Ota yhteyttä Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL:ään

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi JHL:n keskustoimisto ja aluetoimistot ovat toistaiseksi suljettuja eikä JHL:n tiloissa ole mahdollista vierailla. Palvelemme sinua puhelimitse ja sähköisesti normaaliin tapaan.

Hoidamme työtämme tällä hetkellä pääosin etänä, ja sähköisten yhteyksien kapasiteetit vaikuttavat palveluidemme sujuvuuteen. Puhelinpalveluissamme saattaa olla hetkittäisiä katkoksia, pahoittelemme häiriöitä. Teemme parhaamme tässä poikkeuksellisessa tilanteessa, ja pyrimme palvelemaan jäsenemme ja asiakkaamme niin hyvin kuin mahdollista.

Henkilöstön sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@jhl.fi (ilman ääkkösiä)

Työttömyysturva, vuorottelukorvaus

Työttömyyskassan henkilökohtainen puhelinpalvelu numerossa 010 190 300, ma-to klo 9-12.  Kassa toivoo, että mahdollisimman moni käyttäisi asioinnissaan sähköisiä palveluja.

Chat-palvelussa työttömyyskassan asiakaspalvelijat vastaavat ma-pe klo 9-14. Muina aikoina apuna on Elsa Chatbot.

Lomautustilanteisiin hakuohjeet löytyvät JHL työttömyyskassan nettisivuilta.

Voit tarkistaa hakemuksesi käsittelytilanteen verkossa. Ota yhteyttä työttömyyskassaan, jos asiasi koskee esimerkiksi työttömyyskorvauksen hakemista.

Jäsenyys, jäsenmaksut, jäsenkortti

Jäsenpalvelun puhelinpalvelu 010 7703 430, ma–to klo 9–12.

Voit myös hoitaa jäsenasioitasi kätevästi verkkolomakkeella.

Oman jäsenmaksusi voit laskea myös suoraan JHL:n jäsenmaksulaskurilla.

Apua työsuhdeasioissa

Työsuhdeneuvonta puh. 010 7703 311, ma–ti sekä to–pe klo 9–15.

Neuvontaa palvelussuhteen ehtoihin liittyvissä kysymyksissä ensisijaisesti luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille.

Näin haet apua työsuhdeasioissa.

Koulutus, kurssit, JHL-opisto

JHL:n kurssineuvonta puh. 010 7703 510, ma–to klo 10–14.

Löydät paljon tietoa majoittumisesta, kurssimaksuista ja kurssille matkustamisesta koulutussivuilta. Jos jokin jää askarruttamaan, ota yhteyttä verkkolomakkeella. Kaikki JHL:n kurssit löydät kurssikalenterista.

Aluetoimistot

Aluetoimistojen osoitteet ja aukioloajat löytyvät aluetoimistojen omilta nettisivuilta.

Jos erimielisyysasia ei ratkea työpaikalla, voit yhdessä luottamusmiehen kanssa kääntyä lähimmän JHL:n aluetoimiston puoleen.

Yhdistykset

JHL:n yhdistysten kotisivut

Keskustoimisto

Henkilöstön yhteystiedot

Vaihde: 010 77031, arkisin 9.00–15.00.
JHL-kirjaamo@jhl.fi

Käyntiosoite:
Sörnäisten rantatie 23
00500 HELSINKI

Toimisto on koronaepidemian takia toistaiseksi suljettu (normaalisti avoinna ma–to 8.00–16.00 ja pe 8.00–15.00).

JHL-talon ollessa kiinni tavarantoimittajia varten on päivystysnumero, johon voi soittaa ma–pe 9–14. Puhelinnumero on 050 452 6510.

Postiosoite:
00531 HELSINKI

JHL:n keskustoimiston sijainti Google Mapsissa

Puheluiden hinnat liittoon soitettaessa:

• Lankaverkosta soitettaessa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min
  • Matkapuhelinverkosta soitettaessa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min
  • Matkapuhelinverkosta liiton vaihteeseen soitettaessa 8,21 snt/puh + 8,8 snt/min
  • Puhelu tulee soittajalle maksulliseksi heti, kun puheluun vastataan joko henkilökohtaisesti tai automaatti vastaa (jonotiedote).

Laskutustiedot

Toivomme, että laskut lähetetään ensisijaisesti verkkolaskuina. Ensimmäisen verkkolaskun lähetyksestä toivomme ilmoitusta sähköpostilla laskut@jhl.fi

JHL:n laskutusosoitteet (pdf, 255 kt)

Raseborg-säätiön laskutusosoitteet (pdf, 451 kt)