Gå till innehållet

Sommarens öppettider vid JHL och arbetslöshetskassan

Utöver de begränsningar och rekommendationer som coronavirusepidemin medför påverkar också sommaren öppettiderna vid JHL:s förbundskontor och regionkontoren. Anställningsrådgivningen, medlemsservicen och utbildningen har sommarjour, även om förbundskontoret i övrigt är stängt. Arbetslöshetskassan betjänar hela sommaren.

JHL:s förbundskontor och telefonväxel har stängt 29.6–31.7.2020. Förbundskontorets reception håller stängt till 17.8.2020.

JHL:s regionkontor håller stängt men öppettiderna för sommarens telefonbetjäning finns på regionkontorens webbsidor.

Anställningsrådgivningens, medlemsservicens och kursförvaltningens jourtider förkortas i slutet av juni. Arbetslöshetskassan är öppen hela sommaren, men telefonjouren förkortas efter midsommar.

• Anställningsjouren är öppen 29.6–31.7.2020 vardagar kl. 9.00–14.00
    på numret 010 -7703 311.
  • Medlemsservicens telefonjour är öppen 22.6–31.7.2020 vardagar kl. 9.00–11.00 på numret 010 7703 430.
  • Kursförvaltningens telefonjour är öppen 29.6–10.7.2020 vardagar kl. 9.00–12.00 på numret 010 7703 510.
    JHL-institutet har ingen verksamhet under tiden 12.6–16.8.2020.
    Kursrådgivningen är stängd under tiden 13–31.7.2020
  • Arbetslöshetskassans telefonjour är öppen 22.6–14.8 vardagar kl. 9–11.