Jäsenkortti

JHL:n nykyinen jäsenkortti on voimassa vuosina 2016-2018. Jäsenkortti on myös vakuutuskortti, joka kattaa tapaturma- ja matkustajavakuutuksen. JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa.

Jäsenyyden ja jäsenmaksutietojen pitää olla ajan tasalla, jotta kortti on voimassa.

Uusille jäsenille jäsenkortti postitetaan, kun jäsenyys on kirjattu jäsenrekisteriin. Kortin mukana lähetetään jäsenkalenteri, jäsenetuesite ja muuta tietoa jäsenyydestä.

Kadonnut jäsenkortti

Tilaa uusi kortti Jäsenpalvelu 24h:sta tai ottamalla yhteyttä jäsenpalveluun.
Uutta jäsenkorttia ei lähetetä jäsenen yhdistyksen vaihtuessa, tai nimen muuttuessa.

Näin tilaat mobiilikortin Jäsenpalvelu 24h:sta:

Kirjaudu palveluun ja siirry kohtaan ”Päivitä yhteystietojasi”. Valitse sivun alaosassa jäsenkorttityypiksesi Mobiilijäsenkortti ja tallenna muutos. Saat latauslinkin matkapuhelimeesi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Lisätietoja mobiilijäsenkortista ja vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.