Majoittumisesta

Onko sinulla kysyttävää JHL:n järjestämän koulutuksen majoituksesta? Kenties mietit milloin voit tulla koulutuspaikkakunnalle, voitko saada yhden hengen huoneen tai toivoa huonetoveria, saatko majoituksen kahden kurssin väliin, tai milloin hotelliin voi kirjautua. Vastaus kysymykseesi saattaa löytyä täältä, majoitusta koskevista usein kysytyistä kysymyksistä.

Haluan yhden hengen huoneen, mitä se maksaa?

Liiton kurssien majoitukset vaihtelevat alueilla ja Helsingissä, samoin myös hinnat. Kurssivahvistuksesta löydät aina yhden hengen huoneen hinnan.

Majoitukset varataan aina kahden hengen huoneisiin. Voit saada yhden hengen huoneen, jos hotellissa on vapaita huoneita. Silloin maksat huonehintojen erotuksen suoraan hotelliin.

Jos tarvitset yhden hengen huoneen, laita hakemukseen jo silloin, kun ilmoittaudut kurssille. Voit myös ottaa yhteyttä kurssisihteeriin.

Olen osallistumassa kahdelle eri kurssille ja tarvitsisin majoituksen kurssien väliin jäävälle yölle. Onnistuuko tämä?

Jos olet ilmoittautunut peräkkäisinä päivinä oleville eri kursseille, niin kerrothan majoitustarpeesta kurssien välissä. Liitto maksaa yöpymisen hotellissa kurssipäivien välissä Helsingin ulkopuolelta tuleville.

Haluan tulla tai joudun tulemaan koulutuspaikkakunnalle jo edeltävänä päivänä ja tarvitsen majoituksen. Maksaako liitto majoituksen?

Liitto maksaa kurssia edeltävän yön majoituksen vain, jos sinulla ei ole käytettävissäsi juna-, tai lentoyhteyttä tai matkustamiseen kuluva aika aiheuttaa ansionmenetyksen. JHL:n kurssihallinto myöntää luvan edeltävän yön majoitukseen tehtyäsi selvityksen kulkuyhteyksistä.

Tilaa matkaliput edeltävälle päivälle vasta sitten, kun olet saanut luvan majoittumiseen.

Voinko ilmoittaa huoneparin?

Jos kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä jäi huoneparitoive ilmoittamatta, voit tehdä sen jälkikäteen noin viikkoa ennen kurssin alkua ottamalla yhteyttä JHL:n kurssisihteereihin numeroon 010 7703 510 tai kurssihallinnon yhteyslomakkeella.

Milloin voin kirjautua hotelliin?

Hotelliin kirjautuminen tapahtuu ensimmäisen kurssipäivän päätteeksi.

Kenellä ei ole majoitusoikeutta kurssin aikana ?

Majoitusoikeutta ei ole kurssipaikkakunnalla asuvilla. 1.1.2019 alkaen  Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten alueella asuvilla ei ole majoitusoikeutta JHL-opiston kursseilla.