Entistä parempaa palvelua jäsenille – JHL:n jäsenrekisteri uudistuu

JHL ottaa käyttöön uuden jäsenrekisterijärjestelmän vuonna 2026. Uudistus tuo jäsenille JHL-asiointipalvelun, josta löytyy kaikki tarpeellinen liittoasioiden hoitamiseen.
Ammattiliitto JHL:n jäsenrekisteri vaihtuu uuteen vuonna 2026. Jäsenrekisterijärjestelmällä on suuri vaikutus liiton palveluihin ja jäsenten kommunikaatioon liiton kanssa. Uusi jäsenrekisteri tulee parantamaan palvelua entisestään.
JHL-sovellus jäsenten käyttöön
Nykyinen jäsenpalvelu omaJHL korvautuu uudella asiointipalvelulla, jonka saa selainpohjaisena sovelluksena puhelimeen. Asiointipalvelusta löydät näppärästi myös jäsenkorttisi, koulutukset ja tapahtumat sekä oman luottamusmiehen tai luottamusedustajan yhteystiedot.
Palvelun kautta pystyt myös helposti viestittelemään luottiksellesi, yhdistyksellesi ja liitolle, jos jokin asia askarruttaa.
Luottamusmiehet pääsevät asiointipalvelun kautta myös viestimään suoraan edustettavilleen. Lisäksi he voivat tarkastella ja päivittää edustettavien tietoja sekä tutustua jäsentilastoraportteihin.
Uudistus helpottaa yhdistysten työtä
Jäsenrekisterin uudistus ja uusi asiointipalvelu tuovat helpotusta myös JHL:n jäsenyhdistysten toimintaan.
Asiointipalvelussa on omia toimintoja yhdistyksille ja niiden aktiiveille. Yhdistykset voivat lähettää jäsenilleen ilmoituksia tulevista tapahtumista. Lisäksi sen kautta voi laittaa viestejä yhdistyksen jäsenille ja liitolle. Asiakirjat kulkevat myös näppärästi ja näkyvästi asiointipalvelun kautta, ja jäsentilastot ovat helposti saatavilla.
Olemme innoissamme siitä, että saamme käyttöönne monipuolisen työkalun, josta kaikki tärkeä löytyy samasta paikasta. Kerromme uudistuksesta ja sen tarkemmasta julkaisuajankohdasta lisää lähempänä. Seuraa viestintäämme!