Suosittele JHL:n jäsenyyttä

Suosittele ammattiliittosi JHL:n jäsenyyttä ja ansaitse satojen eurojen arvosta JHL-bonuspisteitä. Jokainen hankittu jäsen kasvattaa bonuspistesaldoasi. Pisteet voit muuttaa tavaroiksi JHL-bonuspalkinnoissa.

kaksi naista ja yksi mies rinnakkain kutsuvan näköisinä. Teksti: kaksin aina kaunihimpi - vaan olisiko porukassa paras?

Lähde mukaan hankkimaan JHL:ään lisää jäseniä. Yhdessä olemme voimakkaampia! Suosittele JHL:ää kaverillesi. Kun kaverisi liittyy, saat rahanarvoisia bonuspalkintoja.

Mitä enemmän hankit jäseniä, sitä enemmän kerrytät pistesaldoasi JHL-bonuspalkintojen verkkokauppaan ja voit lunastaa tavarapalkintoja. Jokaisesta uudesta, jäsenmaksua maksavasta palkansaajajäsenestä saat 30 pistettä ja opiskelijajäsenestä 12 pistettä. Yksi piste on yhden euron arvoinen. Lue lisää JHL-bonuspalkinnoista jhl.fi/bonukset.

Kun kaverisi liittyy ammattiliitto JHL:ään, hän saa tukea ja turvaa työelämän asioihin. JHL neuvottelee, jotta työn arvostus näkyy rahana kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Uusi jäsen pääsee myös muiden,  monipuolisten jäsenetujen piiriin.

Kannusta liittymään JHL:ään, tähtiammattilaisten ammattiliittoon nyt!

Molemmat – sinä ja uusi JHL:n jäsen olette voittajia!

JHL on julkisten ja hyvinvointialojen oma ammattiliitto. Liittoon kuuluu tuhansien ammattien edustajia useilta ammattialoilta. Tätä valiojoukkoa kutsutaan tähtiammattilaisiksi, sillä he pitävät koko maan pyörät pyörimässä niin myötä- kuin vastatuulessa.

Suosittele helposti netissä

Suosittele JHL:n jäsenyyttä tästä

Suosittelu on helppoa. Lähetä sovelluksen kautta viesti Whatsappissa, Messengerillä, tekstiviestinä tai sähköpostina. Hyödynnä valmista viestipohjaa tai kirjoita oma
viestisi.

Jotta voimme palkita sinut, tulee kaverisi liittymislomakkeessa olla sinun jäsennumerosi. Jäsennumerosi löydät jäsenkortistasi tai kirjautumalla omaJHL:ään ja katsomalla numerosi kohdasta Jäsentiedot > Henkilötiedot.

Kun lähetät valmiin viestin suosittelusivuston kautta, jäsennumerosi kulkee viestin mukana automaattisesti. Mikäli kirjoitat oman viestin, muista pyytää kaveriasi lisäämään jäsennumerosi liittymislomakkeelle.