Kuinka saat taloutesi tasapainoon? Katso Oman talouden ABC -webinaari, niin tiedät

Mistä aloittaa säästäminen, jos tuntuu ettei ole säästettävää? Miten nauttia elämän maksullisista ihanuuksista mutta pitää silti talous tasapainossa? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen vastaa JHL:n Oman talouden ABC -webinaari.

Oman talouden ABC -webinaari tarjoaa vinkkejä oman talouden tasapainottamiseen ja haltuunottamiseen, raha- ja toimeentulostressin pienentämiseen sekä säästämisen aloittamiseen pienten askelten avulla. Luennoijana on ROI-yhtiön talousvalmentaja Nina Nordlund, joka on kirjoittanut teoksen Lapset ja raha.

JHL järjesti webinaarin tiistaina 17. maaliskuuta. Sen voi katsoa alta 24. huhtikuuta asti.

Webinaarin aiheita ovat muun muassa:

• oman talouden budjetointi
  • miten pienet ostokset ja niiden karsiminen vaikuttavat pitkällä aikavälillä
  • ennakoimalla omaa taloutta vähennät rahastressiä esim. miten huomioit harvoin toistuvat kulut arjessasi, että ne eivät pääse yllättämään?

Nappaa käyttöön Oman talouden personal trainer -sovellus

Huomaathan, että JHL:n jäsenenä saat kuukauden ajaksi maksutta käyttöösi ROIn Oman talouden personal trainer -sovelluksen, kun toimit maaliskuun loppuun mennessä. JHL:n tarjoama ilmainen käyttöoikeus jatkuu huhtikuun loppuun.

JHL tarjoaa sinulle myös alennetulla hinnalla kolmen kuukauden premium-jäsenyyden. Jäsenyys sisältää  Nina Nordlundin henkilökohtaisen valmennuksen.

Ilmoittaudu tästä mukaan kuukauden ilmaiseen kokeiluun!

P.S. Etkö ole vielä JHL:n jäsen? Liity nyt!