Lisää jäsenetuja

JHL:n jäsenenä saat alennuksia hammashoidoista, silmälaseista, piilolinsseistä ja aurinkolaseista, nettitreeneistä, työvaatteista ja jalkineista, koruista ja kelloista. Saat myös lehtietuja ja vuokralaiset VKL ry:n jäsenyyden reiluun jäsenhintaan.

Ilmaiset treeniohjelmat ammattiliiton jäsenille

kaksi ihmistä kiipeää kukkulalle, toinen auttaa toista ylös kädesä.

Ammattiliitto JHL tarjoaa jäsenilleen sarjan maksuttomia verkkovalmennuksia! Voit valita seitsemästä kurssista, joista jokaisen on suunnitellut hyvinvoinnin ammattilainen. Osallistu yhteen tai vaikka kaikkiin, nopeimmat treenit on taputeltu kahdessa viikossa! Tule mukaan osoitteessa syketribe.fi/jhl.

Unelmien verkkovalmennukset puoleen hintaan

Joukko urheilllisia ihmisiä poseeraa tummaa taustaa vasten.

Driim on suomalainen verkkovalmennuspalvelu, joka tarjoaa koulutuksia niin ihmissuhteisiin, uraan ja talouteen kuin fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiinkin. Valmentajat ovat Suomen ykkösketjua, mukana muun muassa Perttu Pölönen, Anne Kukkohovi, Baba Lybeck, Erkka Westerlund sekä Sami Jauhojärvi.

Driimin jäsenenä saat pääsyn jatkuvasti kasvavaan verkkovalmennuskirjastoon, joka on käytössäsi ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

JHL:n jäsenenä saat Driimin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin verkkovalmennuskirjaston eliniäksi puoleen hintaan nyt vain 40 € / vuodessa koodilla “JHLDRIIM”. Lunasta tarjous Driimin sivuilta. Jäsenyys on voimassa vuoden, jonka jälkeen se uusiutuu automaattisesti ellei jäsenyyttä lopeteta vuoden aikana.

Kuntoiluvälineet edullisesti JHL:n jäsenille

Kuntoiluvälineitä sinisellä jumppamatolla.

Kotimainen FitBalance-verkkokauppa tarjoaa laajan valikoiman kuntoiluvälineitä, lihashuoltotuotteita sekä kuntolaitteita, joiden avulla kuntoilu ja treenaaminen vaikka kotona on helppoa ja tehokasta.

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat 20 %:n alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista koodilla JHL20. Yrityksen sivuilta löydät myös ilmaisia erilaisia treeniohjelmia.

Viidennes pois valmistujaislakin hinnasta

Ammattiliitto JHL:n jäsenenä saat 20 prosentin alennuksen kaikista Fredriksonin valmistujaislakeista.  Alennus koskee myös brodeerauksia ja lakin säilytysrasioita.

Alennuksen saat verkkokaupasta koodilla JHL20.

JHL:n logo oranssilla pohjalla, kuvan keskellä ammattilakki

Tukeva alennus sähkölaskuun!

Pyöreä lamppu hehkuu keltaista valoa.

Säästät sähkölaskussa satoja euroja kahden vuoden sopimuskaudella, kun kilpailutat sähkösopimuksesi yhdessä muiden JHL:n jäsenten kanssa. Sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin osallistua kilpailutukseen. Voit osallistua kilpailutukseen, asuitpa missä päin Suomea tahansa. Tule mukaan viimeistään 15. huhtikuuta 2022.

Voit tulla mukaan, vaikka sinulla olisi jo määräaikainen sähkösopimus.

Yhteiskilpailutuksesta vastaa porukassa.fi-palvelu, lue lisää ehdoista ja tule mukaan!

Tyylikkäitä ja ekologisia huonekaluja etuhintaan

Kaksi ihmistä kannattelee suurta pahvilaatikkoa.

Mjuk on second hand -huonekalujen markkinapaikka verkossa. Siellä ostat ja myyt käytettyjä huonekaluja mutkattomasti.

Mjuk tarjoaa JHL:n jäsenille 15 prosentin alennuksen ostoksista koodilla JHL15.

Jos myyt huonekalujasi Mjukin kautta, voit saada tuotteille ilmaisen noudon tietyillä paikkakunnilla. Palvelu on voimassa  Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Tampereella ja Turussa. Noutotarjous on voimassa koodilla JHL.

Edut ovat voimassa vuoden 2022 loppuun.

Alennusta hammashoidoista

Oral Hammaslääkärit myöntää JHL:n jäsenille alennusta erilaisista hammashoidoista. JHL:n jäsenet saavat alennukset todentamalla liiton jäsenyyden, esimerkiksi näyttämällä voimassa olevan jäsenkortin (muovi- tai mobiilikortti). Oralissa asioidessa JHL:n jäsenten on syytä kertoa liiton nimi kokonaisuudessaan, eli Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL, koska etuus löytyy liiton koko nimellä, ei vain lyhenteellä JHL.

Alennukset:

• 50 %:n alennus ensimmäisestä hoitokäynnistä.
    Alennus myönnetään joko yleishammaslääkärin suorittamasta hammastarkastuksesta tai suuhygienistin suorittamasta hammaskiven poistosta. Huomaathan, että alennus myönnetään vain henkilöille, jotka eivät ole aiemmin asioineet Oralilla.
  • 5 %:n alennus yleishammashoitotasoisista hoitokäynneistä.
    Huomaathan, että alennus ei koske erikoishammaslääkärin suorittamaa hoitoa, esteettistä hammashoitoa, laboratoriokuluja tai muita erillisveloitettavia kuluja.

Alennukset lasketaan aina voimassa olevan hinnaston mukaisista hinnoista. Niitä ei voi yhdistää muihin mahdollisiin kampanja-, tarjous- tai alennushintoihin. Alennukset eivät koske myöskään palvelumaksuja.

Katso tästä Oralin toimipisteet Suomessa

Edullinen vuokra-auto arkeen ja lomalle

Green Motion tarjoaa JHL:n jäsenille vähintään 15 % alennusta auton vuokrauksesta kaikissa Suomen toimipisteissään. Käytä varatessasi koodia JHLAUTO15.

Treenejä ja palautumista – silloin kun sinulle sopii

Kotimainen nettijoogapalvelu Yogaia tarjoaa JHL:n jäsenille jäsenetuna jooga-, meditaatio-, lihaskunto- ja kehonhuoltotunnit jäsenhintaan. Tarjolla on myös koko perheen tunteja.

JHL:n jäsenet saavat 20 %:n alennuksen 12 kuukauden jäsenyydestä Yogaiaan. Jäsenhinnalla JHL:n jäsenet pääsevät kaikille tunneille – niin livenä kuin tallenteinakin. Palveluun saa tutustua ilmaiseksi 14 päivän ajan!

Ensimmäisen vuoden alennettu hinta on 95,90 €.  Tilaus on jatkuva, ja vuosimaksu veloitetaan kahden viikon tilauksesta ellei tilausta ole peruutettu.

Yogaiassa on yli 100 uutta suomen- ja englanninkielistä tuntia joka viikko. Mukaan tunneille pääsee tietokoneella, tabletilla tai puhelimella.

Käy poimimassa lunastuskoodi jäsensivulta Erityistarjoukset jäsenille (kirjaudu omaJHL:n tunnuksillasi). Jos et vielä ole kertaakaan kirjautunut omaJHL:ään, katso ensin palvelun kirjautumisohje.

Alennusta silmälaseista, piilolinsseistä ja aurinkolaseista koko perheelle

Instrumentariumin alennukset

Instrumentarium tarjoaa JHL:n jäsenille tuntuvia alennuksia silmälaseista, aurinkolaseista sekä piilolinsseistä. Alennuksen JHL:n jäsenet saavat näyttämällä liiton jäsenkortin.

• optikon suorittama näöntarkastus 0 euroa (ilmainen)
  • laajennettu näöntarkastus 35 euroa (saatavilla osassa Instrumentarium-myymälöitä, sisältää silmänpohjankuvauksen)
  • normaalihintaisista piilolinsseistä -25 %
  • piilolinssitarkastuksissa 1. sovitus veloituksetta ja vaihtosovituksissa jälkitarkastus veloituksetta.

Nissenin alennukset

Nissen tarjoaa JHL:n jäsenille tuntuvia alennuksia silmälaseista, aurinkolaseista sekä piilolinsseistä. Alennuksen JHL:n jäsenet saavat näyttämällä liiton jäsenkortin.

Alennukset

Keopsin alennukset

Keops tarjoaa JHL:n jäsenille tuntuvia alennuksia silmälaseista, aurinkolaseista sekä piilolinsseistä. Alennuksen JHL:n jäsenet saavat näyttämällä liiton jäsenkortin.

Alennukset

Vaatteita ja jalkineita työhön

Image Wear

Image Wear - jäsenetu työvaatteista ja jalkineista JHLn jäsenille

Kotimainen Image Wear tarjoaa JHL:n jäsenille työvaatteita ja -jalkineita jäsenhintaan.  Kaikista työvaatteista ja -jalkineista jäsenet saavat alennusta 15 prosenttia.

Verkkokauppaostoksia varten tarvittavan alennuskoodin löydät Erityistarjoukset jäsenille -jäsensivultamme. Sinne pääset myös omaJHL:n kautta klikkaamalla palvelun vasemmassa valikossa linkkiä Jäsensivu.

Asioidessasi Image Wear -myymälässä esitä JHL:n jäsenkortti saadaksesi alennuksen.

Yritys valmistaa työvaatteita terveysalalle, teollisuuteen, majoitus- ja ravintolapalveluihin ja palvelualoille. Yritys myy myös suomalaisia työjalkineita.

Tutustu tuotteisiin Image Wearin verkkokaupassa.

Image Wear on suomalainen perheyritys, joka on aloittanut toimintansa vuonna 1959.

Alennusta hautajaiskuluista

JHL:n jäsenet ja heidän perheenjäsenensä saavat Memor Designilta 10 prosentin alennuksen hautaukseen liittyvistä palveluista ja tuotteista eli järjestelykuluista, arkuista, uurnista ja arkkuvaatteista.

Etu on voimassa toistaiseksi, etukoodi on JHL2022. Kerro koodi, kun tilaat palvelun. Alennus lasketaan voimassa olevan hinnaston hinnoista.

Alennus ei koske kuljetuksia, kukkia, lakipalveluita, muistojuhlapaikkaa eikä tarjoilua.

Valtakunnallisesti toimiva Memor Design järjestää sekä kirkollisia että ei-kirkollisia hautajaisia.

Alennukset lasketaan aina voimassa olevan hinnaston mukaisista hinnoista

Kelloja ja koruja jäsenetuhintaan

Kultajousi ja Westerback

Kultajousi Oy tarjoaa jäsenalennuksia tuotteistaan. JHL:n jäsenkortin esittämällä heti kaupantekotilanteen alussa jäsenet saavat kaikista Kultajousi- ja Westerback-liikkeistä huomattavia etuja.

Tilaustöiden ja työsuoritusten hinnat tapauskohtaisesti.

Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita. Alennukset lasketaan aina Kultajousen suositushinnoista.

Kellot – 15 %
Kultakorut ja kultaketjut – 20 %
Timanttikorut – 20 %
Hopeakorut – 20 %
Pöytähopeat & hopeaesineet – 20 %
Lahjatavarat – 20 %
Kalevala, Lapponia, Lumoava ja RLP korut – 15 %
Kultaseppä Tarkkanen design – 10 %
Tilaustyöt ja korjaukset tapauskohtaisesti.

Etu voimassa kaikissa Kultajousi- ja Westerback 1897 –myymälöissä www.kultajousi.fi ja www.westerback.fi

E- ja äänikirjoja ilmaiseksi

BookBeat pidentää ilmaisjaksoaan

Kokeile BookBeatin äänikirjapalvelua ilmaiseksi 40 päivän ajan! Kokeilujakson aikana sinulla on käytössäsi BookBeat Premium, jolla kuuntelet ja luet rajattomasti e- ja äänikirjoja yli 300 000 kirjan valikoimasta.

Edun voit lunastaa osoitteessa: https://www.bookbeat.fi/jhl40.

Etu on voimassa uusille BookBeat-käyttäjille.

Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, voit milloin tahansa lopettaa tilauksen.

Nextory maksutta 45 päiväksi

Ihminen kuuntelee äänikirjaa kuuloikkeistaan, teksti mainostaa Nextoryn palvelua ja JHL:n jäsenhintaa.

JHL tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden uppoutua satojentuhansien kirjojen maailmaan Nextory ääni- ja e-kirjapalvelun avulla. Lue ja kuuntele kirjoja veloituksetta 45 päivää niin paljon kun haluat, missä ja milloin vain.

Ota etu käyttöön kolmella helpolla askeleella:

1. Mene osoitteeseen nextory.fi/jhl45
  2. Rekisteröidy käyttämällä koodia JHL45
  3. Lataa Nextory sovellus, kirjaudu sisään, nauti kattavasta valikoimasta!

Tarjous on voimassa Nextoryn uusille asiakkaille. Kokeilujakson jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti, hinta alkaen 9,99€/kk. Tilauksella ei ole sitovaa määräaikaa.

Lehtiä jäsenetuhintaan tai ilmaiseksi

Elintarvike ja Terveys -lehti puoleen hintaan JHL:n jäsenille

Ammattikeittiö- ja elintarvikealan ammattilehti Elintarvike ja Terveys tarjoaa ajankohtaista tietoa ruokapalvelu- ja elintarvikealan kehityksestä ja lainsäädännön soveltamisesta.

Lehden keskeisiä aiheita ovat elintarvikeyritysten omavalvonta ja sen kehittäminen, elintarviketurvallisuus, hygienia, elintarviketeknologia ja laatukysymykset. Lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. JHL:n jäsenet voivat jäsenetuna tilata lehden puoleen hintaan: määräaikainen vuositilaus 27,50 euroa tai jatkuva kestotilaus 25 euroa. Tilaa tästä: https://www.ymparistojaterveys.fi/tuote/elintarvike-ja-terveys-lehti/.
Saat jäsenedun, kun täytät tilauslomakkeen kommenttikenttään tekstin ”Olen JHL:n jäsen”.

Telma-lehti

Telma-lehti on Työsuojelurahaston ja Työturvallisuuskeskuksen yhteinen lehti, jossa on asiantuntevia artikkeleita työturvallisuudesta, työhyvinvoinnista ja työn muutoksesta. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sen voi tilata maksutta alla olevan linkin kautta.

Telman tilaus

Lehtietu palkansaajalehtien tilauksesta

JHL:n jäsenet saavat 10 euroa vuodessa alennusta palkansaajalehtien tilausmaksusta.

Myös yhdistyksesi saattaa myöntää tukea palkansaajalehtien tilaamiseen. Kysy tuesta siis myös omasta yhdistyksestäsi.

Kun tilaat lehden, kerro ammattiliiton jäsenyydestä. Kerro myös yhdistyksesi yhteystiedot, jos se antaa lehtiedun.

Palkansaajalehtiä:

Demokraatti, Helsinki
Kansan Tahto, Oulu
Kansan Uutiset Viikkolehti, Helsinki
Tiedonantaja, Helsinki
Viikko Pohjois-Karjala, Joensuu
Arbetarbladet, Helsingfors
Ny Tid, Helsingfors

Vuokralaiset VKL ry:n jäsenyys

Kuinka ay-vuokralaisjäseneksi pääsee?

Todistamalla jäsenyytesi ammattiliitossa voit liittyä ay-jäsenetuhintaan 5 €/vuosi Vuokralaiset VKL ry:n ay-vuokralaisjäseneksi (vrt. normaali jäsenmaksu 35 €/vuosi).

Jos haluat ay-vuokralaisjäseneksi, soita VKL:n jäsenpalvelunumeroon
09 4770 360 ja mainitse olevasi JHL:n jäsen. Niin helppoa on liittyminen.

Jäsenmaksulla saat

• Maksuttoman puhelinneuvonnan jäsenpalvelunumerosta 09 4770 360. Neuvonta koskee mm. vuokralaisten oikeuksia, lakia asuinhuoneiston vuokrauksesta, hyvää vuokratapaa, yhteishallintolakia jne. (vrt. 0600 – 91515 VKL:n maksullinen neuvontanumero 1,92 €/min+pvm).
  • Tarvittaessa asianajajan maksuttoman vastaanoton. Ajanvarauksella 20 minuutin neuvontakäyntejä vastaanottoaikoina 2 x kk. (vrt. käynti ei-jäsenille 30 €) Toimeksiannot ja kirjalliset lausunnot eivät sisälly neuvontaan.
  • Asuntomme -lehti 4 numeroa vuodessa.
  • Jäsenalennus valtakunnallisista Vuokralaispäivistä ja muusta koulutuksesta.
  • Ajankohtaisista vuokralaisasioista tiedottava sähköinen uutiskirje.
  • Mahdolliset muut jäsenedut, joita Vuokralaiset VKL ry:n jäsenille kulloinkin on voimassa.

Neuvontapalvelut

Yleinen neuvontanumero: 0600 915 15, puhelun hinta on 1,92 €/min.
HUOM! Maksuton jäsenpalvelunumero: 09 4770 360

Neuvonta kattaa

• asumisoikeusasuntojen vuokrasuhteet
  • osaomistusasumisen vuokrasuhteet
  • arava- ja korkotukivuokra-asuntojen osalta aravalainsäädännön mukaiset asiat
  • AHVL:n ja yhteishallintolain
  • vapaarahoitteisten vuokra-asuntojen osalta AHVL:n
  • hyvä vuokratapa- ja tavanomainen kuluminen -ohjeistukset.

Vuokralaiset VKL ry:llä on vahva näkemys ongelmien ratkaisusta, se on edustettuna kuluttajariitalautakunnassa.

Vuokralaiset VKL ry:n nettisivut