Digitaaliset työvälineet -webinaari

Paikka:

JHL ry / etäopetus

Tapahtuman kuvaus

Webinaarit ovat maksuttomia liiton jäsenelle. Webinaari pidetään klo 16.00 – 17.30.

Digitaaliset työvälineet ovat kaikkialla ja niiden hallinta on työelämässä jo välttämätöntä. Erilaisten sähköisten työvälineiden käyttö lisää työn tehokkuutta ja helpottaa monia arkisia työtehtäviä. Tässä webinaarissa käydään läpi yhdistykselle tärkeitä sähköisiä työvälineitä. Tutustumme 1,5h aikana erilaisiin hyödyllisiin ja käteviin digitaalisiin työvälineisiin, joiden käytön oppiminen helpottaa yhdistyksen toimintaa ja arkea. Webinaarissa tutustumme mm. Microsoft Office 365:een ja Googlen tarjoamiin työkaluihin. Koulutuksessa keskitytään myös pikaviestimiin ja erilaisiin pilvipalveluihin. Lisäksi tutustumme Canvaan, joka on kätevä ilmainen kuvanmuokkausohjelma.

Koulutus sopii yhdistyksen hallituksen jäsenille, jotka käyttävät sähköisiä työvälineitä yhdistyksen päivittäisessä toiminnassa ja kokoustilanteissa. Aloitamme digitaalisten työvälineiden esittelyn alkeista, joten webinaariin voi osallistua matalalla kynnyksellä. Webinaarin aikana syvennymme työvälineiden käyttöön, joten myös pidemmälle edenneet käyttäjät saavat webinaarista hyödyllisiä vinkkejä.

Kouluttajina toimivat Hallintoakatemian asiantuntijat Emma Andersson, Kerttu Pöntinen ja Henna Koskelainen.

Ohjelma:
klo 16 Koulutus alkaa
Sähköiset kokoustyövälineet etäkokouksiin
Googlen eri työkalut
Office 365:n työkalut
Pilvipalvelut
Pikaviestimet
Canva
klo 17.30 Koulutus päättyy

Ei vielä tarkempaa kuvausta ohjelmasta.

Ilmoittaudu tästä

← Näytä kaikki kurssit

Tapahtumatyyppi:

Koulutus Koulutus

Koulutuksen aihe:

Järjestökoulutus

Järjestäjä:

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry