Nuorten tapahtumat

Kaikki valtakunnalliset nuorisotapahtumat on tarkoitettu liiton alle 30-vuotiaille jäsenille.

Laitathan jo nyt kalenteriisi tulevat päivämäärät, ettet missaa mitään! JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat ovat aina osallistujille maksuttomia ja liitto korvaa matkakustannukset. Tapahtumien yhteydessä osallistujille tarjotaan aina ruokailut ja majoitukset. Lisätietoja kunkin tapahtuman osalta saat tarkemmin kyseisen tapahtuman kohdalla ja poikkeuksista on mainittu erikseen.

Kaikki valtakunnalliset nuorisotapahtumat on tarkoitettu liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille. Muistathan myös oman alueesi tapahtumat, tsekkaa ne täältä.

28.-29.10. JHL Nuoret ja Opiskelijat – syyspäivät
Jatkoa kevään yhteistapahtumalle, johon ovat tervetulleita kaikki JHL:n nuoret jäsenet! Viikonlopun aikana pidetään myös JHL:n valtakunnallisen opiskelijayhdistyksen syyskokous, jossa valitaan yhdistykselle uudet toimijat ja päätetään siitä, kuinka JHL Opiskelijat näkyy ja kuuluu seuraavan kahden vuoden ajan. Lisätiedot ja ilmoittautumiset tulossa tälle sivulle.