Sotesoppa ja tunteet työssä puhututtivat Ateria 2017-tapahtumassa

JHL oli jälleen mukana Ateria 2017 -tapahtumassa 7.11. Ateria 2017 on julkisen ruokapalvelun ja sopimusruokailun ammattilaispäivä.

Julkisen ruokapalvelun ja sopimusruokailun ammattilaiset kokoava Ateria 2017 -tapahtuma pidettiin 7.11. Wanhassa Satamassa.

JHL oli esillä päivän ohjelmassa. JHL:n erityisasiantuntija Minna Salmisen puheenvuoro Kuka kokkaa sotessa? – Ruokahuollon tulevaisuus sote-uudistuksessa kiinnosti yleisöä ja herätti keskustelua sekä kiitosta. JHL:n työympäristötoimitsija Tuula Haavasoja puhui aiheesta Tunteet työssä – kuorma vai voimavara? Lisäksi koulutustoimitsija Maila Tikkanen oli puheenjohtajana Konkretiaa keittiötyössä -osuudessa.

JHL:n markkinoinnin suunnittelija Tuula Jauhiainen Ridell, erityisasiantuntija Minna Salminen ja koulutustoimitsija Maila Tikkanen Ateria 2017-tapahtumassa. Kuva: Sanna Aminoff.

Jäsenet tulivat vilkkaasti JHL:n ständille kysymään muun muassa työsuhteista ja työehtosopimuksista.