Mobiilijäsenkortti

Mobiilikortin voit tilata Jäsenpalvelu 24h:sta, valitsemalla omista tiedoista jäsenkorttityypiksi mobiilikortin. Mobiilikortti on myös vakuutuskortti, joka kattaa tapaturma- ja matkustajavakuutuksen.

Uuden mobiilijäsenkortin (vuosille 2019-2021) latauslinkit lähetetään lokakuun 2018 lopussa. Mobiilijäsenkorttien latauslinkit lähetetään opiskelijajäsenille ja niille jäsenille joilla on omissa jäsentiedoissaan valittuna mobiilijäsenkortti.

Mobiilijäsenkortin lataaminen ja asennus

Mobiilijäsenkortin voit tilata joko yhteydenonottolomakkeen kautta tai kirjautumalla Jäsenpalvelu 24h -palveluun.

Jäsenpalvelu 24h:ssa

• Valitse ”Päivitä yhteystietojasi”.
  • Valitse sivun alaosassa jäsenkorttityypiksesi Mobiilijäsenkortti ja tallenna muutos.
  • Saat latauslinkin matkapuhelimeesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Kun JHL on lähettänyt sinulle mobiilijäsenkortin, saat tekstiviestin:
”JHL on lähettänyt sinulle mobiilikortin. Voit ladata sen (linkki sovelluskauppaan)
Aktivointikoodisi on (XXXXXXX).”

Linkki ohjaa sinut puhelimesi käyttöjärjestelmän  perusteella oikeaan sovelluskauppaan. Ota aktivointikoodi talteen ja käytä sitä kun avaat Lompakko-sovelluksen ensimmäisen kerran. Lompakko -sovellus kysyy aluksi myös sähköpostiosoitettasi ”Palauta” -toimintoa varten, jotta saat myöhemmin ladattua sovelluksen myös uuteen puhelimeesi, jos puhelimesi tai numerosi vaihtuu.

JHL:n jäsenkortti latautuu automaattisesti, kun olet saanut lompakko -sovelluksen asennettua puhelimeesi. Vakuutusyhtiö Turvan matkustajavakuutuskortti näkyy jäsenkortin kääntöpuolella.

JHL:n korttiin voidaan myös lähettää tietoa uusista jäseneduista ja -tarjouksista.
Käytössäsi on myös JHL:n toimipisteiden karttapalvelut.

Annathan sovelluksen käyttää sijaintiasi. JHL:n muovisten ja mobiilijäsenkorttien toimittajana toimii CardPlus Oy.