Nuorten tapahtumat

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton 30 –vuotiaille ja nuoremmille jäsenille. Opiskelijatoimintaan ja –tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki liiton opiskelijajäsenet iästä riippumatta.

tyttö ja skeittilautaLaita päivämäärät kalenteriisi jo nyt, ettet missaa vuoden vauhdikkaimpia ja mielenkiintoisimpia tapahtumia!

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille.

Osallistuminen valtakunnallisiin tapahtumiin on maksutonta ja liitto korvaa matkakustannukset (lisätietoja ilmoittautumisten yhteydessä). Lisäksi alueelliset nuorisojaostot järjestävät tapahtumia ja toimintaa alueen nuorille ja opiskelijoille. Lisää alueiden toiminnasta voit lukea aluetoimistojen omilta sivuilta.

Seuraathan meitä myös sosiaalisen median kanavissa (tähän linkki nuorten faceen ja instaan), niin näet aina ensimmäisten joukossa tulevien ja menneiden tapahtumien tiedot ja fiilikset!

Tapahtumia ja lisätietoja päivitetään säännöllisesti, joten pysy kanavilla!

JHL:n nuorten ja opiskelijoiden kokoukset ja kekkerit, tapahtumat ja tapaamiset 2019

Kaikki JHL:n nuorten tapahtumat on tarkoitettu liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille. Opiskelijatapahtumissa ikärajaa ei ole – riittää, että olet JHL:n opiskelijajäsen. Osallistuminen kaikkiin tapahtumiin on maksutonta ja tarkemmat ohjeet matkalipuista ja muista käytännönasioista lähetetään aina tapahtumakohtaisesti osallistujille.

Kaikista tapahtumista ja tilaisuuksista saa ajankohtaista tietoa JHL:n nuorten somekanavista Facebookista ja Instagramista!

Helmikuu

3.-5.2.
GOOM –risteily
Hiiohoi! Legandaarinen risteily on taas täällä ja JHL on tietenkin mukana matkassa. Liiton standin voit bongata laivalta. Lisätietoja risteilystä www.goom.net.

15.2.

16.-17.2.
SAK:n valtakunnallinen liittojen nuorten yhteistapahtuma, Helsinki
Tapahtuma on suunnattu liittojen valtakunnallisille nuorisotoimikunnille.

Maaliskuu

16.-17.3.
Nuorisofoorumin tapaaminen

30.-31.3.
Nuorten ja opiskelijoiden kevätpäivät ja opiskelijayhdistyksen kevätkokous
Kevään hauskin tapahtuma on suunnattu kaikille liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille sekä opiskelijajäsenille! Luvassa on asiaa opiskelijan arkeen liittyvistä teemoista, sekä tietenkin tulevista eduskuntavaaleista. Ilmoittautuminen tulossa pian!

Huhtikuu

14.4.
Eduskuntavaalien virallinen äänestyspäivä
JHL:n nuoret ja opiskelijat joukolla vaaliuurnille!

Toukokuu

3.5.

4.-5.5.
SAK:n liittojen nuorten yhteistapahtuma Toukotohinat
Tapahtuma on suunnattu kaikille liittojen nuorille jäsenille. Viime vuonna tapahtuma saavutti huippusuosion, älä siis missaa tätä ratkiriemukasta viikonloppua! Ilmoittautuminen tulossa kevään aikana.

Kesäkuu

15.-16.6.
Nuorisofoorumin kesäkokous

Heinäkuu

Kesäloma

Elokuu

24.-25.8.

Syyskuu

27.9.

28.-29.9.
Valtakunnallinen nuorten yhteistapahtuma Syyssutinat
Jälleen kokoonnutaan liittojen nuorten kesken ajankohtaisen teeman äärelle ja verkostoidutaan toisten ay-aktiivien kanssa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset tulossa.

Lokakuu

Opiskelijayhdistyksen syyskokous
Avoin kaikille valtakunnallisen opiskelijayhdistyksen 850:n jäsenille! Yhdistykselle valitaan uusia toimihenkilöitä seuraavalle kaksivuotiskaudelle ja käsitellään muut sääntömääräiset asiat. Kiinnostaako vaikuttaminen JHL:n opiskelija-asioissa? Jos, niin tervetuloa mukaan! Lisätietoja luvassa lähempänä kokousta.

Opiskelijoiden Amazing Race!
Suuren suosion saavuttanut Amazing Race on kalenteroitu lokakuulle. Opiskelijat kisaavat joukkueittain työelämän kysymysten äärellä ja risteilevät kisapäivän päätteeksi Tallinnaan. Lisätietoja tulossa.

Marraskuu

Alueellinen nuorisojaostojen tapaaminen