JHL:n sähköiset palvelut loikkaavat uuteen aikakauteen alkuvuodesta 2026, muun muassa omaJHL uudistuu täysin
Ammattiliittosi JHL kehittää ensi vuonna entisestään jäsentensä sähköisiä palveluita. Jatkossa pystyt ottamaan yhteyttä liittoosi ja hoitamaan jäsenasiasi entistäkin sujuvammin.
JHL uudistaa vuonna 2026 kaikki jäsenille tarjoamansa sähköiset palvelut. Niin jäsenet, yhdistykset kuin luottamusmiehet ja -edustajat pystyvät jatkossa hoitamaan asiansa verkon kautta nykyistäkin vaivattomammin.
Jäsenille muutos näkyy muun muassa siinä, että sähköisen omaJHL-palvelun ulkonasu uudistuu täysin. Samalla palveluun tulee paljon uusia ominaisuuksia. Näet muun muassa oman yhdistyksesi ja luottamusmiehesi- tai edustajasi tiedot vaivattomasti suoraan palvelusta.
Uuden palvelun kautta pystyt myös olemaan helposti yhteydessä ammattiliittoosi.
Jäsenkortti aina mukanasi!
Jatkossa omaJHL on selainpohjainen sovellus, eli et tarvitse erillistä sovellusta päästäksesi jäsenpalveluun. Voit käyttää palvelua joko tietokoneen tai kännykän selaimella.
Sovelluksen käyttö helpottuu, kun lataat omaJHL:n pikakuvakkeeksi kännykkään ja kytket päälle ilmoitukset, jotka toimivat samalla tavalla kuin sosiaalisen median sovelluksissa.
Myös yhdistysten ja luottamusmiesten sekä -edustajien käyttämät palvelut löytyvät jatkossa omaJHL-palvelusta.
Järjestelmäpäivityksen yhteydessä uudistamme myös JHL:n jäsenkortin. Kun uusi järjestelmä on otettu käyttöön, JHL:n jäsenkortti löytyy helposti suoraan omaJHL-palvelusta.
Kerromme omaJHL-palvelun muutoksesta hyvissä ajoin etukäteen. Sinun ei tarvitse vielä tehdä yhtään mitään, vaan JHL:n mobiilijäsenkortti toimii tuttuun tapaan siihen asti, kun uusi järjestelmä on käytössä.