Hyvissä käsissä -kunniamaininta

Tiedätkö sinä sosiaali- tai terveysalalla toimivan henkilön tai tahon, joka ansaitsisi JHL:n Hyvissä käsissä -kunniamaininnan? Ilmianna tämä taho meille! Haluamme palkita hyvän tekijän.

Sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset  ottavat vastaan uuden ihmisenalun ja ovat myös usein viimeisenä läsnä, kun elämä sammuu. Työn tekemistä ohjaa usein auttamisen halu ja tarve luoda toiselle ihmiselle hyvä elämä niistä lähtökohdista käsin, jotka tällä ovat. Työ on raskasta. Se on usein elämän ja kuoleman kysymysten äärellä painimista. Arkisiakin hetkiä on, kiire ja resurssipula vaivaavat kroonisesti.

Tiedätkö sinä tahon, joka ansaitsisi Hyvissä käsissä -kunniamaininnan?

Ilmianna tämä taho meille! Täytä lomake ja näin olet paljastanut yhden, jolle voimme myöntää Hyvissä käsissä -kunniamaininnan.

Hyvissä käsissä -kunniamaininta

Tällä lomakkeella ehdotetaan Hyvissä käsissä-kunniamaininnan saajaa. HUOM! Lomake on suojattu.
  • Ehdota henkilöä, työpaikkaa tai projektiryhmää.

Miksi tarinat, jotka saavat ihmiset jaksamaan, saavat vähemmän huomiota?

Näkyvyyden ansaitsevat tarinat, joissa ihmiset ylittävät itsensä päivä toisensa jälkeen, joissa vanhus saa lämpimän ruoan lempeästi tarjottuna, joissa pidetään kädestä, harjataan hiuksia, järjestetään hemmottelupäiviä, joissa mahdollistetaan itsenäinen elämä sen eri muodoissa ja joissa kuulluksi tulee hän, joka usein on hoitotoimenpiteiden kohteena.

Ihmiset, jotka ovat näiden tarinoiden takana, ansaitsevat huomion!

Se mihin kiinnitämme huomiomme, kasvaa.

Etsikäämme ja tuokaamme esiin siis niitä henkilöitä, yhteisöjä, kampanjoita ja projekteja, jotka omalla työllään varmistavat joka päivä, että olemme hyvissä käsissä. Sen he/ne ovat ansainneet. Vähintään sen.