Työväen musiikkitapahtumaan jäsenhintaan

JHL tukee jäsentensä lippuostoksia 20 eurolla Valkeakosken Työväen Musiikkitapahtumassa. Jäsenhintaisten lippujen viimeinen ostopäivä on maanantai 16. heinäkuuta. 500 ensimmäiselle ostajalle rannekkeisiin on myös ladattu viisi euroa festarirahaa, joka käy maksuvälineenä tapahtuma-alueella.

Kuva: Janne Kulosaari

Tehtaan pilli soi jälleen heinäkuussa Valkeakoskella. Nelipäiväinen Työväen Musiikkitapahtuma on tunnettu menevistä keikoistaan, lämminhenkisestä tunnelmastaan ja nimekkäästä esiintyjäkaartistaan. Tapahtumassa esiintyvät muun muassa Apulanta, Juha Tapio, Isac Elliot, Suvi Teräsniska, Happoradio, Olavi Uusivirta, Reino Nordin ja Hevisaurus. Tänä vuonna musiikkitapahtuma pidetään 26. – 29.7.2018.

JHL:n jäsenet saavat 20 euron alennuksen valitsemastaan lipusta. Alennus on henkilökohtainen ja jäsenyys on todistettava jäsenkortilla lipun oston yhteydessä tai nettioson osalta portilla rannekkeen vaihdon yhteydessä. Alennetut hinnat ovat voimassa 16.7. asti.

JHL:n jäsenille tapahtumarannekkeiden hinnat ovat:

JHL tapahtumaranneke to–su 26.-29.7. – 55€
JHL päiväranneke to 26.7. – 15€
JHL päiväranneke pe 27.7. – 20€
JHL päiväranneke la 28.7. – 25€

Tästä linkistä lippukauppaan

500 ensimmäiseen rannekkeeseen on bonuksena ladattu 5 euroa ”festarirahaa”, joka käy maksuvälineenä tapahtuma-alueella. Huomioithan, että useat yhdistykset myöntävät tapahtumaan myös yhdistyskohtaisen lipputuen.

JHL on mukana sponsoroimassa Pikku Kakkosesta tuttuja, lasten rakastamia Katti Matikaista sekä Nakkirakkia, jotka saapuvat viihdyttämään lauantaina koko perhettä! Löydät alueelta myös esittelypisteemme. Tutustu tapahtumaan tarkemmin tapahtuman verkkosivuilta.

Tutustu tapahtumaan tarkemmin tapahtuman nettisivuilta