Vinkkejä työnhakuun: Kuntarekry ja KirkkoRekry

Tule kuulemaan kuntien, hyvinvointialueiden ja seurakuntien työmahdollisuuksista! Webinaarissa 3.9. klo 17.30-18.30 esitellään Kuntarekryn ja Kirkkorekryn ominaisuuksia. Lisäksi kuulet käytännön vinkkejä työnhakuun.

nainen käyttää kännykällä kuntarekry-sivustoa

Ovatko Kuntarekry ja KirkkoRekry tuttuja työnhakukanavia? Haluaisitko lisävinkkejä niiden käyttöön? Webinaarissa tiistaina 3. syyskuuta kello 17.30-18.30 esitellään näiden työpaikkailmoitussivustojen ja hakijaportaalien ominaisuuksia ja niiden tehokasta käyttöä. Webinaarissa kerrotaan kuntaorganisaatioiden, hyvinvointialueiden ja kirkon monipuolisista työmahdollisuuksista. Lopuksi kuulet kootut käytännön vinkit työnhakuun, mm. työhakemuksiin ja työhaastatteluihin liittyen!

Webinaarin pitää viestintäpäällikkö Emma Kolehmainen Grade Solutions Oy:lta, joka tuottaa Kuntarekry- ja KirkkoRekry-palveluita. Webinaarin lopuksi sinulla on mahdollisuus myös kysyä.

Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Webinaari tallennetaan (ilman osallistujatietoja ja osallistujien kysymyksiä) ja se julkaistaan myöhemmin JHL-alojen avoimet työpaikat -sivulla.

Webinaari on tarkoitettu ainoastaan JHL:n jäsenille. Mikäli et ole vielä jäsen, pääset liittymään kätevästi tästä.