Bränslerabatt

Teboil erbjuder JHL-medlemmar rabatt på bensin, dieselolja samt smörjmedel, bilkemikalier, biltvätt och påfyllning av gasol.

Teboils sommarerbjudande 2,5 cent/liter

Under perioden 1.6 – 31.7.2019 får JHL:s medlemmar 2,5 cent/liter rabatt på besnsin och dieselolja vid alla Teboil-servicestationer och automatstationer, förutom Teboil Express automatstationerna.

Utanför kampanjen är förmånen normalt 2,1 cent/liter på bensin och dieselolja. Det gäller på alla Teboil-servicestationer och automatstationer, förutom Teboil Express automatstationerna.

Den normala rabatten är 2,1 cent per liter bensin och dieselolja på Teboils bensinstationer. Läs mer på www.teboil.fi/liitto

Du får också 10 procents rabatt på smörjmedel (förutom för behållare som är större än 10 liter). Rabatten på bilkemikalier, tvätt och gasol (påfyllning) är 5 procent.

Teboilin automaattiasema

Du får 2,1 cent rabatt per liter bensin och dieselolja på Teboils bensinstationer. Läs mer på www.teboil.fi/liitto

Hur fungerar rabatten

Visa ditt JHL-medlemskort då du betalar i kassan. Om du använder en betalautomat ska du mata in JHL-kortet först och därefter betalkortet (bankkort, Visa, MasterCard) eller kontanter.

När du betalar vid kassan kan du betala med kontanter, bankkort, Visa eller MasterCard och samtliga betalkort med Plussa-egenskap (men utan att samla in Plussa-poäng).

Vid automatbetalning kan du utnyttja medlemsrabatten genom att betala med kontanter, bankkort, Visa eller MasterCard. Med betalkort med integrerat Plussa-kort intjänar du endast Plussa-poäng vid automatbetalning, medan du i kassan kan välja mellan medlemsförmån och Plussa-poäng. Det sist inmatade kortets förmåner blir i kraft.

Visa upp eller mata in kortet innan du betalar. Kassan eller automaten räknar automatiskt rabatten från slutsumman.

På Teboils webbplats (www.teboil.fi) finns en karta för att hitta den närmaste Teboil-stationen – fungerar också på smarttelefoner!

Detaljnformation om medlemsförmånerna finns på sidan www.teboil.fi/liitto (på finska).

Förmåner med Teboils betaltidskort

Teboil har också ett betaltidskort som ger 2,2 cents rabatt per liter bensin och dieselolja, fem procents rabatt på gasol och tio procents rabatt på smörjmedel (ej vid inköp som överstiger tio liter).

Information om betaltidskortet
Mer om medlemsförmånerna på Teboils webbplats