Aalto-yliopiston ammattiosasto JHL ry 244 kevätkokous

Luentosali V001
Ekonominaukio 1
02150 Espoo

Tervetuloa Aalto-yliopiston ammattiosasto JHL ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen torstaina 17.09.2020 klo 15.00–16.30 Kauppakorkeakoulun luentosaliin V001 (Jenny ja Antti Wihurin rahasto), Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulu, Ekonominaukio 1, Espoo.

Koronapandemian vuoksi keväältä lykättyyn kevätkokoukseen voi osallistua paikan päällä maksimissaan 32 henkilöä. Kokoukseen voi osallistua myös etänä Teams-yhteydellä. Otathan yhteyttä sähköpostilla puheenjohtaja Ilpo Kariin (ilpo.kari@aalto.fi) hyvissä ajoin, mikäli haluat Teams-linkin tai haluat varmistaa mahtumisen kokoustilaan. Kokouspaikalle voi osallistua myös ilmoittautumatta (koronarajoitusten puitteissa).

Käsiteltävät asiat:
– toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019
– toiminnantarkastajien lausunto
– tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille
– ajankohtaista Aallosta
– muut esille tulevat asiat

Kokoukseen osallistuville on tarjolla ruokailu kokouksen jälkeen ravintola Fat Lizardissa. Ammattiosasto tarjoaa vapaavalintaiset kohtuuhintaiset annokset ruokajuomineen. Ruokailuun on varattu 20 paikkaa. Ilmoittautumiset ruokailuun 14.9. klo 16.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen ilpo.kari@aalto.fi.

Aalto-yliopiston ammattiosasto JHL ry:n hallitus

Tapahtumatyyppi: