JHL solidaarisuuslähettiläiden iltapäiväkahvit

31.5.2022

Paikka:

Microsoft Teams -kutsu lähetetään osallistujille lähempänä

Tervetuloa JHL:n solidaarisuuslähettiläiden iltapäiväkahveille!
Ilmoittaudu mukaan ja tule keskustelemaan siitä, mitä JHL:n solidaarisuustoiminta on nyt ja tulevaisuudessa. Tilaisuus on avoin kaikille JHL:n jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita solidaarisuustoiminnasta.
Ammattiliitoilla on pitkät perinteet kansainvälisesti solidaarisina toimijoina. JHL:ssä solidaarisuustyö tarkoittaa, että haluamme edistää ihmisarvoista työtä, reiluja työolosuhteita ja oikeudenmukaisuutta sekä Suomessa että muualla maailmassa. Kaiken toimintamme tulee olla vastuullista, ympäristöllisesti ja sosiaalisesti kestävää.
Keskustelemme iltapäiväkahvien aikana tulevista tapahtumista ja yhteistyöstä muun muassa Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASKin ja muiden järjestöjen kanssa. Voit osallistua sinulle sopivalla tavalla koko tunniksi, tai vain osaksi aikaa. Tilaisuutta ei tallenneta.
Ilmoittautuneet saavat Teams -osallistumislinkin sähköpostitse tapahtumapäivän aamuna. Lämpimästi tervetuloa!
Lisätietoja:
Susanna Haapalainen