Gå till innehållet

Medlems- och föreningsservicen förnyar sina datasystem, förändringar i betjäningen i mars och april

JHL förnyar sina datasystem för att kunna betjäna sina medlemmar ännu bättre än förut. På grund av reformen råder undantag i medlems- och föreningsservicens öppettider under mars och april månad.

JHL:s medlems- och föreningsservice förnyar som bäst sina tjänster. Därför kommer en del av förbundets service att iaktta avvikande betjäningstider under perioden 4.3–18.4.2019.

Medlemsservicens jourtelefon på numret 010 7703 430 är öppen måndagar till torsdagar klockan 9–12.

Avgiftsservicens jourtelefon håller öppet sporadiskt. Vi ber er ta kontakt med avgiftsservicen per e-post på adressen maksupalvelu@jhl.fi.

Systemtjänsternas jourtelefon är huvudsakligen stängd. Vi ber er skicka förfrågningar per e-post på adressen jarjestelmapalvelut@jhl.fi. Handläggningstiden för förfrågningar är från två till tre veckor.

Vi beklagar det besvär som avbrottet förorsakar.