemys ongelmien ratkaisusta, se on edustettuna kuluttajariitalautakunnassa.

Vuokralaiset VKL ry:n nettisivut

Jäsenkalenteri on maksuton tilaustuote

Mukava, kätevän kokoinen ajanhallintaväline, joka kulkee aina mukana. Ilmaisen kalenterin tilaus tapahtuu omaJHL:n kautta.

Kalenteri postitetaan marraskuussa ilmestyvän Motiivi-lehden mukana. Saat kalenterin lehden mukana, mikäli ilmoitit lokakuun loppuun mennessä omaJHL:ssä tilaavasi sen. Jos olet laittanut tietoihisi merkinnän kalenterin tilaamisesta, saat sen myös jatkossa maksutta. Joka vuosi ei tilausta siis tarvitse erikseen tehdä.

Jos et jatkossa enää tarvitse kalenteria, voit ilmoittaa omaJHL:ssä myös sen. Samalla kannattaa tarkistaa, että yhteys- ja ammattialatietosi ovat ajan tasalla liiton rekisterissä.

Mikäli unohdit kalenterin tilauksen, on sitä mahdollista tiedustella omasta aluetoimistostasi tai jäsenpalvelusta.

Näin tilaat JHL:n kalenterin omaJHL:stä vuodelle 2024

Voit tilata kalenterin omaJHL-palvelusta. Kalenteri on maksuton.

Jos et vielä ole kirjautunut omaJHL:ään, tutustu ensin palveluun ja katso kirjautumisohjeet.

Kun olet kirjautunut omaJHL:ään, napsauta vasemmalla olevasta valikosta kohtaa Tuotteet ja tilaukset.

Mobiililaitteissa kirjauduttuasi klikkaa näytön oikeassa yläkulmassa olevaa kolmea vaakaviivaa. Näyttöön avautuu valikko.

Klikkaa kohtaa Tuotteet ja tilaukset.

Kun tilaus on kerran tehty, se jatkuu automaattisesti seuraaville vuosille.

Muuttamalla jäsenkalenterin tilaustuotteeksi liitto vähentää muun muassa paperinkulutusta sekä kalentereiden valmistus-, kuljetus- ja kierrätyskuluja. Kun kalenterin tilaavat ainoastaan sitä tarvitsevat, säästämme arvokkaita luonnonvarojamme.

Kirjaudu omaJHL-palveluun ja varmista kalenterin saaminen tulevinakin vuosina!