Majoittumisesta

Onko sinulla kysyttävää JHL:n järjestämän koulutuksen majoituksesta? Kenties mietit milloin voit tulla koulutuspaikkakunnalle, voitko saada yhden hengen huoneen tai toivoa huonetoveria, saatko majoituksen kahden kurssin väliin, tai milloin hotelliin voi kirjautua. Vastaus kysymykseesi saattaa löytyä täältä, majoitusta koskevista usein kysytyistä kysymyksistä.

Haluan yhden hengen huoneen, mitä se maksaa?

Liiton kurssien majoitukset vaihtelevat alueilla ja Helsingissä, samoin myös hinnat. Kurssivahvistuksesta löydät aina yhden hengen huoneen hinnan.

Olen osallistumassa kahdelle eri kurssille ja tarvitsisin majoituksen kurssien väliin jäävälle yölle. Onnistuuko tämä?

Jos olet ilmoittautunut peräkkäisinä päivinä oleville eri kursseille, niin kerrothan majoitustarpeesta kurssien välissä. Liitto maksaa yöpymisen hotellissa kurssipäivien välissä Helsingin ulkopuolelta tuleville.

Haluan tulla / joudun tulemaan koulutuspaikkakunnalle jo edeltävänä päivänä ja tarvitsen majoituksen – maksaako liitto majoituksen?

Liitto maksaa kurssia edeltävän yön majoituksen vain, jos sinulla ei ole käytettävissäsi juna-, tai lentoyhteyttä tai matkustamiseen kuluva aika aiheuttaa ansionmenetyksen. JHL:n kurssihallinto myöntää luvan edeltävän yön majoitukseen tehtyäsi selvityksen kulkuyhteyksistä.

Tilaa matkaliput edeltävälle päivälle vasta sitten, kun olet saanut luvan majoittumiseen.

Voinko ilmoittaa huoneparin?

Jos kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä jäi huoneparitoive ilmoittamatta, voit tehdä sen jälkikäteen noin viikkoa ennen kurssin alkua ottamalla yhteyttä JHL:n kurssisihteereihin numeroon 010 7703 510 tai kurssihallinnon yhteyslomakkeella.

Minulla on lääkärintodistus yhden hengen huonetta koskien. Mihin toimitan sen ja miten toimin jatkossa?

Jos sinulla on lääkärinlausunto mihin jokapäiväisen elämän toimintoihin sairauden aiheuttamat rajoitteet vaikuttavat, sinulle järjestetään liiton kurssilla hotellista 1hh allergiahuone.

Valitse kurssi-ilmoittautumisen yhteydessä Jäsenpalvelu 24h:ssa majoitusvaihtoehdoksi allergiahuone.

Saatuasi kurssikutsun, toimita lausunto mielellään skannattuna sähköpostin liitteenä (ei pelkkää diagnoosinumeroa) meille osoitteeseen kurssisihteerit@jhl.fi, jotta voimme varata sinulle hotellista tarvittavan majoituksen.

Ilman lääkärinlausuntoa majoitus on kahden hengen huoneessa toisen jäsenen kanssa.

Milloin voin kirjautua hotelliin?

Hotelliin kirjautuminen tapahtuu ensimmäisen kurssipäivän päätteeksi.