Koulutusta alueellasi

Tästä löytyvät Lapin alueella pidettävät JHL-opiston kurssit sekä aluetoimiston järjestämät koulutukset ja tapahtumat.

Koulutus Pohjois-Suomen alueella 2019

Osallistumis- ja peruutusmaksut 2019

Osallistumismaksu sisältää materiaalin, koulutuksen, ruokailun sekä kahden päivän koulutuksessa majoituksen kahden hengen huoneessa. Kurssipaikkakunnalla asuvavalle ei makseta majoitusta. Matkakustannukset korvataan JHL:n matkustussäännön mukaisesti halvimman matkustustavan mukaan. Kurssille tulo on peruttava viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Peruuttamatta jätetystä paikasta perimme maksun (30€) kurssilaiselta sekä mahdollisten peruuttamattomien matkalippujen hinnan. Peruutusmaksua ei peritä, jos jäsenellä on esittää lääkärintodistus tai muu todistettavissa oleva syy (esim. lennon tai junayhteyden peruuntuminen).

Uusi kurssi-ilmoittautuminen on otettu käyttöön heinäkuun alussa 2019.

Kursseille voi nyt ilmoittautua JHL:n koulutuskalenterin kautta.

Edunvalvontakoulutus

Edunvalvontakoulutukset ovat JHL-opiston järjestämiä palkallisia kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen kurssia.

Ammatilliset opintopäivät

Ammatilliset opintopäivät ovat JHL-opiston järjestämiä palkallisia kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen kurssia kirjautumalla kurssijärjestelmän kautta omilla jäsentunnuksilla.
Yhden päivän ammatilliselta opintopäivältä peritään maksu 30 €/pvä. Kahden päivän koulutuksesta 100 €/2 päivää. Ennen koulutukseen ilmoittautumista tulee selvittää, kuka maksaa osallistumisen (työnantaja, yhdistys).

12.10.-13.10.2019  Sokos Hotelli Arina, Oulu
Ravitsemis- ja Puhtausalan opintopäivät
Kurssi on tarkoitettu Oulu-Kainuun ja Lapin alueen ravitsemis- ja puhtausalojen ammattilaisille, yhdistelmätehtävissä työskenteleville ja aloille opiskeleville jäsenille.
Hae kurssille 2.9.2019 mennessä.
Kutsu ja ohjelma

Jäsenten ajankohtaispäivät

22.-23.11 2019 Rovaniemi, Scandic Pohjanhovi
Metsähallituksen ja luonnonvarakeskuksen ajankohtaispäivät
Jäsenten ajankohtaispäivien tavoitteena on koota samaan hallinnonalaan tai sopimusalaan kuuluvia jäseniä keskustelemaan työnsä ja työpaikkansa ajankohtaisista asioista ja kehitysnäkymistä.
Hae kurssille 14.10.2019 mennessä liiton kotisivuilta www.jhl.fi/omajhl.

22.-23.11.2019 Rovaniemi, Scandic Pohjanhovi
GTK:n ja Labtiumin ajankohtaispäivät
Hae kurssille 14.10.2019 mennessä liiton kotisivuilta www.jhl.fi/omajhl.

Aluetoimiston järjestämät tilaisuudet syksy 2019

Lapin aluetoimiston kursseille/opintopäiville ilmoittaudutaan kirjallisesti viimeistään neljä (4) viikkoa ennen kurssi-/opintopäivän ajankohtaa. Osallistumismaksu, joka peritään yhdistykseltä on 50€/päivä, ellei toisin ilmoiteta. Yhdistysjohdon neuvottelupäivien maksu on 30€/päivä.

22.-24.11.2019, Sokos Hotelli Vuokatti, Vuokatti
JHL Nuorten virikepäivät
Kurssi on tarkoitettu alle 30-vuotialle nuorille jäsenille.
Haku kurssille päättyy 8.11.2019
Virikepäivien kutsu ja ohjelma