Avoin AMK

Paraskin ammattitaito kaipaa päivitystä. Opiskele uutta avoimessa ammattikorkeakoulussa (AMK), JHL kustantaa opinnoistasi valtaosan. Ilmoittautuminen syksyn 2022 kursseilla aukeaa maanantaina 15. elokuuta kello 8, toimi nopeasti ja varaa paikkasi edulliseen koulutukseen!

Opiskele ammattitaitosi uudelle tasolle ammattiliitto JHL:n tuella!

Tähtiammattilaisten ammattiliitto JHL pitää jäsentensä ammattitaidon ajan tasalla.

JHL:n jäsenenä voit opiskella avoimen ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksoilla erittäin edullisesti.

Valitse sopiva vaihtoehto kymmenien opintojaksojen valikoimasta, JHL maksaa kurssimaksusta kolme neljäsosaa! Laajan opintokokonaisuuden hinnaksi jää alle 20 euroa. Koulutustuen saat vain ammattiliitto JHL:n jäsenenä.

Liity JHL:n jäseneksi jo tänään!

Muistilappuja lasiseinässä, ihmiset katsovat lappuja yhdessä.

Näin pääset nauttimaan liiton tukemista opinnoista

Suosituimmat kurssit täyttyvät pikavauhdilla, joten olethan valppaana! JHL:n jäsenille ei ole erillistä kiintiötä kursseille vaan ne täytetään nopeusjärjestyksessä. Ilmoittautuminen syksyn 2022 opintoihin alkaa 15. elokuuta kello 8. Olethan paikalla ilmoittautumisten alkaessa. Voit tutustua opintovalikoimaan etukäteen, tarjonta julkaistaan maanantaina 8. elokuuta.

Näin se käy:

1. Etsi JHL:n logolla varustettu, kiinnostava opintojakso osoitteesta campusonline.fi ja ilmoittaudu mukaan.
  2. Maksa jakso ilmoittautumisen yhteydessä.
  3. Ota talteen kuitti kurssimaksusta.
  4. Nauti opinnoista ja suorita opintojakso.
  5. Hae kurssitukea

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä JHL:ään sähköpostilla kurssit@jhl.fi.

Työttömät ja lomautetut voivat opiskella osan kursseista ilmaiseksi. Jotkin kurssit ovat täysin maksuttomia kaikille.

Mitä on tarjolla?

Ammattiliittosi JHL on koonnut kattavan valikoiman, josta jokainen ammattiliiton jäsen löytää sopivan koulutuksen.

Tutustu tarjontaan campusonline.fi-sivulla.

Kurssit, joihin JHL myöntää kurssitukea, tunnistat JHL:n logosta.

Kuvakaappaus sivulta campusonline.fi.

Tarkat opiskeluohjeet ilmoittautumisen yhteydessä

Ilmoittautumisen yhteydessä saat ohjeet siitä, kuinka jakso suoritetaan. Opintoihin saattaa kuulua esimerkiksi ryhmätöitä. Opintojen työmäärää ei kannata säikähtää, opinnot onnistuvat varmasti myös työn ohessa. Opinnot ovat osa ammattikorkeakoulujen normaalia opetustarjontaa.

Kuinka paljon voin opiskella?

Voit hakea tukea kahdelle kurssille kerrallaan. Näin pystymme tarjoamaan edullista koulutusta mahdollisimman monelle jäsenellemme. Jos innostut opinnoista, voit suorittaa monta opintojaksoa saman vuoden aikana.

Miksi opiskella ammattikorkeakoulussa?

Opiskelemalla ammattikorkeakoulussa (AMK) voit helposti laajentaa ja päivittää ammattitaitoasi. Jo yhden opintojakson suorittamisesta on hyötyä. Kun opiskelet uutta, asemasi työmarkkinoilla paranee.

Opinnot eivät mene hukkaan, jos päätät hakea opiskelupaikkaa AMK:sta. Suorittamasi opinnot voidaan lukea osaksi tutkintoasi. Tällöin opiskeluaikasi lyhenee.

Kysyttävää?

Jos sinulla on kysyttävää opintojaksoille osallistumisesta, voit olla yhteydessä koulutuksen järjestävään ammattikorkeakouluun. Yhteystiedot löydät kurssikuvauksesta. Kaikkien ammattikorkeakoulujen tiedot on koottu campusonline.fi-sivulle.

AMK-koulutus tukihakemus - AMK-utbildning stödansökan

Kaikki tähdellä merkityt kentät on pakko täyttää, jotta lomakkeen lähettäminen onnistuu. Huom! Lomake on suojattu. Alla fält märkta med stjärna är obligatoriska, annars går det inte att skicka blanketten. Obs! Blanketten är skyddad.
  • Kurssilainen täyttää/ Ifylls av kursdeltagaren

• Pudota tiedostot tähän tai
    Sallitut tiedostotyypit: jpg, gif, png, pdf, Max. tiedoston koko: 64 MB.
      Huom! Kuitista on käytävä selvästi ilmi, mikä oppilaitos on maksun saaja. Tiedoston tallennusmuoto voi olla jpg, gif, png tai pdf. Tiedoston enimmäiskoko 62,5 Mt. Obs! Ur kvittot ska framgå vilken läroanstalt som får betalningen. Filformatet kan vara jpg, gif, png eller pdf. Filens maximala storlek är 62,5 Mb.
      Tutkintotietoja ei tallenneta JHL:n omaKoulutukseen./Examensuppgifter sparas inte i JHL:s e-tjänst minaKurser.
    • PP slash KK slash VVVV

JHL:n jäsenrekisterin tietosuojaseloste (pdf, 156 kt)