Jäsenkortti

JHL:n nykyinen jäsenkortti on voimassa vuosina 2019-2021. Jäsenkortti on myös vakuutuskortti, joka kattaa tapaturma- ja matkustajavakuutuksen. JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa.

Jäsenyyden ja jäsenmaksutietojen pitää olla ajan tasalla, jotta kortti on voimassa.

Uusille jäsenille jäsenkortti postitetaan, kun jäsenyys on kirjattu jäsenrekisteriin. Kortin mukana lähetetään myös jäsenkalenteri, jäsenetuesite ja tietoa jäsenyydestä.

Uudet jäsenkortit vuosille 2019-2021 on postitettu jäsenlehti Motiivi nro 9:n mukana. Motiivi nro 9:n ilmestymisaika oli 31.10.2018. Myös uusien mobiilijäsenkorttien latauslinkit on lähetetty samaan aikaan.

Kadonnut jäsenkortti

Tilaa uusi kortti Jäsenpalvelu 24h:sta tai ottamalla yhteyttä jäsenpalveluun.
Uutta jäsenkorttia ei lähetetä jäsenen yhdistyksen vaihtuessa, tai nimen muuttuessa.

Näin tilaat mobiilikortin Jäsenpalvelu 24h:sta

Kirjaudu palveluun ja siirry kohtaan ”Päivitä yhteystietojasi”. Valitse sivun alaosassa jäsenkorttityypiksesi Mobiilijäsenkortti ja tallenna muutos. Saat latauslinkin matkapuhelimeesi viikon kuluessa.

Lisätietoja mobiilijäsenkortista ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.