Luottamusmieskoulutus

Luottamusmies edustaa työpaikalla JHL:oon kuuluvia työntekijöitä. JHL tukee luottamusmiehiä tarjoamalla heille monipuolista koulutusta.

Koulutukset luottamusmiehille

JHL tarjoaa koulutusta luottamusmiehille ja pääluottamusmiehille sekä heidän varahenkilöilleen. Valikoima ulottuu luottamusmiesten peruskursseista  aina sopimusala- tai aihekohtaisiin täydennyskursseihin asti. Voit opiskella esimerkiksi työoikeuden perusteista täydennyskurssin asti. Tarjoamme kursseja myös neuvottelu- ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen.

Luottamusmieskoulutus on palkallista luottamusmiehille oman koulutussopimuksen mukaan. Tutustu koulutusmahdollisuuksiin koulutuskalenterin välityksellä. Valitse hakuvalikosta Luottamusmieskoulutus.

Miten luottamushenkilöiden kursseille haetaan?

Kursseille ilmoittaudutaan Jäsenpalvelu 24h:n kautta.

On tärkeää, että sovit työnantajasi kanssa kurssille osallistumisesta ja selvität, mikä on työnantajan laskutusosoite.

Käytännön asioissa voit kääntyä kurssisihteereiden puoleen sähköpostitse kurssisihteerit@jhl.fi tai puhelimitse 010 7703 510.