Nuorten tapahtumat

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton 30 –vuotiaille ja nuoremmille jäsenille. Opiskelijatoimintaan ja –tapahtumiin ovat tervetulleita kaikki liiton opiskelijajäsenet iästä riippumatta.

tyttö ja skeittilautaLaita päivämäärät kalenteriisi jo nyt, ettet missaa vuoden vauhdikkaimpia ja mielenkiintoisimpia tapahtumia!

JHL:n nuorten valtakunnalliset tapahtumat on tarkoitettu pääasiassa liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille.

Osallistuminen valtakunnallisiin tapahtumiin on maksutonta ja liitto korvaa matkakustannukset (lisätietoja ilmoittautumisten yhteydessä). Lisäksi alueelliset nuorisojaostot järjestävät tapahtumia ja toimintaa alueen nuorille ja opiskelijoille. Lisää alueiden toiminnasta voit lukea aluetoimistojen omilta sivuilta.

Seuraathan meitä myös sosiaalisen median kanavissa (tähän linkki nuorten faceen ja instaan), niin näet aina ensimmäisten joukossa tulevien ja menneiden tapahtumien tiedot ja fiilikset!

Tapahtumia ja lisätietoja päivitetään säännöllisesti, joten pysy kanavilla!

JHL:n nuorten ja opiskelijoiden kokoukset ja kekkerit, tapahtumat ja tapaamiset 2019

Kaikki JHL:n nuorten tapahtumat on tarkoitettu liiton alle 30 –vuotiaille jäsenille. Opiskelijatapahtumissa ikärajaa ei ole – riittää, että olet JHL:n opiskelijajäsen. Osallistuminen kaikkiin tapahtumiin on maksutonta ja tarkemmat ohjeet matkalipuista ja muista käytännönasioista lähetetään aina tapahtumakohtaisesti osallistujille.

Kaikista tapahtumista ja tilaisuuksista saa ajankohtaista tietoa JHL:n nuorten somekanavista Facebookista ja Instagramista!

Elokuu

24.-25.8.
Nuorisofoorumin kokousviikonloppu ja vierailu eduskunnassa

Syyskuu

28.-29.9.
Valtakunnallinen nuorten yhteistapahtuma Syyssutinat Petäyksessä
Jälleen kokoonnutaan liittojen nuorten kesken ajankohtaisen teeman äärelle ja verkostoidutaan toisten ay-aktiivien kanssa. Lisätiedot ja ilmoittautumiset lyyti.in/sutinat2019

Lokakuu

5.-6.10.
JHL:n nuorten Jaksaa jaksaa! –hyvinvointipäivät, Flamingo Spa Vantaa
Lisätiedot ja ilmoittautumiset tulossa.

19.–20.10.
Opiskelijoiden Amazing Race!
Suuren suosion saavuttanut Amazing Race on kalenteroitu lokakuulle. Opiskelijat kisaavat joukkueittain työelämän kysymysten äärellä ja risteilevät kisapäivän päätteeksi Tallinnaan.

Opiskelijayhdistyksen syyskokous
Avoin kaikille valtakunnallisen opiskelijayhdistyksen 850:n jäsenille! Yhdistykselle valitaan uusia toimihenkilöitä seuraavalle kaksivuotiskaudelle ja käsitellään muut sääntömääräiset asiat. Kiinnostaako vaikuttaminen JHL:n opiskelija-asioissa? Jos, niin tervetuloa mukaan! Lisätietoja luvassa lähempänä kokousta.

Uuden JHL:n nuorisofoorumin haku

Joulukuu

29.11.–1.12.
Nuorisofoorumin joulukokous Tallinnassa