Mikä on jäsenpalvelu omaJHL

OmaJHL on sähköinen jäsenpalvelumme, jossa pystyt hoitamaan helposti liiton jäsenyyteen liittyviä asioita.

omaJHL:ssä voit…

• Päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Kun nämä tiedot ovat ajan tasalla, saat juuri sinulle tarkoitetut viestit.
  • Maksaa jäsenmaksusi.
  • Ilmoittaa uudesta työsuhteesta, tilata esitäytetyn perintäsopimuksen.
  • Hakea yhdistyksen vaihtoa.
  • Ilmoittautua kurssille.
  • Ilmoittaa eläkkeen alkamisesta.
  • Ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta – esimerkiksi jos jäät perhevapaalle.
  • Ilmoittaa kaikista muutoksista jotka vaikuttavat jäsenyyteen.
  • Tilata uuden jäsenkortin.

OmaJHL:n kautta pääset myös tarkistamaan myös erityiset jäsentarjoukset. Siellä on myös yhdistyksille ja luottamusmiehille liittyvää sisältöä.

OmaJHL:ään kirjaudutaan sähköpostiosoitteella tai jäsennumerolla ja salasanalla. Löydät jäsennumeron jäsenkortistasi.

Unohtuneen salasanan tilalle voit tilata uuden kirjautumissivun Unohditko salasanasi? -linkistä. Tilatessasi uutta salasanaa voit valita, toimitetaanko uusi salasanasi tekstiviestillä vai sähköpostilla. Salasana tai sen tilauslinkki lähetetään jäsenyystietoihisi tallennettuun matkapuhelinnumeroosi tai sähköpostiosoitteeseesi.

Jos matkapuhelinnumeroasi tai sähköpostiosoitettasi ei ole tallennettu jäsenyystietoihisi, et pääse kirjautumaan omaJHL:ään. Tällaisessa tilanteessa et pysty myöskään saamaan salasanaa tai salasanalinkkiä. Päivitä puuttuvat tai muuttuneet yhteystietosi jäsenpalvelun sähköisellä yhteydenottolomakkeella, valitse kohta ”Sähköpostin ja puhelinnumeron ilmoittaminen jäsentietoihin”. Saat vahvistusviestin tietojen päivityksestä, jonka jälkeen voit tilata itsellesi uuden salasanan.

OmaJHL ei toimi Internet Explorer (IE) -selaimella tietoturvan vuoksi. Suosittelemme käyttämään Google Chromea, Mozilla Firefoxia, Microsoft Edge tai Safari -selainta. On hyvä, että käytössä oleva selain on joko uusin versio tai vain vähän aikaa sitten päivitetty.