Koulutusta alueellasi

Vain lyhyen matkan päässä sinulla on mahdollisuus osallistua JHL:n koulutukseen. Alueella on tarjolla niin JHL-opiston kursseja kuin aluetoimiston järjestämää koulutusta. Tilaisuudet ovat kestoltaan iltatilaisuuksista muutamaan päivään.

Edunvalvontakoulutus

Edunvalvontakoulutukset ovat JHL-opiston järjestämiä palkallisia kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen kurssia kirjautumalla.

Uusi kurssi-ilmoittautuminen on otettu käyttöön heinäkuussa 2019.

Kursseille voi nyt ilmoittautua JHL:n koulutuskalenterin kautta.

Ammatilliset opintopäivät

Ammatilliset opintopäivät JHL-opiston järjestämiä kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen koulutustilaisuutta.

Yhden päivän ammatilliselta opintopäivältä peritään maksu 30 €/pvä. Kahden päivän koulutuksesta 100 €/2 päivää. Ennen koulutukseen ilmoittautumista tulee selvittää, kuka maksaa osallistumisen (työnantaja, yhdistys).

Aluetoimiston järjestämät koulutus- ja infotilaisuudet

Aluetoimisto järjestää koulutuksia yhdistysten aktiiveille ja jäsenille. Kaksipäiväiset koulutukset laskutetaan yhdistykseltä (omavastuu 50 euroa / majoittuva osallistuja). Poikkeukset ilmoitetaan kutsussa. Matkakulut maksetaan pääsääntöisesti halvimman matkustustavan mukaan.

Yksit_alojenkoulutuspv24082019 Kauhavalla ohjelma.

Ilmoittautumiset Pohjanmaan tilaisuuksiin

Huom! Lomake on suojattu. Tietosi poistetaan tilaisuuden jälkeen.
  • Anna tieto muodossa pp.kk.vv. (esim. 11.01.1988)
    Voimme siirtää majoittajalle henkilötietosi sekä tiedon huonetoiveesta ja majoitustoiveesta vain, jos annat meille siihen luvan. Siirrämme ja luovutamme henkilötietojasi kolmansille osapuolille vain jos meillä on siihen suostumus. Kolmansia osapuolia ovat matkanjärjestäjät, hotellit, laivayhtiöt, lentoyhtiöt ja ravintolat.
    Jos haluat ottaa meihin yhteyttä tällä lomakkeella, sinun on hyväksyttävä oheinen tietosuojaseloste. Et voi lähettää tietoja tällä lomakkeella, jos et hyväksy selostetta.

Lue lomakkeen tietosuojaseloste alta.

Tietosuojaseloste, Ilmoittautumiset Pohjanmaan tilaisuuksiin (pdf, 19 KB)