Ammattialojen koulutukset liitossa

JHL tarjoaa sosiaali-ja terveysalan ammattilaisille ammatillista täydennyskoulutusta opinto- ja ajankohtaispäivien muodossa. Koulutukset ovat rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen ja liitettävissä työntekijän kehittämissuunnitelmaan. Koulutustilaisuudet järjestetään joko JHL-opistolla Helsingissä tai aluekoulutuksena.

JHL tarjoaa sinulle, joka työskentelet sosiaali-tai terveysalalla  ammatillisia opintopäiviä. Ne ovat ammatillista täydennyskoulutusta. Voit siis sopia työnantajasi kanssa JHL:n opintopäivien liittämisestä osaamisesi kehittämissuunnitelmaan, ja että työnantaja maksaa opintopäivien osallistumismaksun.

Ammatilliset opintopäivät maksavat 50 euroa/päivä. Maksu sisältää koulutuksen, materiaalit, ruokailut ja matkat (matkustussäännön mukaan). Ilman majoitusta maksu on 30 euroa/päivä.

Koulutustarjontaa syksyllä 2017

Sosiaali-ja terveysalojen opintopäivät 4.-5.10, Jyväskylä (osallistujat Keski-Suomesta, Pirkanmaalta ja Pohjanmaalta)

Sosiaali-ja terveysalojen opintopäivä 5.10, Kuopio (osallistujat Itä-, ja Kaakkois-Suomesta)

Sosiaali-ja terveysalojen opintopäivät 14.-15.10, Rovaniemi (osallistujat Lapista, Oulun alueelta sekä Kainuusta)