Sinustako hostellireissaaja?

Hostellijärjestö hakee innostuneita kotimaan reissaajia ja matkakeromusten kirjoittajia. Tarinallaan reissaajat osallistuvat myös Vuoden Hostellireissaaja -äänestykseen. Hakemukset Hostellijärjestöön 24.3. mennessä.

Hostellijärjestö hakee innokkaita kotimaan reissaajia ja sujuvasanaisia matkakertomusten tuottajia. Valitut Hostellireissaajat tekevät vuoden 2019 aikana kotimaan matkan yöpyen verkoston hostelleissa ja tuottavat reissustaan matkatarinan. Reissaajat saavat tukea hostellimajoituksiin ja matkakuluihin.

Tarinalla reissaajat osallistuvat myös Vuoden Hostellireissaaja 2020 -äänestykseen. Eniten ääniä saanut palkitaan Vuoden Hostellireissaaja 2020 -tittelillä sekä VR:n 200 € lahjakortilla.

Hakemukset  on jätettävä 24.3.2019 mennessä. Valituille Hostellireissaajille ilmoitetaan valinnasta 3.4.2019 mennessä. Reissut tehdään huhti – marraskuussa 2019.

Matkatarinoita julkaistaan Hostellijärjestön blogissa ja uutiskirjeessä sekä jaetaan sosiaalisen median kanavilla pitkin vuotta 2019.

Vuoden Hostellireissaaja 2020 -yleisöäänestys on avoinna tammikuussa 2020 ja voittaja julkaistaan helmikuussa 2020.

JHL on Suomen Hostellijärjestön jäsenjärjestö Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT:n kautta. Tätä kautta JHL:n jäsenet ovat oikeutettuja hostellijärjestön etuihin.

Katso tarkemmin hostellit.fi -sivuilta