Nuorten tapahtumat

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton 30 –vuotiaille ja nuoremmille jäsenille. Opiskelijatoimintaan ja –tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki liiton opiskelijajäsenet iästä riippumatta.

Nuorten tapahtumat JHL:ssä vuonna 2018Laita päivämäärät kalenteriisi jo nyt, ettet missaa vuoden vauhdikkaimpia ja mielenkiintoisimpia tapahtumia!

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille.

Osallistuminen valtakunnallisiin tapahtumiin on maksutonta ja liitto korvaa matkakustannukset (lisätietoja ilmoittautumisten yhteydessä). Lisäksi alueelliset nuorisojaostot järjestävät tapahtumia ja toimintaa alueen nuorille ja opiskelijoille. Lisää alueiden toiminnasta voit lukea aluetoimistojen omilta sivuilta.

Seuraathan meitä myös sosiaalisen median kanavissa (tähän linkki nuorten faceen ja instaan), niin näet aina ensimmäisten joukossa tulevien ja menneiden tapahtumien tiedot ja fiilikset!

Tapahtumia ja lisätietoja päivitetään säännöllisesti, joten pysy kanavilla!

Helmikuu

16.2.           Extra – GOOM –risteily opiskelijajäsenille

24.-25.2.     Nuorisofoorumin ensimmäinen kokous ja perehdytysviikonloppu, Helsinki

Maaliskuu

17.-18.3.
Opiskelijayhdistyksen kokous
Aiheina toiminnansuunnittelu, kevätkokouksen valmistelu ja kesän jäsentapahtumat. Kiinnostaako toiminta? Opiskelijayhdistyksestä löydät lisää tietoa osoitteesta www.jhlopiskelijat.fi.

20.-23.3.
KPY-nuorisokonfrenssi Kööpenhaminassa
Kunnantyöntekijäin Pohjoismaisen Yhteistyön (KPY) nuorisokonferenssissa teemoina on muun muassa nuorisotyön järjestely, tulevaisuuden luottamushenkilöt ja epätyypilliset työpaikat. JHL:aa edustaa nuorisodelegaatio, seuraa konferenssin kulkua somekanavistamme ja osallistu keskusteluun teemoista!

Huhtikuu

7.-8.4.
Nuorisofoorumin kokous

11.-12.4.
Allianssi –risteily
Nuorisoalan ammattilaisten risteily, jossa JHL on näkyvästi mukana myös opiskelijoiden kanssa. Lue lisää risteilystä www.alli.fi.

14.-15.4.
SAKKIn liittokokous opiskelijajäsenille, Kiljava
JHL on mukana Ammattiin Opiskelevat – SAKKI ry:n liittokokouksessa Kiljavalla vaikuttamassa amisten tulevaisuuteen! Lue lisää www.sakkiry.fi

21.-22.4.
JHL Opiskelijat presents: Maailmanvalloittajat
maailmanvalloittajat_JHL_nuorten_tapahtuma2018Ammattiliitto JHL:n toiminta ulottuu paljon opiskelu- ja työpaikkaa pidemmälle.

Kansainvälisyys- ja solidaarisuustoiminnallamme on pitkät perinteet ja olemme jatkuvasti mukana luomassa työntekijöille parempia olosuhteita ympäri maailmaa.

Teemme yhteistyötä useiden liittojen ja järjestöjen kanssa edistääksemme esimerkiksi naisten lukutaitoa ja asemaa Haitissa, vapaaehtoistyöntekijöiden oikeuksia Nepalissa ja kotiapulaisten olosuhteita ympäri maailman.

Tule mukaan kuulemaan ja oppimaan lisää siitä, minkälaisissa oloissa ja minkälaisilla työehdoilla maailman työntekijät työskentelevä ja siitä, minkälaisissa hankkeissa ja toiminnoissa JHL on mukana vaikuttamassa. Viikonlopun aikana on luvassa vinkkejä myös omiin osallistumismahdollisuuksiin, vapaaehtoistyöhön tai vaikka rahoituksen hakemiseen opiskelijaporukan ulkomaan opintomatkaa varten.

