Peruuttamisesta

Milloin ja missä voi peruuttaa liiton koulutukseen tulemisen? Entä miten mentetellä, jos sairastuu eikä kurssille pääsekään? Vastauksen kysymyksiin löydät peruutuksiin liittyvistä usein kysytyistä kysymyksistä.

Mihin mennessä kurssi pitää perua?

Jos et pääse tulemaan kurssille, ole hyvä ja peru ilmoittautumisesi kurssisihteerille viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.

Peruuttamatta jätetystä paikasta tai alle viikon sisällä tapahtuvasta peruutuksesta perimme sinulta 30 euron suuruisen maksun sekä mahdollisten peruuttamattomien matkalippujen hinnan.

Milloin ja missä voin peruuttaa kurssille tulemisen?

Voit tehdä kurssiperuutuksen paria viikkoa enne kurssin alkua Jäsenpalvelu 24h:ssa. Kirjautumisen jälkeen (samassa paikassa kuin kurssi-ilmoittautuminen tehdään) on otsikko ”Ilmoittautumiset”, josta näet kurssit joille olet ilmoittautunut. Siellä voit muuttaa/lisätä tietoja sekä perua kurssi-ilmoittautumisen.

Sairastuin ja joudun perumaan kurssille tulon, mihin toimitan lääkärintodistuksen?

Toimita lääkärintodistus mielellään skannattuna sähköpostin liitteenä osoitteeseen kurssisihteerit@jhl.fi

Voit myös toimittaa sen postitse maksutta osoitteella:
JHL – Julkisten ja hyvinvointialojen liitto, info: 00020, Tunnus 5001436, 00003 VASTAUSLÄHETYS