Gå till innehållet

Yrkesforum flyttar till nätet, programmet kvarstår oförändrat

Våra medlemmars säkerhet och välbefinnande är det allra viktigaste för oss på JHL. Därför har ditt fackförbund JHL beslutat överföra Yrkesforum 2021 till att ordnas på nätet.

JHL tryggar sina medlemmars hälsa och säkerhet i alla evenemang som förbundet ordnar. Coronasituationen är fortsättningsvis osäker och det förekommer mycket smittor.

Myndigheternas restriktioner och krav gör det så gott som omöjligt att ordna evenemang på ett tryggt och smidigt sätt. JHL hade planerat Yrkesforums säkerhet föredömligt noggrant. Tyvärr räcker det inte. Vi beklagar djupt situationen med tanke på alla de medlemmar som såg fram emot den kommande festligheten och som bokat plats på evenemanget.

Även om evenemanget överförs till nätet, betyder det inte att programmet eller innehållet krymper. Programmet har ursprungligen planerats för två dagar, nu genomförs det virtuellt.

Fredagens program är gemensamt för alla deltagare. Kvällens höjdpunkt är fortsättningsvis belöningen av Stjärnproffsen och galakonserten. På lördag eftermiddag indelas vi i separata program enligt yrkesbransch.

Till följd av förändringarna har anmälningstiden förlängts. Du kan anmäla dig ända fram till 17 oktober.

Om du har frågor, kontakta kursrådgivningen på adressen: kurssit@jhl.fi.