Vaikuttajakurssi, ravitsemis- ja puhtausala, 2 pv

Paikka:

JHL-opisto

Tapahtuman kuvaus

Koulutus antaa valmiuksia aktiiveille oman ammattialan yhteiskuntavaikuttamiseen. Kurssin keskeisiä teemoja ovat omaa alaa koskevaan päätöksentekoon vaikuttaminen sekä ammattialan uudistuva ohjaus ja säätely. Kurssilla syvennytään ajankohtaisiin ammatillisen edunvalvonnan kysymyksiin yhteiskunnallisen vaikuttamisen näkökulmasta.

Kurssi on suunnattu ravitsemis- ja puhtausalan ammattialaverkoston jäsenille sekä yhdistysten puheenjohtajille ja luottamushenkilöille, jotka pyrkivät aktiivisesti vaikuttamaan oman ammattialansa asioihin.

Kurssi suoritetaan käyttämällä verkko oppimisympäristöä sekä videoneuvotteluohjelmaa. Kurssi on rakennettu, niin että voit valita käytätkö opiskeluun tietokonetta, puhelinta tai tablettia – mitään asennuksia tai lisäohjelmia ei tarvita.  Tarvitset kuulokkeet ja mikrofonin mikäli osallistut tietokoneella. Materiaali toimii kaikissa välineissä ja opiskelu on pyritty tekniikan kannalta tekemään mahdollisimman helpoksi.

Ei vielä tarkempaa kuvausta ohjelmasta.

Ilmoittaudu tästä

← Näytä kaikki kurssit