Apua etä- ja verkko-opiskeluun, 1 pv, etäopetuksena

JHL ry / etäopetus

Tapahtuman kuvaus
Ohjelma

Onko etä- ja verkko-opiskelu täysin vierasta sinulle? Tällä kurssilla tutustutaan perusteista lähtien etä- ja verkko-opiskelussa käytettäviin välineihin, sekä opimme testaamaan välineiden toimivuuden.

Kurssi sopii mainiosti sinulle, joka olet ilmoittautunut etä- tai verkko-opiskeluun tai olet ilmoittautumassa piakkoin.

Kurssi suoritetaan käyttämällä verkko oppimisympäristöä sekä videoneuvotteluohjelmaa. Kurssi on rakennettu, niin että voit valita käytätkö opiskeluun tietokonetta, puhelinta tai tablettia – mitään asennuksia tai lisäohjelmia ei tarvita.  Tarvitset kuulokkeet ja mikrofonin mikäli osallistut tietokoneella. Materiaali toimii kaikissa välineissä ja opiskelu on pyritty tekniikan kannalta tekemään mahdollisimman helpoksi.

Voit myös hakea kurssiapurahaa arkipäivinä pidettäviltä kursseilta. Kurssiapurahaa voit hakea, jos sinulle aiheutuu järjestökurssin ajalta ansionmenetystä etkä saa muualta tuloa.

Keskiviikko 3.3.2021
Lounas
Kahvi

Ilmoittaudu tästä