Ammattialojen koulutukset liitossa

JHL tarjoaa sosiaali-ja terveysalan ammattilaisille ammatillista täydennyskoulutusta opinto- ja ajankohtaispäivien muodossa. Koulutukset ovat rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen ja liitettävissä työntekijän kehittämissuunnitelmaan. Koulutustilaisuudet järjestetään joko JHL-opistolla Helsingissä tai aluekoulutuksena.

JHL tarjoaa sinulle, joka työskentelet sosiaali-tai terveysalalla  ammatillisia opintopäiviä. Ne ovat ammatillista täydennyskoulutusta. Voit siis sopia työnantajasi kanssa JHL:n opintopäivien liittämisestä osaamisesi kehittämissuunnitelmaan, ja että työnantaja maksaa opintopäivien osallistumismaksun.

Ammatilliset opintopäivät maksavat 50 euroa/päivä. Maksu sisältää koulutuksen, materiaalit, ruokailut ja matkat (matkustussäännön mukaan). Ilman majoitusta maksu on 30 euroa/päivä.

Koulutustarjonta 2018

Sosiaali-ja terveysalojen opintopäivät 28.2-1.3. JHL-opisto (osallistujat Etelä-Suomesta  ja pääkaupunkiseudulta)

Sosiaali-ja terveysalojen opintopäivät 15.-16.3. Kouvola (osallistujat Kaakkois-Suomesta ja Itä-Suomesta)

Sosiaali-ja terveysalojen opintopäivät 22.-23.3. Turku (osallistujat Varsinais-Suomesta ja Satakunnasta)