Yhteistyökoulutus

JHL tekee koulutusyhteistyötä Työväen Sivistysliitto TSL:n kanssa.

JHL tarjoaa yhteistyössä kumppaneiden kanssa koulutuksia edunvalvontaan ja järjestötyöhön silloin, kun vastaavaa koulutusta ei löydy JHL:n tai JHL-opiston omasta tarjonnasta.

Lisäksi JHL-opisto tarjoaa koulutuksia myös muille liitoille.

Koulutusyhteistyö TSL:n kanssa

JHL tekee koulutusyhteistyötä Työväen Sivistysliitto TSL:n kanssa. JHL maksaa jäsentensä osallistumismaksut valituilta kursseilta. JHL maksaa opetuksen, materiaalin sekä ulkopaikkakuntalaisille täysihoidon kahden hengen huoneessa.

Mikäli olet kiinnostunut muista TSL:n kursseista, käy katsomassa TSL:n kotisivuilta ja ota yhteyttä TSL:n neuvontaan neuvonta@tsl.fi tai puhelimitse 020 745 7611. TSL lähettää osallistujille kurssivahvistukset noin kuukautta ennen kurssia.

Ilmoittautuminen

TSL:n kursseille ilmoittautumiset suoraan TSL:n sivuilta, koulutuksesta saa lisää tietoa sivun oppimaan-osuudesta.

Lisätietoja neuvonta@tsl.fi tai puhelimitse 020 745 7611.

Tutustu myös TSL:n kurssikalenteriin.

Koulutusyhteistyö Kiljavan opiston kanssa

JHL tekee yhteistyötä Kiljavan opiston kanssa. Aktiiveilla on mahdollista osallistua Kiljavan opiston tarjoamiin edunvalvonnan koulutuksiin tai järjestökursseille, jos vastaavaa koulutusta ei löydy JHL:n tai JHL-opiston tarjonnasta.

Voit tutustua Kiljavan opiston kurssitarjontaan opiston kotisivuilla. Ota yhteyttä JHL:n kurssihallintoon, mikäli olet kiinnostunut osallistumaan luottamusmies-, työsuojelu- tai yhteistoimintakoulutuksiin tai järjestökursseille.

JHL maksaa opetuksen, materiaalit, majoituksen sekä matkakorvaukset JHL:n matkustussäännön mukaan. Mikäli edunvalvonnan koulutusta ei ole neuvoteltu palkalliseksi, on mahdollista hakea kurssiapurahaa JHL:stä. Järjestöllisistä kursseista on mahdollista hakea kurssiapurahaa.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Kiljavan opiston kursseille tapahtuu ottamalla yhteyttä JHL:n kurssihallintoon. Kursseista ja niille hakemisesta voit tiedustella liiton kurssisihteereiltä puhelimitse numeroista 010 7703 510 tai sähköpostitse kurssisihteerit@jhl.fi. Puhelinpalveluajat: maanantai–torstai 10.00–14.00. Muina aikoina ja poikkeustapauksissa pyydämme jättämään soittopyynnön tai lähettämään sähköpostiviestiä asiasta.

Kurssit muiden liittojen luottamusmiehille ja työsuojeluvaltuutetuille

JHL järjestää ruotsinkielistä koulutustarjontaa myös muille liitoille. Mikäli olet kiinnostunut kursseista, ota yhteyttä oman liittosi koulutusvastaavaan.

Jäsenet voivat ilmoittautua kursseille Jäsenpalvelu 24h:n kautta. Liittoon kuulumattomat hakevat kursseille hakulomakkeella.

Ruotsinkieliset työsuojelukoulutukset

• Grundkurs i arbetarskydd, 5 dagar, 12.–16.3.2018
  • Fortsättningskurs i arbetarskydd, 5 + 5 dagar, 27.–31.8. (1/2)  ja 1.– 5.10.2018 (2/2)

Ruotsinkieliset luottamusmieskoulutukset