Tiealan yhdistys JHL ry 699 kuukausikokous/toiminnan suunnittelu

Purjekuja 2, Imatra

Kylpylä Scandic Aulanko
Aulangontie 93, Hämeenlinna

Tiealan yhdistys JHL ry 699 järjestää jäsenistölleen toiminnansuunnitteluviikonlopun 15.-17.10.2021 Imatran- ja Aulangon kylpylöissä (Aulanko Hämeenlinnassa) . Pitkien etäisyyksien ja koronaohjeistusten johdosta virkistysviikonloppu ja kuukausikokous lauantaina 16.10.2021 pidetään kahdessa eri paikassa. Matkustuskulut korvataan.

Lauantaina 16.10.2021 yhdistyksen kokous klo 12 – 14, toteutamme sen Teamsilla hybridikokouksena.
Myös pelkkään yhdistyksen kokoukseen voi osallistua Hämeenlinnan Aulangon kylpylässä sekä Imatralla Imatran kylpylässä. Kokouksessa mukana Aulangolla kertomassa ajankohtaisista työsopimus- ym. asioista JHL:stä sopimusasiantuntija Jussi Päiviö. Kokoukseen osallistujille yhdistys tarjoaa ruokailun kokouksen päätteeksi.

Yhdistys kustantaa jäsenilleen kylpyläviikonlopun 15.-17.10.2021 sekä kokousruokailun kokoukseen osallistujille. Tarkempaa tietoa tästä on lähetetty myös sähköpostilla yhdistyksen jäsenille.

Lisätietoja ja ilmoittautumisia ottaa vastaa Imatran kylpylän osalta Marko Hyvönen, puh. 0400 483 697 tai marko.hyvonen@destia.fi ja Hämeenlinnan Aulangon kylpylästä Tapio Ristamäki, puh. 040 524 2427 tai tapio.ristamaki@destia.fi. Ilmoittaudu 4.10. mennessä.
Myös avec on tervetullut omakustannushintaan mukaan virkistäytymään ja yhdistyksen toimintaa suunnittelemaan.

-Tiealan yhdistyksen johtokunta

Tapahtumatyyppi: