Avoin AMK

Paraskin ammattitaito kaipaa päivitystä. Opiskele uutta avoimessa ammattikorkeakoulussa (AMK), JHL kustantaa opinnoistasi valtaosan.

Opiskele ammattitaitosi uudelle tasolle ammattiliitto JHL:n tuella!

Tähtiammattilaisten ammattiliitto JHL pitää jäsentensä ammattitaidon ajan tasalla.

JHL:n jäsenenä voit opiskella avoimen ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksoilla erittäin edullisesti. Valitse sopiva vaihtoehto kymmenien opintojaksojen valikoimasta, JHL maksaa kurssimaksusta kolme neljäsosaa! Laajan opintokokonaisuuden hinnaksi jää alle 20 euroa.

Koulutustuen saat vain ammattiliitto JHL:n jäsenenä. Kevään 2022 opinnoissa on varattu tilaa 1 500 jäsenelle, toimi nopeasti ja päivitä ammattitaitosi.

Liity JHL:n jäseneksi jo tänään!

Mitä on tarjolla?

Kuvakommunikoinnin perusteet? Ilmastokestävät ruokapalvelut? Mielekkään työuran rakennussarja? JHL on koonnut kattavan valikoiman, josta jokainen ammattiliiton jäsen löytää sopivan koulutuksen.

Tutustu tarjontaan campusonline.fi-sivulla.

Kurssit, joihin JHL myöntää kurssitukea, tunnistat JHL:n logosta.

Kuvakaappaus sivulta cmpusonline.fi.

Näin pääset nauttimaan liiton tukemista opinnoista

Ilmoittautuminen ammattiliitto JHL:n tukemiin opintoihin kevään 2022 osalta alkaa 22.11. kello 8. Olethan paikalla ilmoittautumisten alkaessa.
Näin se käy:

1. Etsi JHL:n logolla varustettu kiinnostava opintojakso ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa campusonline.fi.
  2. Maksa jakso ilmoittautumisen yhteydessä.
  3. Ota talteen kuitti kurssimaksusta.
  4. Nauti opinnoista ja suorita opintojakso.
  5. Hae kurssitukea
  6. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä JHL:ään sähköpostilla kurssit@jhl.fi.

Tarkat opiskeluohjeet ilmoittautumisen yhteydessä

Ilmoittautumisen yhteydessä saat ohjeet siitä, kuinka jakso suoritetaan. Opintoihin saattaa kuulua esimerkiksi ryhmätöitä. Opintojen työmäärää ei kannata säikähtää, opinnot onnistuvat varmasti myös työn ohessa. Opinnot ovat osa ammattikorkeakoulujen normaalia opetustarjontaa.

Kuinka paljon voin opiskella?

Voit hakea tukea kahdelle kurssille kerrallaan. Näin pystymme tarjoamaan edullista koulutusta mahdollisimman monelle jäsenellemme. Jos innostut opinnoista, voit suorittaa monta opintojaksoa saman vuoden aikana.

Muistilappuja lasiseinässä, ihmiset katsovat lappuja yhdessä.

Miksi opiskella ammattikorkeakoulussa?

Opiskelemalla ammattikorkeakoulussa (AMK) voit helposti laajentaa ja päivittää ammattitaitoasi. Jo yhden opintojakson suorittamisesta on hyötyä. Kun opiskelet uutta, asemasi työmarkkinoilla paranee.

Opinnot eivät mene hukkaan, jos päätät hakea opiskelupaikkaa AMK:sta. Suorittamasi opinnot voidaan lukea osaksi tutkintoasi. Tällöin opiskeluaikasi lyhenee.

Kysyttävää?

Jos sinulla on kysyttävää opintojaksoille osallistumisesta, voit olla yhteydessä koulutuksen järjestävään ammattikorkeakouluun. Yhteystiedot löydät kurssikuvauksesta. Kaikkien ammattikorkeakoulujen tiedot on koottu campusonline.fi-sivulle.

AMK-koulutus tukihakemus - AMK-utbildning stödansökan

Kaikki tähdellä merkityt kentät on pakko täyttää, jotta lomakkeen lähettäminen onnistuu. Huom! Lomake on suojattu. Alla fält märkta med stjärna är obligatoriska, annars går det inte att skicka blanketten. Obs! Blanketten är skyddad.
  • Kurssilainen täyttää/ Ifylls av kursdeltagaren

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostomuodot: jpg, gif, png, pdf.
    Huom! Kuitista on käytävä selvästi ilmi, mikä oppilaitos on maksun saaja. Tiedoston tallennusmuoto voi olla jpg, gif, png tai pdf. Tiedoston enimmäiskoko 62,5 Mt. Obs! Ur kvittot ska framgå vilken läroanstalt som får betalningen. Filformatet kan vara jpg, gif, png eller pdf. Filens maximala storlek är 62,5 Mb.
    Tutkintotietoja ei tallenneta JHL:n omaKoulutukseen./Examensuppgifter sparas inte i JHL:s e-tjänst minaKurser.
  • Date Format: DD slash MM slash YYYY

JHL:n jäsenrekisterin tietosuojaseloste (pdf, 133 kt)