Motiivi-lehti ja jäsenkalenteri

JHL:läisten jäsenlehti Motiivi ja Motiivi verkkolehti ovat kaikille liiton jäsenille tarkoitettuja julkaisuja. Liiton jäsenkalenteri on JHL:n jäsenten maksuton tilaustuote.

Tilaa itsellesi JHL:n kalenteri 2022

Motiivi tarjoaa tunnetta ja tietoa

Motiivi on JHL:n julkaisema journalistinen ammatti- ja järjestölehti, joka tavoittaa sekä päättäjät ja ammattilaiset. Se tarjoaa tietoa, tunnetta ja työkaluja. Se kertoo eri ammattien ja työpaikkojen ajankohtaisista asioista ja pitää jäsenet ajan tasalla työelämän ja edunvalvonnan kysymyksissä.

Lehdessä tiedotetaan koulutuksista, tapahtumista sekä muuttuvista ja pysyvistä jäseneduista.

Motiivi ilmestyy 8 kertaa vuodessa kotiosoitteisiin jaettuna. Lisäksi Motiivin verkkolehdessä julkaistaan uutisia ja artikkeleita viikoittain.

Motiivin verkkolehteä voit lukea osoitteessa motiivilehti.fi. Verkkosivuilta löydät myös Motiivin näköislehdet vuodesta 2015 alkaen.

Jos perheeseesi tulee useampi lehti tai luet lehtesi mieluummin sähköisenä, voit perua kotiin kannetun paperilehden Motiivin sivuilla olevalla lomakkeella.

Seuraa Motiivin uusia juttuja myös Facebookissa ja Twitterissä! Jäsenkalenteri

Jäsenkalenteri on maksuton tilaustuote

Mukava, kätevän kokoinen ajanhallintaväline, joka kulkee aina mukana.

Vuonna 2021 kalenteri muuttui tilaustuotteeksi, ja se postitettiin  Motiivi-lehden (numero 7/2020) mukana.  Sait sen, mikäli ilmoitit syyskuun 2020 loppuun mennessä omaJHL:ssä tilaavasi sen. Jos olet laittanut tietoihisi merkinnän kalenterin tilaamisesta, saat sen myös jatkossa maksutta. Joka vuosi ei tilausta siis tarvitse erikseen tehdä.

Jos et jatkossa enää tarvitse kalenteria, voit ilmoittaa omaJHL:ssä myös sen. Samalla kannattaa tarkistaa, että yhteys- ja ammattialatietosi ovat ajan tasalla liiton rekisterissä.

Mikäli unohdit kalenterin tilauksen, on sitä mahdollista tiedustella myöhemmin omasta aluetoimistostasi. Seuraa aluetoimiston viestintäkanavia, joista selviää tarkempi aikataulu.

Näin tilaat JHL:n kalenterin

Voit tilata vuoden 2022 kalenterin jo nyt omaJHL-palvelusta. Kalenteri on maksuton.

Jos et vielä ole kirjautunut omaJHL:ään, tutustu ensin palveluun ja katso kirjautumisohjeet.

Kun olet kirjautunut omaJHL:ään, napsauta vasemmalla olevasta valikosta kohtaa Tuotteet ja tilaukset.

Mobiililaitteissa kirjauduttuasi klikkaa näytön oikeassa yläkulmassa olevaa kolmea vaakaviivaa. Näyttöön avautuu valikko.

Klikkaa kohtaa Tuotteet ja tilaukset.

Kun tilaus on kerran tehty, se jatkuu automaattisesti seuraaville vuosille.

Muuttamalla jäsenkalenterin tilaustuotteeksi liitto vähentää muun muassa paperinkulutusta sekä kalentereiden valmistus-, kuljetus- ja kierrätyskuluja. Kun kalenterin tilaavat ainoastaan sitä tarvitsevat, säästämme arvokkaita luonnonvarojamme.

Kirjaudu omaJHL-palveluun ja varmista kalenterin saaminen tulevinakin vuosina!