Lue lisää ja ilmoittaudu 4.4. mennessä!

Huom! Sunnuntaina 22.4. klo9 alkaen pidetään JHL Opiskelijat 850:n sääntömääräinen kevätkokous, jonne kaikki yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita!

26.4.
Fipsu –klubi, Helsinki
Kiinnostaako kansainvälinen toiminta? Haluatko uusia näkökulmia? Haluat olla mukana, muttet tiedä miten? FIPSU -klubi on juuri Sinua varten!

Merkkaa kalenteriisi jo nyt 26.4., tapahtuma on Helsingissä, mutta osallistua voit mistä vain missä pääset Facebookiin. Koko klubi välitetään myös Face livenä. Lisätietoja Facebookissa: https://www.facebook.com/fipsunuoriso/

Toukokuu

4.5.
Nuorisofoorumin kokous, Tampere

5.-6.5.
SAK:n liittojen nuorten yhteistapahtuma Toukotohinat, Murikka

Tarkoitettu liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille! Liittojen nuoret jäsenet tapaavat viikonloppuna laadukkaan ohjelman merkeissä Tampereen kupeessa Murikka -opistolla.

Viikonlopun aikana keskustellaan mm. kampanjoinnista ja vaikuttamisesta, sekä tietysti verkostoidutaan muiden nuorten ammattiliittoaktiivien kanssa!

Luvassa on mielenkiintoisia puhujia, erinomaista asiaa, yllättävää viihdettä ja varmasti kaikinpuolin tuottoisa viikonloppu.

Osallistuminen on JHL:n nuorille jäsenille maksutonta! Lue lisää ja ilmoittautu 5.4. mennessä: Toukotohinat

9.–10.5.
SAKKI –risteily
Lähde mukaan SAKKI-risteilylle 9.–10.5.2018 M/S Europalla Tallinnaan. Laiva lähtee Helsingin Länsisatamasta keskiviikkona kello 18:30, paluu Helsinkiin torstaina kello 16:00. Tallinnassa on mahdollista käydä maissa torstaina aamulla kello 8–12.

JHL tarjoaa ammattiin valmistuville opiskelijajäsenilleen mahdollisuuden osallistua SAKKI -risteilylle maksutta! Tarjoamme matkan neljän hengen hytissä sekä buffetillallisen. Toimi pian, sillä paikkoja on rajallisesti. Osallistuminen edellyttää JHL:n jäsenyyttä ja 18 vuoden ikää.

Lue lisää ja ilmoittaudu 5.4. mennessä!

12.5.

14.-17.5.
Taitaja –kilpailut, Tampere

Kesäkuu

16.-17.6.
Nuorisofoorumin ja opiskelijayhdistyksen kesätapaaminen
Aiheina mm. kevään arviointi ja syksyn tapahtumien suunnittelu.

Heinäkuu

26.-29.7.
Työväen musiikkitapahtuma, Valkeakoski
JHL:n nuoria voi bongata kesän parhailta festareilta Valkeakoskelta!

Elokuu

18.8.
JHL Opiskelijat valtaa Särkänniemen!
Opiskelijayhdistys tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden viettää kiva päivä Tampereen Särkänniemessä! Lisää tietoja tulossa.

25.-26.8.     Nuorisofoorumin kokous

Syyskuu

1.-2.9.
JHL:n jäsenristeily

22.9.
Opiskelijayhdistyksen ja nuorisofoorumin yhteiskokous

Lokakuu

Liittojen yhteinen Amazing Race –opiskelijatapahtuma
Lisätietoja tulossa, opiskelijayhdistyksen syyskokous samana viikonloppuna.

Marraskuu

18.-19.11.