Käyttöehdot

Tämän sivuston omistaja ja ylläpitäjä on Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry (jäljempänä JHL).

Näissä käyttöehdoissa kerromme sivustollamme julkaistavan aineiston käyttöä koskevat ehdot sekä yksityisyyden suojaa koskevat periaatteemme. Pidätämme oikeuden päivittää näitä ehtoja ja muuttaa sivuston sisältöä ilman ennakkoilmoitusta.

Immateriaalioikeudet

JHL pidättää kaikki oikeudet jhl.fi -verkkosivustoon ja sen sisältöön. JHL:lla on oikeus muuttaa jhl.fi -verkkosivuston käyttöehtoja, ulkoasua, sisältöä tai sivuston ominaisuuksia milloin tahansa. jhl.fi -verkkosivustoa saa katsella ja selata sekä tulostaa käyttäjän omaa käyttöä varten. jhl.fi -verkkosivustolla julkaistua tekstiä saa käyttää journalistisiin tarkoituksiin sillä edellytyksellä, että lähde mainitaan sitä käytettäessä.

Vastuunrajoitukset

Käyttökatkot ovat mahdollisia huoltotoimenpiteiden, liiallisen kuormituksen tai muun syyn takia. JHL ei vastaa verkkosivustolla olevien tietojen aiheuttamista välittömistä tai välillisistä vahingoista.

jhl.fi -verkkosivusto sisältää linkkejä kolmansien osapuolien omistamille sivuille. JHL ei vastaa kolmansien osapuolien omistamien sivujen sisällöstä tai toimivuudesta.

JHL edellyttää palvelun käyttäjien olevan palvelua käyttäessään tietoisia siitä, että verkkoympäristöjen ja -palvelujen tietoturva ei ole aukoton. Kukin käyttäjä vastaa itse omien tietojärjestelmiensä tietoturvasta.

Sivujen käyttäjä vastaa jhl.fi -verkkosivuston kautta antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja perille saapumisesta.

Yksityisyydensuoja

Sivuilla kävijätietojen perusteella kerätään kootusti anonyymiä (tilastollista) tietoa mm. siitä,

• kenen palveluntarjoajan verkkoa kävijä käyttää
  • miltä sivulta kävijä on siirtynyt palveluun ja miltä sivuilta hän poistuu
  • sivukohtaiset tiedot kävijöiden kokonaismäärästä

Evästeiden käyttäjästä tallentamat tiedot sisältävät tunnistetietoja selaimesta, sivuston käytöstä sekä käyttäjän tietokoneen IP -osoitteesta. Tunnistamme ainoastaan tietyn IP -osoitteen omistavan yrityksen, emme missään vaiheessa yksityishenkilöä.

jhl.fi-verkkosivuston jäsensivuille pääsy edellyttää kirjautumista. Kirjautumisoikeus on JHL:n jäsenillä ja kirjautuja tunnistetaan JHL:n jäsenrekisterin tietojen perusteella.

JHL:n jäsenrekisterin Rekisteriseloste

Tietosuoja

Seuraamme verkkosivustomme käyttöä evästeillä. Alla on lisätietoa

• evästeistä,
  • siitä, miten käytämme niitä; sekä
  • miten voit hallita niiden käyttöä.

Jos et hyväksy näitä ehtoja, älä käytä sivujamme.

Mitä evästeet ovat?

Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallennetaan tietokoneellesi tai muulle päätelaitteellesi, kun käyt verkkosivulla. Jokaisella myöhemmällä vierailukerrallasi ne lähetetään takaisin verkkosivullemme tai toiselle verkkosivulle, joka tunnistaa evästeen.

Evästeiden avulla pystymme mm. tunnistamaan laitteesi palatessasi sivulle, muistamaan mieltymyksesi ja valintasi, parantamaan käyttökokemustasi sekä mukauttamaan mainoksiamme sivuillamme sekä mahdollisissa muissa palveluissa.

Sivustomme käyttämät evästeet

Käyttötarkoitussidonnaisista evästeistä löydät tietoa alempana.

Välttämättömät

Suorituskykyä mittaavat

Google Analytics privacy overview

Opt out of Google Analytics tracking

Toiminnalliset

Toiminnallisten evästeiden avulla verkkosivumme muistavat valintasi (kuten käyttäjänimi, kieli tai alue) sekä tarjoavat parempia ja yksilöllisempiä ominaisuuksia.

Kolmannen osapuolen evästeet

Sivuillamme on myös painikkeita, jotka helpottavat sisällön jakamista eri verkkoviestintäympäristöihin ja sosiaaliseen mediaan. Jos käytät näitä painikkeita, valitsemaltasi palvelulta voidaan asettaa eväste päätelaitteellesi. Nämä evästeet eivät ole hallinnassamme. Lisätietoja kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä saat kyseisen osapuolen verkkosivulta.

Verkkosivumme saattaa hyväksyä näiden kolmansien osapuolten palveluiden evästeet. Näitä voivat olla esimerkiksi Facebook- tai Google-palveluiden kautta näytettävät mainokset.

Suurin osa verkkoselaimista hyväksyy evästeet, mutta voit yleensä muuttaa selaimen asetuksia ja estää uusien evästeiden tallennuksen, poistaa olemassa olevat evästeet käytöstä tai pyytää ilmoitusta ennen uusien evästeiden tallentamista.

Jos estät evästeiden tallennuksen tai poistat ne käytöstä, jotkin verkkosivujemme toiminnoista eivät välttämättä toimi. Evästeen tai evästeluokan käytöstä poistaminen ei vielä poista evästettä selaimestasi, vaan sinun on tehtävä se itse selaimesi kautta.

Muutokset

Ilmoitamme muutoksistamme evästeiden käytön suhteen täällä. Saatamme myös korostaa muutoksia verkkosivuillamme.

Erimielisyydet

Näihin käyttöehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Kaikki näistä käyttöehdoista tai jhl.fi -verkkosivuston käytöstä aiheutuvat erimielisyydet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa.