25. Ay-Golf SM

Järjestäjä:

TUL, Peuramaa Golf

25. AY-Golf SM – PEURAMAA GOLF HJORTLANDET

Kilpailu on avoin kaikille ammattiliittojen jäsenille. Mukaan otetaan enintään 120 pelaajaa.

Sarjat:

1. Miehet tasoituksellinen lyöntipeli 2 x 18 reikää, hcp yli 0 – 18.4.
  2. Miehet tasoituksellinen pistebogey 2 x 18 reikää, hcp yli 18.5 – 36.0.
  3. Naiset tasoituksellinen pistebogey 2 x 18 reikää hcp max. 36.0.
    AY-Golf SM voittajat ratkaistaan miehissä ja naisissa parhaan lyöntipeli scratch 2×18 tuloksen perusteella.
  4. Ammattiliittojen joukkueet tasoituksellinen pistebogey, kolmen hengen joukkueen yhteistulos, 2 x 18 reikää, joukkueen nimi ja jäsenet on ilmoitettava etukäteen ja joukkueen pelaajat osallistuvat myös henkilökohtaiseen sarjaan.

Aikataulu:

1. kierros perjantaina yhteislähtönä alkaen klo 9:30.
2. kierros lauantaina yhteislähtönä alkaen klo 9:00.

Kilpailumaksu:

110€/pelaaja. Hinta sisältää kilpailumaksun (36r) kilpailun ja lounaat molempina päivinä kentällä. Kilpailumaksu maksetaan PGH caddiemasterille 1. kierroksen tuloskorttia noutaessasi. Maksut voidaan myös laskuttaa lisämaksua vastaan. Sovittava etukäteen.

Joukkuekilpailuun peritään lisämaksu 30 €/joukkue kirjaamismaksuna.
Vuoden 2018 voittajat miehet Jari Sorvali TG ja naiset Mirja Tuisku PGH kilpailumaksu maksetaan järjestäjien PGH puolelta.

Ammattiliitoilla/-osastoilla mahdollisuus järjestää oma yhden päivän kilpailu AY-golfin yhteydessä pe 2.8. tai la 3.8. Kilpailumaksu 60 €/pelaaja sisältäen kilpailumaksun (18r) ja lounaan. Kahden päivän pelaajat osallistuvat automaattisesti oman ammattiliittonsa/-osastonsa kilpailuun ilman erillistä maksua.

Ilmoittautuminen:

PGH sähköpostilla: office@peuramaagolf.com viimeistään 26.7.2019 mennessä. Ilmoittautumisesta pitää selvitä:

• Nimi, hcp, kotiseura, ammattiliitto, kilpailu.
    Esim. Matti Golfaaja 12.6, SHG, Metalliliitto, Ay SM (myös mahdollinen ammattiliittokohtainen kilpailu).
  • Lisäksi samassa yhteydessä on mainittava myös joukkue/joukkueen nimi jos osallistuu joukkuesarjaan henkilökohtaisen kilpailun lisäksi.

Harjoituskierros:

Harjoituskierroksen greenfee 45€. Voimassa 15.7. – 1.8.2019 asti nimikkeellä AY-Golf 2019. 1 kierros /pelaaja.

Tapahtumatyyppi:

Tapahtuma