Gå till innehållet

Fackförbundet JHL:s kurskalender utkommer snart

JHL:s kurskalender för år 2022 utkommer snart. Kalendern postas till föreningarna och regionkontoren under sista veckan i oktober. Den elektroniska versionen av kurskalendern publiceras fredagen den 29 oktober vid Yrkesforum.

Fackförbundet JHL:s kurskalender ”JHL utbildar 2022” utkommer under sista veckan i oktober. Den rykande färska kalendern postas till både regionkontoren och föreningarna.  Kalendern finns också vid JHL-institutet.  Den elektroniska versionen av kurskalendern publiceras fredagen den 29 oktober vid Yrkesforum. Den elektroniska versionen av kurskalendern kommer också att finnas på webbplatsen jhl.fi/kurskalender samt i materialbanken.

Kurserna för år 2022 publiceras i den elektroniska kurskalendern och i minaKurser den 15 november. Efter medlet av november går det att anmäla sig till nya kurser.

Ytterligare beställningar av kurskalendern

Föreningarna kan från inledningen av november göra ytterligare beställningar på över 20 exemplar från den nya trycktjänsten. Ytterligare beställningar görs på följande sätt:

• beställningar på under 20 exemplar beställs genom e-post till adressen tilaukset@jhl.fi – kom ihåg att anteckna mottagarens namn, adress och telefonnummer i beställningen.
  • beställningar på över 20 exemplar beställs via JHL:s nya trycktjänst jhl.fi/painopalvelu

Den nya trycktjänsten öppnas för föreningarna i början av november. Mer information och anvisningar kommer under den närmaste tiden.