KIELIKYLPY AHVENENMAALLA, TSL, 5 PV

27.05.2019

Osoite:

MAARIANHAMINAN JÄRJESTÖTALO

Kielikylpy opettaa ja kannustaa kommunikoimaan ruotsin kielellä. Kielikylpy on myös hyvä tapa vahvistaa ruotsin kielen taitoasi, jos olet hakeutumassa Genevekoulun tai Nordenskolanin tuleville kursseille 2019 tai 2020. Kielikylvyssä olet mukana toivomallasi työpaikalla perehtymässä alan ruotsinkieliseen sanastoon. Pääset myös osallistumaan kokoukseen ja/tai kulttuuritapahtumaan. Kielikylpy tarjoaa ruotsin kielen opetusta 2-6 osallistujan pienryhmässä yhteensä 7 tuntia. Varsinaiset oppitunnit järjestetään Maarianhaminan järjestötalolla ja perjantai-ilta päättyy osallistumiseen Kulttuurien yöhön Maarianhaminassa. Lähtö Turusta sunnuntai-iltana 4.8. ja paluu perjantai-iltana 9.8. klo 23.45 Ahvenmaalta lähtevällä laivalla. Kielikylpy sisältää lounaan ja päivällisen (kurssipäivät), laivamatkan Vikinglinella ja Suomen sisäiset matkat edullisimman matkustustavan mukaan. Majoitus vierastaloissa, yhden hengen huoneissa sisältää aamiaisen.

Uusi kurssi-ilmoittautuminen otetaan käyttöön heinäkuussa. Siihen saakka ilmoittautumisessa on katkos. Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa haittaa.

← Näytä kaikki kurssit

Aihealue: