Virkamiesoikeuden syventäväkurssi, 1 pv etäopetuksena

JHL ry / etäopetus

Tapahtuman kuvaus
Ohjelma

Kurssilla perehdytään syventävästi virkaehtosopimusoikeuden ja virkamiesoikeuden erityiskysymyksiin, valtion ves/tessin ja lain mukaisiin virkamiehen oikeussuojakeinoihin  sekä virkamiehen oikeusasemaan vaikuttaviin yleisiin hallinto-oikeudellisiin periaatteisiin.

Kurssille voivat hakea valtion koulutussopimuksen mukaisesti luottamusmiehet, työsuojeluvaltuutetut, yt  –tehtävissä toimivat ja näiden varahenkilöt sekä yhdistyksen puheenjohtajat.
Koulutus on palkallista ay-koulutusta valtion koulutussopimuksen mukaisesti.

Kurssi toteutetaan etäopiskeluna. Kurssi suoritetaan käyttämällä selainpohjaista verkko-oppimisympäristöä sekä videoneuvotteluohjelmaa. Kurssi on rakennettu, niin että voit valita käytätkö opiskeluun tietokonetta, puhelinta tai tablettia – mitään asennuksia tai lisäohjelmia ei tarvita.  Mikäli osallistut tietokoneella, tarvitaan kuulokkeet ja mikrofoni. Materiaali toimii kaikissa välineissä ja opiskelu on pyritty tekniikan kannalta tekemään mahdollisimman helpoksi.

Ei vielä tarkempaa kuvausta ohjelmasta.

Ilmoittaudu tästä

← Näytä kaikki kurssit

Tapahtumatyyppi:

Koulutus Koulutus

Koulutuksen aihe:

Luottamusmieskoulutus

Järjestäjä:

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry