Kunnallisen osakeyhtiön hallitusosaaja, 2 + 2 pv, osa 1/2, etäopetuksena

Paikka:

JHL-opisto / etäopetus

Tapahtuman kuvaus

Kurssi antaa valmiuksia toimia kunnallisten osakeyhtiön hallituksen jäsenenä. Ensimmäisen osan aiheina ovat mm. omistajaohjaus ja kuntayhtiön asema kuntakonsernissa, osakeyhtiölainsäädäntö, hallituksen jäsenen rooli ja vastuu. Toisen osassa keskitytään  kunnallisten osakeyhtiöiden talouteen ja rahoitukseen. Aiheina mm. kuntayhtiöiden talouden perusteet, talouden lukutaito, rahoitus ja ja verotus. Koulutuksesta vastaavat aihepiirin huippukouluttajat.

Tämä on kurssin osa 1/2.

Kurssi on avoin kaikille aktiiveille ja sen käymistä suositellaan erityisesti kuntayhtiöissä toimiville luottamushenkilöille.

Kurssi suoritetaan käyttämällä verkko oppimisympäristöä sekä videoneuvotteluohjelmaa. Kurssi on rakennettu, niin että voit valita käytätkö opiskeluun tietokonetta, puhelinta tai tablettia – mitään asennuksia tai lisäohjelmia ei tarvita.  Tarvitset kuulokkeet ja mikrofonin mikäli osallistut tietokoneella. Materiaali toimii kaikissa välineissä ja opiskelu on pyritty tekniikan kannalta tekemään mahdollisimman helpoksi.

Ei vielä tarkempaa kuvausta ohjelmasta.

Ilmoittaudu tästä

← Näytä kaikki kurssit