Haku: Teknisen, energian- ja liikennealan yksikkö
Hakutuloksia: 6
Järnstedt Teppo
Järnstedt Teppo Yksikön vastaava, neuvottelupäällikkö Teknisen, energian- ja liikennealan yksikkö, Yksityisten sopimusalojen ja työelämän laadun toimialue 050 537 2412
Lehtinen Kari
Lehtinen Kari Sopimusasiantuntija Teknisen, energian- ja liikennealan yksikkö, Yksityisten sopimusalojen ja työelämän laadun toimialue 050 566 1567 / 010 7703 485

Sopimusvastuut: energia-alan työehtosopimukset,
2. vastuu: Cleanosol Oy:n ja Raskone Oy:n työehtosopimuksissa.

Tamminen Reijo
Tamminen Reijo Sopimusasiantuntija Teknisen, energian- ja liikennealan yksikkö, Yksityisten sopimusalojen ja työelämän laadun toimialue 050 316 7634 / 010 7703 318

Sopimusvastuut: rautatiealan liitteet 2 ja 3.

Päiviö Jussi
Päiviö Jussi Sopimusasiantuntija Teknisen, energian- ja liikennealan yksikkö, Yksityisten sopimusalojen ja työelämän laadun toimialue 040 578 5916 / 010 7703 446

Sopimusvastuut: Finavian, Airpro Oy:n, losseja koskevan, Cleanosol Oy:n, Raskone Oy:n ja satama-alan työehtosopimuksissa.
Ammattialavastuu: tietotekniikka ja liikennealan tiimi.

Mattila Hannu
Mattila Hannu Sopimusasiantuntija Teknisen, energian- ja liikennealan yksikkö, Yksityisten sopimusalojen ja työelämän laadun toimialue 040 582 3631 / 010 7703 291

Sopimusvastuut: rautatiealan sopimukset, Merimiespalvelutoimiston työehtosopimus, satama-alan työehtosopimus, 2. vastuutoimitsija energia-alan työehtosopimuksissa.

Jokinen Sari
Jokinen Sari Sopimusasiantuntija Teknisen, energian- ja liikennealan yksikkö, Yksityisten sopimusalojen ja työelämän laadun toimialue 050 461 9316 / 010 7703 482

Sopimusvastuut: PALTA:n yleinen työehtosopimus, Meritaito Oy:n työntekijöiden ja toimihenkilöiden työehtosopimukset, luotsaustoimiala, Metsähallituksen, Finnvera Oy:n,  työväenperinnelaitosten, neuvonta-alan runkosopimuksen, Campusta Oy:n, Senaatti-kiinteistöjen ja Puolustuskiinteistöjen sekä Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n työehtosopimukset.