Bränslerabatt

Teboil erbjuder JHL-medlemmar rabatt på bensin, dieselolja samt smörjmedel, bilkemikalier, biltvätt och påfyllning av gasol.

Nattvätt till halva priset till slutet av augusti

Nu kan du tvätta bilen till halva priset nattetid (kl. 22-06) vid Teboils 24 h automater. Tvättkampanjen pågår till utgången av augusti (31.8.2020) och förmånen erhålls direkt då du betalar vid automaten.

Som JHL-medlem blir du automatiskt förmånskund hos Teboil och får ett medlemskort med magnetband med vilket du får rabatt på bränsle och andra förmåner, såsom till exempel –5% på all tvätt.

Teboilin automaattiasema

Den normala rabatten är 2,1 cent per liter bensin och dieselolja på Teboils bensinstationer. Kampanjen gäller på alla Teboil-servicestationer och automatstationer, förutom Teboil Express automatstationerna. Läs mer på www.teboil.fi/liitto

Du får också 10 procents rabatt på smörjmedel (förutom för behållare som är större än 10 liter). Rabatten på bilkemikalier, tvätt och gasol (påfyllning) är 5 procent.

Hur fungerar rabatten

Visa ditt JHL-medlemskort då du betalar i kassan. Om du använder en betalautomat ska du mata in JHL-kortet först och därefter betalkortet (bankkort, Visa, MasterCard) eller kontanter.

Kom ihåg att du inte får rabatt vid TeboilExpress automatstationerna.

När du betalar vid kassan kan du betala med kontanter, bankkort, Visa eller MasterCard och samtliga betalkort med Plussa-egenskap (men utan att samla in Plussa-poäng).

Vid automatbetalning kan du utnyttja medlemsrabatten genom att betala med kontanter, bankkort, Visa eller MasterCard. Med betalkort med integrerat Plussa-kort intjänar du endast Plussa-poäng vid automatbetalning, medan du i kassan kan välja mellan medlemsförmån och Plussa-poäng. Det sist inmatade kortets förmåner blir i kraft.

Visa upp eller mata in kortet innan du betalar. Kassan eller automaten räknar automatiskt rabatten från slutsumman.

På Teboils webbplats (www.teboil.fi) finns en karta för att hitta den närmaste Teboil-stationen – fungerar också på smarttelefoner!

Förmåner med Teboils betaltidskort

Teboil erbjuder också JHL-medlemmarna Teboil-betaltidskort. Teboil har också ett betaltidskort som ger JHL:s medlemmar 2,2 cents rabatt per liter bensin och dieselolja, fem procents rabatt på gasol och tio procents rabatt på smörjmedel (ej vid inköp som överstiger tio liter).

Information om betaltidskortet
Mer om medlemsförmånerna på Teboils webbplats