JHL:s servicelöfte till medlemmarna: Vi är lätta att nå och påverkar arbetslivet

Vi vill ge våra medlemmar allt bättre service. Det är lätt att sköta ärenden hos oss, och vi sköter alla ärenden från början till slut.
Vi har ett ambitiöst mål: Vi vill vara Finlands slagkraftigaste och starkaste fackförbund som visar mest omsorg. Det lyckas bara om medlemmarna känner sig hemma i JHL och vill delta i förbundets verksamhet.
Fackförbundet JHL har nu gett ett servicelöfte. Vi är närvarande på din arbetsplats och sköter våra medlemmars ärenden smidigt och punktligt. Vi är lätta att kontakta på flera sätt. Vi bemöter våra medlemmar genuint, lyssnar och kommer överens om hur ärendet ska gå vidare tillsammans.
Det hör också till god kundservice att ärligt berätta för medlemmarna hur vi kan hjälpa dem. Vi hänvisar dem till rätt tjänster och undviker att bolla dem från lucka till lucka. Vi sköter alla ärenden från början till slut och använder ett tydligt språk.
En del av fackförbundets tjänster är också att påverka samhälleliga frågor. Vi lyfter fram arbetstagarnas perspektiv och påverkar sakkunnigt arbetslivet. Vårt mål är att våra medlemmars anställningsvillkor ska hållas i skick.
Dessa kanske också intresserar dig
- En historisk medlemsvåg! Fackförbundet JHL har fått ett rekordantal nya medlemmar under början av året
- 17 000 nya medlemmar! JHL lockar stjärnproffs från alla håll och kanter
- FFC:s valgalleri har öppnat – du kan ännu ansöka om att komma med
- Ministeriet vill underlätta användning av rysk vagnpark på finländska järnvägar: Äventyrar säkerheten, betonar Spårproffsen JHL