Slut på gratisarbetet! -diskussionstillfälle i Helsingfors, Vasa och Åbo

Sörnäs strandväg 23, Helsingfors

Järjestäjä:

JHL

JHL ordnar ett diskussionstillfälle på svenska med temat Slut på gratisarbetet! måndagen den 11 november kl. 17.30 i JHL-huset i Helsingfors.

Du kan delta i diskussionstillfället antingen på plats i JHL-huset i Helsingfors eller via videoförbindelse från regionkontoret i Vasa eller regionkontoret i Åbo.

Tillfället börjar med kaffe och smörgås klockan 17. Anmäl dig senast 7.11 till Eija Jarkima (eija.jarkima@jhl.fi). Meddela matallergier i samband med anmälan.

Deltagande via videoförbindelse från regionkontoret i Vasa

Diskussionstillfället ordnas 11 november i regionkontoret på Vasaesplanaden 17, 7 våningen. Tillfället börjar med kaffe och smörgås klockan 17. Anmäl dig senast 7.11 till regionombud Margot Nyroos (margot.nyroos@jhl.fi). Meddela matallergier i samband med anmälan. Vänd dig till din egen JHL-förening och fråga efter ersättning för resorna.

Deltagande via videoförbindelse från regionkontoret i Åbo

Diskussionstillfället ordnas i regionkontoret i Åbo, Allegatan 6 A. Tillfället börjar med kaffe och smörgås klockan 17. Anmäl dig senast 7.11 till regionombud Kristiina Valonen-Yilmaz (kristiina.valonen-yilmaz@jhl.fi). Meddela matallergier i samband med anmälan. Vänd dig till din egen JHL-förening och fråga efter ersättning för resorna.

Tapahtumatyyppi:

Tapahtuma