Tervetuloa Livohkaan!

Lähde Livohkaan!

Lomakeskus Livohka sijaitsee Posiolla, kalaisan ja kirkasvetisen Livojärven rannalla.
Ammattimainen henkilökunta takaa sinulle ja ystävillesi unohtumattomia luontoelämyksiä ilman kiireen tuntua.

Herkullinen pitopöytä palvelee aamuisin ja päivisin nälkäisiä matkailijoita ja mainiot oppaamme ovat tarvittaessa käytössäsi, mikäli haluat saada retkiisi vielä sen viimeisen silauksen.

Tekemistä Livohkassa riittää vuoden ympäri kaiken ikäisille. Ilmaisia viikko-ohjelmia sekä runsaasti erilaisia menopelejä vapaassa käytössä kaikille majoittujille mökin vuokranneista caravaanareihin.

Livohkan pihasta lähtee maan mainio Hirsiniemen vaellus lukuisine tulipaikkoineen ja hiekkarantoineen. Ja jos haluat vielä laajentaa reviiriäsi, voit tehdä käteviä päiväretkiä. Koteita Lapin Taikamaassa Posiolla sekä koko Koillismaalla on todella runsas kattaus. 100 km:n säteellä Livohkasta tavoitat mm:

*Korouoman rotkokanjonin (Vuoden retkikohde 2015 )*
*Riisitunturin kansallispuiston ( Vuoden retkikohde 2010 )*
*Pentikin tehtaanmyymälän *
*Oulangan Kansallispuiston ( Pieni Karhunkierros, Kiutaköngäs ym. ) *
*Syötteen kansallispuiston*
*Ranuan eläinpuiston*

Livohkassa huomaat, että viikko on lyhyt aika! Monihan sitä puheissaan on menossa, mutta tee se oikeasti. LÄHDE LIVOHKAAN!

Mökit ovat nyt vuokrattavissa koko ajan lokakuun loppuun saakka. Varauksia voi suorittaa päivittäin klo 8 - 19 välisenä aikana.

Maksuvälineinä Livohkassa käyvät käteinen sekä kaikki yleisimmät kotimaiset pankki-ja luottokortit, joiden käyttöä myös lämpimästi suositellaan.

TÄLLÄ HETKELLÄ PARAS KUVAPANKKI LIVOHKAN PALVELUISTA LÖYTYY OSOITTEESTA
www.facebook.com/LomakeskusLivohka

LISÄÄ KUVIA JA TERVEISIÄ PÄIVITETÄÄN SÄÄNNÖLLISESTI VUODEN YMPÄRI. KUVAGALLERIA MYÖS NÄILLE SiVUILLE TULOSSA LÄHITULEVAISUUDESSA.

NETTIVARAAMOSSA KATKOS JOHTUEN UUSIEN TIETOKONEJÄRJESTELMIEN ASENTAMISESTA. PYYDÄMME HÄIRIÖTÄ ANTEEKSI.

varauspain_puhl.jpg : 9 kB

Nettivaraamosta voi varata vain la-la viikkovarauksia. Muut varaukset puhelimitse tai sähköpostilla. Livohkan varausohjeita.

Isännän terveiset

Lue Livohkan viimeisimmät kuulumiset

Tutustu myös näihin nettisivuihin

Päivitetty: 16.7.2016