Mobiilijäsenkortti

Mobiilikortin voi tilata Jäsenpalvelu 24h:sta, valitsemalla omista tiedoista jäsenkorttityypiksi mobiilikortin. Mobiilikortti on myös vakuutuskortti, joka kattaa tapaturma- ja matkustajavakuutuksen

Mobiilijäsenkortin lataaminen ja asennus

Mobiilijäsenkortin voit tilata kirjautumalla Jäsenpalvelu 24h -palveluun.

  • Valitse ”Päivitä yhteystietojasi”.
  • Valitse sivun alaosassa jäsenkorttityypiksesi Mobiilijäsenkortti ja tallenna muutos.
  • Saat latauslinkin matkapuhelimeesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Kun JHL on lähettänyt sinulle mobiilijäsenkortin, saat tekstiviestin:
”JHL on lähettänyt sinulle mobiilikortin. Voit ladata sen (linkki sovelluskauppaan)
Aktivointikoodisi on (XXXXXXX).”

Linkki ohjaa sinut puhelimesi käyttöjärjestelmän  perusteella oikeaan sovelluskauppaan. Ota aktivointikoodi talteen ja käytä sitä kun avaat Lompakko-sovelluksen ensimmäisen kerran. Lompakko -sovellus kysyy aluksi myös sähköpostiosoitettasi ”Palauta” -toimintoa varten, jotta saat myöhemmin ladattua sovelluksen myös uuteen puhelimeesi, jos puhelimesi tai numerosi vaihtuu.

JHL:n jäsenkortti latautuu automaattisesti, kun olet saanut lompakko -sovelluksen asennettua puhelimeesi. Vakuutusyhtiö Turvan matkustajavakuutuskortti näkyy mobiilikortin kääntöpuolella vuoden 2016-2018 korteissa.

JHL:n korttiin voidaan myös lähettää tietoa uusista jäseneduista ja -tarjouksista.
Käytössäsi on myös JHL:n toimipisteiden karttapalvelut.

Annathan sovelluksen käyttää sijaintiasi. JHL:n muovisten ja mobiilijäsenkorttien toimittajana toimii CardPlus Oy.