Rekommendera medlemskap i JHL

Rekommendera medlemskap i ditt fackförbund JHL och förtjäna JHL-bonuspoäng värda flera hundra euro. För varje ny medlem du rekryterar ökar du ditt poängsaldo. Poängen kan omvandlas till varor från JHL-bonuspris.

Kom med och rekrytera fler JHL-medlemmar. Tillsammans är vi starkast! Rekommendera JHL för dina kompisar. Då de ansluter sig får du bonuspris som har ett värde i pengar.

Ju fler medlemmar du rekryterar, desto mer ökar ditt poängsaldo i JHL-bonuspris näthandel och du kan lösa in fina priser. För varje ny löntagarmedlem som betalar medlemsavgift som du rekryterar får du 30 poäng och för varje studerandemedlem 12 poäng. En poäng har ett värde motsvarande en euro. Läs mer om JHL-bonuspris här: jhl.fi/bonuspris.

Då din kompis ansluter sig till fackförbundet JHL, får hen stöd och trygghet i arbetslivet. JHL förhandlar, så att arbetets värde syns både i plånboken och som välmående i arbetslivet. Den nya medlemmen får också tillgång till mångsidiga medlemsförmåner.

Uppmuntra till att redan idag ansluta sig till JHL, fackförbundet för stjärnproffs!

Ni bägge två – både du och den nya JHL-medlemmen är vinnare!

JHL är fackförbundet för stjärnproffs. Fackförbundet har medlemmar i tusentals yrken och många olika branscher.  Denna skara kallas stjärnproffs eftersom de håller hela landet på fötter, både i vått och torrt.

Rekommendera medlemskap enkelt på nätet

Rekommendera medlemskap i JHL här

Det är lätt att rekommendera medlemskap. Med hjälp av appen kan du skicka ett meddelande via Whatsapp, Messenger, som textmeddelande eller som e-postmeddelande. Du kan utnyttja den färdiga modelltexten eller skiva ett eget meddelande.

För att vi ska kunna belöna dig, ska din kompis fylla i ditt medlemsnummer på sin anslutningsblankett. Ditt medlemsnummer finns på ditt medlemskort. Du kan också se ditt medlemsnummer genom att logga in i mittJHL och kolla upp Medlemsinformation > Personinformation.

Då du skickar ett färdigt meddelande via rekommendationssidan, fogas ditt medlemsnummer automatiskt till meddelandet. Om du skriver ett eget meddelande, kom ihåg att be din kompis att skriva ditt medlemsnummer på anslutningsblanketten.