JHL-koulutukset ammattialalle

JHL tarjoaa ravitsemis- ja puhtausalan ammattilaisille ammatillista täydennyskoulutusta opinto- ja ajankohtaispäivien muodossa. Koulutukset on rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen ja liitettävissä työntekijän kehittämissuunnitelmaan.

JHL tarjoaa sinulle, joka työskentelet ravitsemis- ja puhtausalalla ammatillisia opintopäiviä, jotka ovat ammatillista täydennyskoulutusta. Ne ovat täysin rinnastettavissa työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen. Voit siis sopia työnantajasi kanssa JHL:n opintopäivien liittämisestä osaamisesi kehittämissuunnitelmaan, ja että työnantaja maksaa opintopäivien osallistumismaksun.

Ammatilliset opintopäivät maksavat 50 euroa/päivä. Maksu sisältää koulutuksen, materiaalit, ruokailut ja matkat (matkustussäännön mukaan). Ilman majoitusta maksu on 30 euroa/päivä.

Tutustu tarkemmin ravitsemis- ja puhtausalan koulutuksiin JHL:n koulutuskalenterista.

Koulutuksiin ilmoittaudutaan Jäsenpalvelu 24h:n kautta. Ilmoittautumisaika päättyy yleensä viisi viikkoa ennen koulutuspäiviä.