Mobiilijäsenkortti

Mobiilikortillasi saat kaikki jäsenedut helposti käyttöösi!

Mobiilijäsenkortti on voimassa seuraavat kolme vuotta eli 2022–2024 tai niin kauan kuin jäsenyytesi on voimassa ja jäsenmaksutietosi ovat ajan tasalla.

Alle 70-vuotiaiden jäsenkortti.

70 vuotta täyttäneiden jäsenkortti.

Vuodesta 2022 alkaen liiton matkustaja- ja tapaturmavakuutuksen voimassaolo päättyy siihen päivään, kun jäsen täyttää 70 vuotta. JHL lähettää 70 vuotta täyttäville jäsenille automaattisesti uuden jäsenkortin, jossa ei ole matkustajavakuutusta.

Kuva JHL:n mobiilijäsenkortista

Mobiilikortin voit tilata joko omaJHL:n tai yhteydenottolomakkeen kautta. Saat puhelimeesi tekstiviestin, joka sisältää linkin kortin lataamiseen.

Näin lataat ammattiliitto JHL:n mobiilijäsenkortin

1. Klikkaa saamassasi viestissä olevaa aktivointilinkkiä. Linkki lataa MagMa Lompakko –nimisen sovelluksen, jossa JHL:n mobiilijäsenkortti on. MagMa Lompakko on PWA-mobiilisovellus, verkkosivu jota voi käyttää kuin sovellusta. Sitä ei ladata sovelluskaupasta vaan tekstiviestissä olevan linkin kautta.
  2. Ensimmäisellä kerralla avatessasi MagMa Lompakon sinun tulee rekisteröityä palvelun käyttäjäksi. Luo itsellesi tunnus ja salasana.
  3. Voit poistaa vanhan Lompakko -sovelluksen puhelimestasi, jos et enää tarvitse sitä.

Ammattiliitto JHL:n jäsenkortti latautuu automaattisesti, kun olet rekisteröitynyt MagMa Lompakko -sovellukseen. Myös Vakuutusyhtiö Turvan matkustajavakuutuskortti näkyy sovelluksessa. Vakuutusyhtiön kortin näet klikkaamalla jäsenkortin kuvaa.

JHL:n mobiilikorttiin lähetetään tietoja jäseneduista ja -tarjouksista.

Usein kysyttyä

Uuteen MagMa Lompakkoon liittyviä kysymyksiä ja vastauksia löydät korttitoimittaja  CardPlus Oy:n sivuilta.